Truus (Marijke1982) Marjolente Mamavanmirza (Sabrina79) CherryAyden Moonlight159 Mikalynn (Bietje1972) Bietje1972 Essenhout Rosalien89 (Rono) Mizzkizz (Denise89) mandyrichard (Justins mama) Consider Minniemouse25 Nikita90 Marjandl Treskie (mowtom) Aiden&Kyran (skatje) Natazz (Natas85) Moppiepoppie2010 (Charity2010) Muis81 (muis26) Holymar (Monkeylove) Twixie80 (tinkerbel80) Mopke24 (mopke) T3nn3s (Tennes) hollowglade Kimengianna (kimi1) LovelyVL (Yummie) niesje1987 (zustertje) Elenarda1 (ecosa) SuzuIzzy (HuiBooBee) !kim! (twisted angel) Lieselot84 chantaljavi (mamachantal) janny222 (anastasia) tifah11 (dani11) dormic (Sam32) rianne007 (bijzonder) Ahjoh (tupp) thenyell (danip) Desmo81 (minime81) wonderteam81 (wonderteam) sharrrie (sharmila) silvia3 (silvia009) bregtje1982 (nikki23) aemdgr (maia) sloppyslayer lovinkan (angel77) Loezzzielove (loezzz) Demaco (Vica86) Mig28 (Yasmin84) Lynnami
ik zal wel wat mensen toevoegen uit dit lijstje want mijn naam is de naam van mijn webshop en denk niet dat ik dat hier mag posten... maar ik zit er ook dagelijks op en vind het ook erg verslavend haha
Sky, ik had mijn instellingen verkeerd staan..op de engelse taal ! Dat kun je veranderen bij waar je ook je soort bord kunt instellen..
Hier ook erg verslaafd zo erg dat ik vaak minstens 10-15 spelletjes open heb staan omdat ik t wachten zo irritant vind Wie wilt kan me toevoegen: Theemuts86 is de naam
Ik heb ook een paar vzn jullie toegevoegd, maar kijk niet raar op, heb het onder de naam van mijn man gedaan.
Ook ik speel wordfeud en is idd een erg verslavend spel maar wel erg leuk, als iemand tegen mij wil spelen mag mij pb sturen aangezien mijn naam niet echt veel voor komt hier en mensen mij misschien dan gelijk herkennen.
Speel het nu ook sinds afgelopen zaterdag en moet zeggen dat het inderdaad verslavend is! Mijn naam is keldermannetje (mijn mans account)