Worden ze donkerder? Ben onzeker...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door onzewonders, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    FBdb@ Hoe is het nu lieverd bloed nog steeds weg ?
    Ik zat net aan je te denken , mis kun je hier op het forum de vk eens vragen , mis kan die je helpen.

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je?
    Geen bruinverlies meer gehad?
    Heb je misschien nog getest vanmorgen?

3. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    de testen worden echt wel donkerder hoor,fijn dat het bruinverlies en rugpijn ook weg zijn.

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi lieve meiden,

Vanochtend een knaltest gehad! Teststreep was donkerder dan controlestreep.
    Maar sinds 13.00 verlies ik helderrood bloed...
    Heb geen buikpijn, rugpijn enz.

Ben bang dat het toch weer over is...

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Nee he!! Dikke knuf lieverd mocht de test morgen nog goed zijn zou ik toch even bellen.
    Maar met helderrood is het vaak wel over .

6. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ahhhh nee toch!!! :(:(:( Wat vind ik dit naar om te lezen... Bah! Ik hoop toch dat het meevalt, al klinkt helderrood bloed niet goed. Wel positief dat je geen krampen hebt, al zegt dat geloof ik ook niet veel... Jakkes!

Ik wou dat ik iets voor je kon doen... Helaas is afwachten en duimen het enigste... *zucht* :(

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik las net je topic en wil je even een hart onder de riem steken. Je testen worden nog steeds donkerder, dat is een positief teken. Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik tot 28 weken bijna constant (paar keer per week!) helderrood bloed verloren. Zij is nu ruim 2. Zolang je geen kramp hebt, geen stolsels verlies en je testen donkerder worden gaat het waarschijnlijk goed. Ik duim voor je voor een plakbeebje. Sterkte.

8. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dank je wel allemaal voor jullie lieve berichtjes!
    Het bloedverlies is nog steeds helder rood, geen stolsels o.i.d.
    Af en toe een krampje, maar dat is het. Het bloedverlies is ook nog niet heel erg veel. Wel iedere keer als ik naar het toilet ga veeg ik wat rood af.

Afwachten maar weer.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat vervelend om zo in onzekerheid te zitten. Ik zou morgen even de vk bellen. heel veel sterkte, ik duim voor een goede afloop ;)

10. tulip

tulip Niet meer actief

pfff jeetje, wat ontzettend spannend. Kun je morgen de vk niet even bellen of je eerder mag komen??

11. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik heb drie miskramen gehad en geloof me stolsels en krampen en bloed verlies wordt geleidelijk meer. Maar ik heb ook twee zonen een van 11 en zie mijn banner. Bij beide heb ik helderrood verlies gehad tussen 5 en 11 weken iedere keer was ik bang dat het misging en toch zijn ze gebleven. Hoop dat dit bij jou ook het geval zal zijn.

12. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    O meis, wat naar.
    Ik herken het helaas maar al te goed.
    Bij mij liep het helaas niet goed af. Ik heb 2 weken lang bruin en rood bloedverlies gehad terwijl mijn testen donkerder werden.
    Toch zei mijn gevoel dat het niet goed zat. Maar door die testen bleef ik hoop houden.
    Na 2 weken brak de bloeding echt goed door en begon ik ook stolsels te verliezen. Maar waarom werden mijn testen dan donkerder? Sterker nog; door het bloedverlies heb ik ook 3 x bloed mogen laten prikken op hcg en deze bleef zich ook netjes verdubbelen.
    Mijn gyn legde toen uit dat zolang je lichaam het vruchtje nog niet of nog niet volledig heeft afgestoten, je hcg blijft aanmaken.

Geloof me, ik hoop dat het bij jou anders zal aflopen maar ik wilde toch eerlijk tegen je zijn omdat de meeste mensen denken dat donkerder wordende testen over het algemeen een goed teken is. En dat is dus helaas niet altijd waar.

Wat zegt je eigen gevoel? Want meestal kun je daar wel vanuit gaan.

Sterkte en ik duim op een goede afloop!

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik weet eigenlijk niet wat mijn gevoel zegt... Dat is het lastige...
    Vanochtend bij het opstaan nog steeds een knaltest, maar ook iets meer bloedverlies. Dus ergens denk ik dat het over is...

Maarrrrrrrr....
    Ben net bij de gyn geweest en die heeft een inwendige echo gedaan.Ze zei dat mijn BMslijmvlies nog mooi dik is, ze kon nog geen zwangerschap ontdekken, maar het is dan ook nog heel erg pril.
    Bloed laten prikken, krijg vandaag nog de uitslag van HCG waarde.
    Ze hoopt op een innestelingsbloeding gezien de hoeveelheid bloed die ik verlies. Afwachten dus.
    Wel al een folder voor herhaalde miskramen meegekregen, mocht het toch mis gaan.

Begin ik straks goed te bloeden en houdt dit minimaal 24 uur aan, dan stoppen met de Utro. Dan heeft het geen zin meer en gaat het toch mis.

Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Wil wel positief blijven, maar het is best lastig met bloedverlies om dat te blijven...

We hopen ontzettend op een goede afloop!

14. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Spannend zeg! hoe ver zou je vandaag moeten zijn?

15. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    4+2, echt heel pril dus...

16. Kensho

Kensho Niet meer actief

Wat een onzekerheid... *zucht* Ik hoop zo dat het inderdaad bij de innesteling hoort... Ik kan niet veel voor je doen, weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Aan de ene kant wil ik je hoop geven, maar aan de andere kant wil ik je juist geen valse hoop geven... ;)

Ik geef je dus nog maar een hele dikke knuffel en wens
    je heel veel sterkte tijdens deze slopende dagen.

17. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dank je wel lieverd!! Het komt zoals het komt....
    Komt het nu niet goed, dan de volgende keer wel hoop ik! We kunnen inderdaad niets anders doen dan wachten...

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Oh met 4+2 is het gelukkig ook meer dan logisch dat ze nog niet echt wat zien.

Misschien kunnen ze je HCG wat vaker controleren, dat is voor jou ook een hele geruststelling. Heb ik deze zwangerschap ook gehad en vond ik erg fijn. (heb nu ook utro gebruikt tot 20 weken)

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dat zou inderdaad wel mooi zijn! Maar Pascale geeft aan dat haar HCG ook vermeerderde, maar dat ze toch een MK kreeg. Dus of het echt representatief is?
    Ik dacht zelf van wel, maar Pascale spreekt dit (met bewijs) tegen.. Dus nu weet ik het ook niet meer...

Heb jij ook bloedverlies gehad in het begin?

20. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Even je een hart onder de riem steken.Ik heb veel miskramen gehad
    en ook vaak bloedverlies.Met mijn laatste zwangerschap van ons kleine
    knul had ik tot de 20e week enorm bloedverlies.Erger dan bij mij menstruatie.
    Meestal ook helder rood en ook stolsels erbij.
    Maar zoals je ziet word hij over 2 weekjes 1 jaar.Ik gebruikte 4x2 utrogestan
    per dag(tot 20wk) en ondanks het bloedverlies bleef het goed gaan.
    Zal voor je duimen dat het bloedverlies stopt en je hcg waarde goed is
    en je zwangerschap doorzet. xxx

Deel Deze Pagina