FBdB Ik heb bij geertgen gezeten en moet zeggen wat een verschil met het ziekenhuis veel minder een nr en niet zo steriel gezellige wachtkamer en vooral geen dikke buiken. Ik vind het een aanrader. Verder wil ik je heel veel sterkte wensen met deze zware beslissing want het is en blijft moeilijk.
Heel veel sterkte in deze kl#te tijd! Ik zou ook zeker kiezen voor een andere kliniek of ziekenhuis. Vooral als je gevoel niet goed is bij deze gyn. Nogmaals sterkte!
o nee, ben helemaal naar van je bericht... ik zou altijd naar een ander ziekenhuis/arts/kliniek uitwijken als je gevoel bij een gyn niet goed is, want het is 1 van de meeste intieme dingen een zwangerschap en daarin moet je begeleidt worden door iemand die je voor de volle 100% vertrouwt.
Dank je wel... Het is niet dat ik de gyn niet vertrouw, het is een lieverd hoor! Maar ja, daar kom je nergens mee! Ze wil gewoon niet veranderen van aanpak en ik voel dat het wel nodig is. Heb net Geertgen een mail gestuurd. Vanavond gaat mijn man naar een kennis die in het ZH in Nijmegen werkt om daar meer info te vragen. Krampen worden nu echt erger...Laat het maar op mij afkomen, maar kan ik niet doen nu.
Ach meid toch... Wat een kl*tebericht... Allereerst een hele dikke knuffel. Als jouw gevoel niet goed is bij de gyn zou ik idd verder gaan kijken. Wij stonden destijds, voordat ik met utro begon, ook op het punt om naar Geertgen te gaan ivm vele (v)mk's; totdat mijn eigen HA met een ingenieuze ingeving kwam. (daarvoor al aantal x bij gyn geweest die me gewoon weer weg stuurde met "je bent jong, niks aan de hand") Goed dat je al gemaild hebt, zo heb je toch nog het gevoel dat je iets doet en dat gevoel is zo belangrijk! Machteloos toekijken is killing... Ik hoop voor je dat het alsnog goed mag aflopen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je die hoop niet meer hebt en dat je wilt dat t dan maar snel voorbij is... *knuffel*
jeetje, wat een ontzettend moeilijke onzekere tijd voor je zeg! ik hoop nog steeds voor je dat het geen mk is. ik wil je nog een klein beetje hoop geven door mijn verhaal te vertellen van mijn vorige ivf. werd toen ongesteld, nog veel meer als andere maanden, megagrote stolsels en 5 dagen lang constant. week erop moest ik alsnog bloed prikken met de veronderstelling dat het negatief zou zijn natuurlijk, maar toen bleek ik zwanger.... uiteindelijk werd dat wel een mk, maar daar had die bloeding niets mee te maken. de gyn zei dat dat een flinke innesteling was geweest. ik duim echt voor je dat het dat bij jou ook is. veel succes en sterkte. liefs wies
Dank je Wies! Ergens hoop ik dat ook, ook al weet ik dat het zinloos is... Ik heb besloten de Utro niet meer te gebruiken. De stolsels die ik verlies, de buik- en rugpijn zeggen mij genoeg. Wie houd ik nu nog voor de gek? Ik heb mij voor de hele week afgemeld op het werk. Na iedere mk ging ik meteen weer werken, zelfs dezelfde dag nog. Dat ga ik nu niet doen, ik kan het niet. Ik kan nu geen les geven, is me echt teveel... Ik houd jullie op de hoogte
Oh meis wat verschrikkelijk dat het door lijkt te zetten... Wel goed dat je voor jezelf gekozen hebt wat betreft werk, neem even je tijd, het is niet niks steeds!!
FdB: jeetje wat ontzettend naar meid. Heel veel sterkte! Je hebt er nu niets aan, maar ook wij hebben tussen januari 2012 en oktober 2012 drie miskramen en een bbz meegemaakt. Ben nu toch 29 weken zwanger.....ik hoop vreselijk dat het jullie ook gegund mag zijn.
ow lieverd wat lees ik nu ? Nee toch niet weer !! Zoveel mk s in korte tijd dat trekt niemand meis . Neem de tijd en idd even niet werken om je zelf denken , werk blijft wel jij niet. Zoek idd een ander ziekenhuis of het geersen , ben benieuwt of je mannetje wijzer word van wat ie te horen krijgt. Dikke knuffel is het enige wat ik kan doen . Dit had ik niet willen lezen maar helaas. Hou ons op de hoogte .
Ach lieve meid toch, wat vreselijk om dit te lezen. Heel erg veel sterkte en neem inderdaad de tijd die je nodig hebt. Gewoon ziekmelden op je werk en aan jezelf denken nu. Dikke knuffel!!
Meisje wat lees ik nu? Wat ontzettend verdrietig voor jullie, zeker als het ook nog eens de 3e is in korte tijd Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte toewensen ....
Dank je wel meiden. Ik zit momenteel erg in onzekerheid... Het bloeden is vanavond weer afgenomen, net als gisteravond. Mijn baarmoedermond voelt erg zacht aan, net zoals rond de eisprong. Ik weet niet of dat goed of slecht is? Het bloed dat aan mijn vinger zit na het voelen is ook minimaal. Zal ik vanavond voor de zekerheid dan toch nog maar de medicijnen inbrengen? AAHHHHHH!!!! Dit is echt killing!! Hoort lage rugpijn en buikkrampen ook bij een zwangerschap? Of zit ik mijzelf weer voor de gek te houden dat het toch goed komt? Ow, wat doe ik mijzelf ook aan! Je wilt er niet aan toegeven he!
Hoorde er voor mij wel bij, maar wil je geen (valse?) hoop geven. Inbrengen kan sowieso geen kwaad lijkt me!
Je wordt er toch gek van he! Ik kan maar niet de beslissing nemen om te stoppen. Stel ik stop en het was toch goed, dan voelt het alsof het door mijn schuld mis is gegaan... Ik weet dat ik zo niet moet denken, maar ik kan dat niet laten. Of is dit stom?
Bij mij hoorde dit er ook bij lage rugpijn en buikkrampen steekjes enz. Misschien toch eens bellen en vragen of je een echo kan krijgen als je iets meer dan 5 weken ver ben. Het is ook niet niks om nu zomaar even te moeten beslissen om te stoppen met de utrogestan. Ik zou ze gewoon bellen en vragen om over een week een echo of laat je hcg een paar keer opvolgen als er geen verdubbeling is weet je het eigenlijk ook al. Heel veel sterkte
en trouwens het is absoluut niet stom om zo te denken het is heel normaal dat je nu die beslissing niet durf te maken en bang ben omdat bloed niet altijd wil zeggen dat het mis is
Ik zou persoonlijk niet stoppen zolang je niet 100% zeker ervan ben dat het inderdaad fout zal gaan.Verder is mijn ervaring dat als het fout gaat het ook fout gaat ondanks de Utrogestan. Buikpijn en rugpijn hoorde bij mij er gewoon bij.Soms zelfs gemene krampen.Omdat ik met mijn laatste zwangerschap zo enorm vloeide is er een vroege echo gemaakt toen ik 5wk5d was misschien toch vragen voor nog een vervolgecho.? Meestal is dan al een duidelijke vruchtzak te zien en als je mazzel hebt een dooierzak en hartactie. Ligt ook een beetje aan je hcg....bij 1000-1500 hoort men de vruchtzak te kunnen zien en bij 2000-2500 kan er hartactie te zien zijn. Blijf voor je duimen.Ik heb ook herhaalde miskramen gehad en onderzoek ernaar dus als je vragen hebt desnoods via een pb dan hoor ik het wel.
Ik heb sowieso maandag een afspraak met de gyn staan. Ik zou dan 5-3 weken zijn. Dan kan ze misschien iets zien of niet? Weet je wat? Mijn man en ik hebben besloten vanavond nog de medicijnen in te brengen en het morgen nog aan te kijken. Mocht het bloeden dan nog hetzelfde zijn als afgelopen nacht en vandaag, dan stoppen we. (zegt ze nu heel stoer!) Het is gewoon zo moeilijk omdat we nu voor het eerst een echt KNALtest hebben! We hebben in de vorige zwangerschappen dit nooit gehad en daarom dachten we dat het deze keer goed zat. Het is dan ook zo verdomde moeilijk om in te zien dat het mis is... Lieve meiden, ik wil jullie nogmaals bedanken voor jullie begaandheid de afgelopen dagen! Ik heb er heel veel steun aan gehad!