weet je meid, ik zou de medicijnen nog blijven nemen...misschien haalt het niks meer uit, maar jij weet iig dat je er dan alles aan gedaan hebt. Je kunt jezelf nooit verwijten dat je te vroeg gestopt bent. Dat moet je sowieso niet doen, maar ik weet hoe die gevoelens gaan Heel veel sterkte
Nee, eigenlijk op 21 juni pas. Dan zou het 7 weken zijn. Mijn man heeft vandaag wel een afspraak voor a.s. maandag gemaakt om te praten over onderzoeken naar herhaalde miskramen. Het lijkt me dat ze dan toch wel een echo kan doen mocht het nog niet zijn doorgezet? Ik ben dan 5-3
Met 5-3 horen ze wel al bij een inwendige echo een vruchtzakje te kunnen zien.Uitwendig hoeft dat nog niet hoor.Ligt ook aan je hcg-gehalte.
Mocht het bloeden morgen minder worden/ blijven, dan zal ik het ZH bellen of ik weer bloed mag prikken. Ik vind het wel vervelend om weer te bellen naar het ZH, ze zien me weer aankomen. Wel mk/ geen mk? Wat wil dat mens zullen ze wel denken...
Even een update: Gisteravond en vannacht geen bloed verloren. Vanochtend bij het opstaan liep er ook niets uit! (sorry voor de details). Dus ik helemaal blij! Maar toen ik net ging plassen had ik weer rood aan het wc papier zitten, dus ik weet ook niet waar het nu weer naar toe gaat... Toch vind ik het een positief bericht dat ik gisteravond en vannacht niet gebloed heb! Of maak ik mezelf weer blij met een dooie mus? Wachten, wachten en nog eens wachten... Liefs!
Pff wat een onzekerheid zeg verschrikkelijk... heb je wel nog utrogestan ingebracht gisteravond/vanochtend? Misschien vragen of je nog een keer mag bloed prikken vandaag? Dan kunnen ze zien of het hcg stijgt of daalt..
Ja, heb nog wel, op aanraden van de meiden hier (ik durfde ook niet te stoppen, zie eerdere berichten), de bolletjes ingebracht. Ik heb er net ook weer 2 geinjecteerd! Het bloeden is echt aanzienlijk minder, hopelijk blijft het zo!
In het ziekenhuis vinden ze dat nog niet nodig, moet nog maar ff afwachten. Mijn eigen HA is met vakantie, baal ik goed van. Die had het zeker gedaan! Maar mocht het bloeden morgen nog steeds minder zijn, dan ga ik toch echt wel ff (dwingend) vragen om een bloedtest!
Jeetje wat een onduidelijkheid en onzekerheid... en ook zoveel hoop. Ik hoop met je mee meis. Doe je ook nog zw. testen zodat je een daling/stijging kan zien nog? Bloedprikken zou idd ideaal zijn... had je volg. week afspraak waar ze waars wel ff een echo maken? Hopelijk is er dan een vruchtzakje te zien
Ja, ik test iedere dag. En het blijven knaltesten! Ze worden zelfs met de dag paarser! Ik zal straks wel even een foto maken en uploaden. De vorige keren dat het mis ging werden de testen voor de vmk al minder duidelijk. Daarom snap ik het niet en geeft het mij ergens wel hoop... Maandag hebben we een afspraak ivm herhaalde miskramen. Die afspraak hoop ik niet daarvoor te moeten gebruiken, maar voor een controle echo of het er allemaal nog zit!
Oh meid ik denk echt dat dat een goed teken is!! Doorgaan met de bollen dus!! Ohh zo fijn om te lezen!! *fingers crossed!!!*
oooh wat spannend zeg! wil je veel sterkte wensen in deze onzekere periode. hopelijk toch nog een wonder voor jullie!! ben benieuwd naar je testen.
Nou dames, Hier zijn mijn testen. En nog steeds is het bloeden nagenoeg weg... Na die veeg van vanochtend niet echt meer iets gezien. Een beetje bruin, maar dat is te verwaarlozen. Ik ben zo blij dat ik doorgegaan ben met die bollen! Ik hoop echt dat dit goed blijft gaan. Mocht het bloeden morgen nog minimaal zijn, bel ik ZH voor een bloedtest. Hoop dat die dan goed toegenomen is! Vind het zo spannend en vreemd tegelijk... Je valt van de ene emotie in de andere, het lijkt wel een emotionele rollercoaster!
De testen zien er goed uit iig. Ik zou idd doorgaan met de utro en als het bloed nog minder wordt of bijna stopt echt eisen hoor om een bloedtest, ze kunnen je toch ook niet zo lang in onzekerheid laten lopen.