De testen zien er zeker goed uit meid. Wat een onzekerheid weer, gelukkig nu geen bloedverlies meer. Ik hoop zo dat het toch goed zit!!
Testen zien er goed uit hoor!! Op welke dag was het bloeden begonnen en op welke dag het ergst (gisteren?). Kan k het met die info nog eens bestuderen, maar het ziet er veeeeeeelbelovend uit!! Kan me voorstellen dat je van de ene in de andere emotie vliegt, haast niet bij te houden!! Let's hope it's worth it!
Hier sluit ik me bij aan. Dacht dat ik gek werd door geen kids te krijgen . Maar hier word je ook raar van .
Vrijdag en zaterdag bruinverlies (4 en 4-1) Zondag bloedverlies, heel licht (4-2) Maandag meer helderrod verlies (4-3) Maandagnacht veel bloedverlies Dinsdagochtend bloedverlies (4-4) Daarna 24u bijna niets Nu helaas weer licht bloedverlies en krampjes (4-5). Pffff
Oh had je laatste zin niet gelezen... de krampjes kunnen ook een goed teken zijn hoor! Khad het zeer regelmatig!! Voelt het niet net iets anders dan ongikrampen? Hoop ik!
Ik weet niet hoe het voelt, soms een wat persend gevoel, alsof er wat uit moet... Das niet goed denk ik... Soms alleen een weeig gevoel. Hoe posi ik vanochtend was, hoe nega zie ik het nu weer in. Heb me al wel beter gemeld, wordt gek van het thuis zitten en afwachten!:x
ik heb ook bruin verlies gehad.. en lage rugpijn toch ligt er een heerlijk knulletje in de box te pruttelen nu.. weet niet of ik ook krampjes had.. volgens mij wel steekjes in mn onderbuik.. ik hoop voor je dat het goed gaat!! trouwens mijn zw test is nooit zo posi geweest als jou laatste test!!
Oh wat een vreselijke onzekerheid zeg!! Slopend! Het gevoel dat er wat uit moet lijkt me niet positief nee, maar je testen... zo tegenstrijdig allemaal. Hoop dat het gauw rustig wordt en dat het dan snel maandag is! Kun je niet sneller al een controle krijgen of HCG prikken ohh kzou helemaal nerveus zijn als k in jouw schoenen stond! Hou vol!
Ik ben ook rete nerveus!! Weet gewoon niet wat ik er mee aan moet! Bel morgen naar het ZH voor een nieuwe bloedtest. Wil zo het weekend niet in hoor!
Phoe, het blijft enorm spannend zeg... Ik duim mij nog steeds rot en hoop zo dat dit verhaal een goed einde heeft. Wat een onzekerheid, wat een stress... Ik wens je nogmaals heel veel kracht en geduld toe! *KNUFF*
heel veel sterkte.. hoop dat het doorzet in een enorme plakbeeb en ik herken heel veel in jou verhaal ik heb in deze zwangerschap ook veel bloedverlies gehad en buikpijn en en rugpijn alles wat jij beschrijft eigelijk en nu al weer bijna 27 weken zwanger van een mooie prinses dus het ken alle kante op gaan ... ik hou je topic in de gaten toi toi toi *knuf*
Weer even een update: Het bloedverlies is nog steeds minimaal. Ben benieuwd hoe ik de nacht door kom... Krampen in mijn buik zijn gelukkig weg. Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes! Liefs!
Op dit moment zullen de dagen voor jou echt letterlijk voorbij kruipen... Ik hoop voor je dat je vannacht een beetje kunt slapen (op tijd naar bed? Dan gaat de tijd wat sneller als je slaapt...) en dat je geen bloedverlies meer zult hebben! Deze onzekerheid is echt killing he Maar dat het bloeden op momenten helemaal weg is klinkt mij iig positief in de oren! Ik blijf duimen voor je meis! Jullie kleintje MOET gewoon blijven zitten..!
Dank je wel schat! Wacht ff op mijn man (is wielrennen), dan lekker douchen en naar bed! Heerlijk slapen! En hopelijk valt het mee wat we morgenvroeg aantreffen!
Ik heb heel de tijd met je meegelezen,en wou even zeggen dat ik het knap vind hoe je er mee om gaat. Ik hoop dat het bloeden helemaal stopt en dat je een gezond kindje op de wereld mag zetten.
Goedemorgen meiden! Stand van zaken: Vannacht en vanochtend geen bloedverlies. Zometeen het ZH bellen voor het bloed prikken. Dan ff werken (stilzitten ben ik wel zat) en dan weet ik hopelijk meer!
Dat klinkt positief!! Oh ik hoop echt zooo dat het "gewoon" goed zit! Hoop ook dat je niet te lang hoeft te wachten op de uitslag van het bloed. Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? (hier is t nu ook even onzeker door testen... bah, ik haat die eerste tijd echt!)