Lara@ Dankje meis lief van je . Het valt niet altijd mee hoor maar we gaan door , hoe zwaar ook. Geniet van je zwangerschap.
Marnat (&Marnatman) ik vind jullie zo sterk! Ik lees 'stiekem' mee in je topic en ik zie hoe sterk en dapper jullie zijn! Ik heb ontzettend veel bewondering voor jullie!
Ik zie dit topic nu pas en vind het echt een superleuk initiatief! *stuurt iedereen die het nodig heeft een berg positiviteit*
@kristel.... 7 vlinders en toch zo positief!! Ergens wacht een lief kindje op jullue... klaar in jou buik te groeien wanneer de tijd daar voor is.
Willow, stuur je een pb en RoGiJuLi, wow, goed dat je gewoon bijna 70% nub foto's goed beoordeeld hebt!!! Knap werk
Bewondering voor Caruli, hetgeen wat jij op je bord hebt gekregen is niet mis... Toch blijf je sterk en vechten!
Je schrijft op veel forums een reactie. Van de lounge tot flesvoeding etc. Hierdoor kom je betrokken over!!
Caruli: ik word altijd vrolijk van je avatar. tevens ben je een bekende zp-er want ik zie je vaak voorbij komen (in positieve zin hoor).
Jaaa, heel leuk!! Deze zwangerschap ik niet bijzonder anders dan de anderen, dus het zou goed weer een jongen kunnen zijn. Ik zou een meisje wel heel erg leuk vinden hoor!
@Rogijuli: Dank je Ik blijf zeker positief @Caruli: Ik "ken" je nu al vanaf dat ik lid ben en ik heb echt respect voor je! Je bent een hele sterke vrouw