Van veel tweelingmoeders hoor ik dat dat gewoon makkelijker gaat met de was, vooral als ze per dag 1 setje kleding dragen.
Het lijkt mij trouwens ook niks, maar ik zie mijn moeder sowieso niet snel lopen in het soort kleding dat ik zou dragen dus toch niet van toepassing. Maar wat ik er echt raar uit vind zien is man en vrouw (vooral op de fiets of tijdens een wandeltocht) in dezelfde jas. Dat matchen snap ik niet zo, ze kunnen toch op z'n minst een verschillende kleur jas dragen.
net even gegoogled op petit louie en ik vind er ook veel leuke dingen bij zitten! maar moet dan eerst nog even de loterij winnen voor ik het koop
Mijn moeder deed het ook hoor. Allebei hetzelfde maar dan in een andere kleur. En dan de kleur nog vooral voor de rest van de wereld want ze leken zo erg op elkaar dat zelfs mijn vader er moeite mee had Weet nog precies de lol die we hadden toen ze elk een rode en een blauwe slof aanhadden ipv ieder elk hun eigen sloffen. Natuurlijk wist m'n moeder toen nog steeds precies wie wie was... Overigens zijn ze nu 30 met elk een eigen kledingsmaak. Dat komt vanzelf als ze groter worden en meer inspraak krijgen in wat ze dragen en wat er gekocht wordt.
Ja dat bedoel ik dus, zou een beetje lastig zijn als je een halve witte was en halve bonte was zou hebben... Dan maar gewoon alles hetzelfde. Dat hoeft niet precies, maar zoals je al zei in dezelfde kleur bv.
Ik vind die kinderkleding vaak wel heel leuk en 'wens' dan dat ze het in mijn maat zouden hebben, maar om nu hetzelfde aan te trekken.... ? Mwah, nee... dat lijkt me een beetje gek! Ik krijg al de kriebels als we toevallig alledrie dezelfde kleur aan hebben...
Ik zie het probleem niet zo? Mijn dochters hebben bepaalde dingen wel hetzelfde, gewoon omdat ze dat zelf leuk vinden en t anders ruzie wordt Bepaalde jurkjes bijvoorbeeld. Qua jas draag ik bijna hetzelfde als mijn meiden alleen een andere kleur; jongste heeft een gebroken witte trenchcoat, de oudste een rode en ik zelf een donkerblauwe. Ik vind het gewoon mooi (en zij ook) dus ik zie het probleem niet.
Toen mijn dochter baby was hadden we wel eens allebei het zelfde shirt aan... (gewoon een lichtroze tshirt met benetton erop) nu is ze meer van de hello Kitty's en minnie mousen en daar zie ik mezelf niet echt in lopen hehehe
Eh..nee. ik ben 37 mijn dochter 15. Mijn dochter koopt vaak shirtjes bij de Coolcat enzo.. Eh nee daar ga ik toch echt niet meer mee lopen. Ik koop mn kleding wel bij de Steps of Superstar. Ik had vanaf dat ik 17 was een navelpiercing, altijd gedragen ook tijdens de 3 zwangerschappen. Ik zou hem nu nog prima kunnen dragen heb een mooie platte buik, maar toen mijn dochter vorig jaar zo graag een navelpiercing wou, heb ik hem er uitgehaald. Ik zie het al voor me, wij samen in de vakantie op het strand (mijn dochter is 15, maar echt al op en top een mooie jonge vrouw) allebei een navelpiercing, ik vind dat voor mezelf ineens een sneu gevoel. Alsof ik nog jong wil lijken of met mijn dochter mee wil doen ofzo. (Terwijl ik er nog echt wel jong uitzie hoor) Toen zij hem nam heb ik hem er uitgehaald, ik was er voor mijzelf ik eens klaar mee. Gek he? Is gewoon een persoonlijk gevoel. Maar nee, ik zie mezelf niet in coolcat shirtjes naast haar lopen.. Zelf zegt ze wel eens als ik een leuke jurk koop voor in de zomer, dat zij hem ook wel wil, leuk hoor dat ze vindt dat mama zich leuk kleed maar koop nooit exact hetzelfde voor haar.
Ooooh, ik denk al het hele topic: jakkes nee, nooit het zelfde. maar bij deze roze havaianas weet ik zeker dat wij ze allebei prachtig zouden vinden en graag zouden dragen. Dus wie weet, misschien gaan wij ooit nog wel eens dezelfde slippers dragen. Voor de rest ben ik ook een erg groot voorstander van je kleden naar je leeftijd. En er zijn maar weinig dingen die ik voor een 3-jarige en voor een 41-jarige allebei leuk vind Zelfde jurk/rok/shirt aan, vind ik echt no go, ook voor de foto. Heeft voor mij iets met individualiteit te maken. Het maakt mij echt niet uit als onze kleding niet bij elkaar past, mijn kinderen zijn niet mijn accessoires (en ik niet die van hen). En zo komt het op mij een beetje over als ik soms zie hoe gezinnen hun kleding soms op elkaar afstemmen...
Mijn moeder 60 ik volgende maand 39 wij trekken soms ook nog kleding van elkaar aan. Meestal duik ik haar kast wel eens in voordeel van dezelfde maat hebben. De 60 tiger van nu kleed zich als de 40 tiger van nu. haha dus maak het uit.
Ik heb idd ook dezelfde slippers van iPanema. Ik heb ze al een paar jaar en vindt ze heerlijk. Voor dochter vind ik ze ook fijn, zij heeft ze ieder jaar in een ander kleurtje. Verder was haar lievelingsjurk vorig jaar ongeveer dezelfde kleur roze als een jurk van mij. Maar wel heel ander model en die van haar had nog witte stippen. Maar welk leuk een keer voor een feest. Soms hebben we allebei wel eens een spijkerbroek aan en (ongeveer) dezelfde kleur shirt. Tja, dat vind ik dan enerzijds wel leuk, anderzijds toch een beetje raar. Heel af en toe vind ik t wel kunnen. 2 zusjes in hetzelfde vind ik echt superschattig. Maar wel alleen bij speciale gelegenheden, niet standaard. Mijn zusje en ik had dat vroeger ook wel. Mn moeder maakte dat ook zelf. Bij 2 broertjes en helemaal bij vader en zoon vind ik t niet leuk.. Nogal suf.
Ja, 15 is net een te groot verschil inderdaad. Ik zou ook echt geen coolcat kleding aantrekken haha. Mijn dochter is bijna 21 en die koopt veel bij Superstar en dat soort winkels dus dat gaat prima samen haha
Wow wat een reacties ! Eng?? Whahaha Ik zie mn eigen niet in een hello kitty jurk, en als mn dochter een tiener is gaat ze echt niet met de zelfde kleren lopen als der moeder Maar zelfde slippers enzo Kei leuk !!!
Ja haha hier ook, man en zoontjes alledrie zelfde shirt...man vind dat geweldig Vroeger vond ik het ook zo idioot dat kids dezelfde kleding aan hadden, en nu vind ik het zo super schattig. Ik heb 2 zoons dus kan er niet over meepraten