Hallo, Vaag dit allemaal ik ben maart laatste prikpil gehad juni uitgewerkt maar heb nu een buik alsof ik al 4 maanden zwanger ben :S Dat is toch vaag ook enorm last van me onderrug en af en toe vlagen van misselijkheid ik ben na de prik pil stop nog niet ongi geweest dus lijkt me niet zwanger. Test wees ook uit niet zwanger maar wat zijn deze verschijnselen weet iemand dat
Nou dat vind ik ook een ramp hoor! Heb echt alleen maar last hoe lang gaat dat aanhouden want wil toch wel graag van deze klachten af. Wij gaan voor ons 4de kindje...
Bij mij duurde het 3 kwart jaar voordat alles weer normaal wat, duurde ook 3 kwart jaar voordat ik uberhaubt weer ongi werd. Blijft kwestie van geduld. Sommige hebben helemaa nergens last van als ze stoppen en zijn binnen no time zwanger. Blijven doorbijten dus
Daar had ik toen ook last van... je lichaam is gewoon bezig met troep eruit aan het gooien. Mocht je toch twijfelen doe je een testje? Probeer je alleen niet gek te maken. Onpillen lijkt verrekte veel op zwangerschapssymptomen!
Oke bedankt voor je andwoord! Hoop wel dat het niet zo lang gaat duren 9 maanden is best lang :S van de andere 3 was ik zwanger zonder dat ik er erg in had. Zal bij deze wel wat langer gaan duren dan hoe lang heb jij de prikpil gebruikt als ik vragen mag?
Het kan ook zo zijn dat het je darmen zijn die opgezet zijn... Waardoor je buik dus dikker is.. maar idd, ontpillen kan lang duren! Ik heb er zelf vrijwel geen last van gehad, gelukkig, maar ik hoor genoeg verhalen van vrouwen waarbij het wel heel lang duurde... Niemand kan je jammergenoeg vertellen hoe lang dat nog gaat duren, maar ik hoop voor je dat t snel voorbij is en dat je dan snel zwanger bent!
VInd het best raar dat hier meiden aan de prikpil zijn. Mijn huisarts raadde het toen der tijd ten strengste af als ik kinderen zou willen.
Ja klopt achteraf idd stom maar toen ik die voor geschreven kreeg van de huisarts had ik ook een protonale depresie en hj vond toen dat ik geen kids meer moest krijgen heb er al 3 maar zou er zo graag nog 1tje bij willen dan is me gezinnetje compleet. Mijn kids zijn al wat ouder hoor dus zal wel een nakomelingetje worden maar kijk er zo erg naar uit en ik wist overigens vorige maand pas dat het zo lang kon duren is me ook nooit vertelt pas toen ik wist dat ik nog een kindje wou kwam ik er achter.. Jammer genoeg...