Sinds een week moet ik ontzettend hoesten. In het begin deed het heel erg pijn en hoestte ik echt groen slijm op. Verder geen koorts ofzo. Maar denk wel iets van een (lichte) keelontsteking. Dit gaat nu beter, heb minder slijm. Alleen ik hoest me suf! Vooral 's avonds. Maar ik heb het idee dat het een kriebelhoest is geworden. Alleen na het opstaan moet ik nog slijm ophoesten, verder niet veel meer. Maar de hoest blijft. Heb al strepsils gebruikt, dropjes, antaflu, maar dit helpt niet. Wat kan ik hieraan doen?
Vraag aan de huisarts codeinetabletten. Vooral voor het slapen is dat heerlijk spul.. het remt de kriebelhoest en je slaapt er lekker door. Mijn redder in nood
Codeïnetabletten werken goed. Tenminste toch voor een 4tal uurtjes weet ik uit ervaring. Maar beter 4 uur dan niks dus daar ga ik dadelijk ook voor bellen. Wat een nacht!
Daro retard capsules. Alleen te koop bij de drogist. Die werken goed (en langer dan codeine bij mij). Edit... ik bedoel te koop bij de apotheek. Niet bij het kruidvat etc
Zonder https://www.daro.nl/productcategorien/hoestproducten/retard-capsules/ Alleen bij apotheek (dus niet bij kruidvat enzo)
Codeinefosfaat onderdrukt de prikkel. Voor met slapen fijn. Overdag keelspray van VSM maar dit is wel onwijs goor. Kokhalzen gegarandeerd.
Thijm en salie thee. Paar verse takjes erin. heet water erop. even laten trekken.. evt met honing erin.