Wat is dit precies?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kristel86, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey,

Ik heb sinds afgelopen woensdag de hele tijd hele erge menstruatiekrampen onderin mn buik (ter hoogte van schaambot). Deze houden vaak best lang aan (soms wel 3 uur) trekken dan even weg en komen dan weer terug. Hierbij heb ik ook continu pijn in mn onderrug die heel weeïg aanvoelt.
    Als ik onder de douche sta gaat de pijn weg, maar zodra de douche uitgaat komt het net zo hard wer terug.
    Verder loop ik heel erg moeilijk door de pijn in mn rug, paracetamol helpt ook niet echt geweldig.

Overigens heb ik hierbij géén harde buiken oid. Het is echt alleen de pijn waar ik zo'n last van heb.

Nu is mijn vraag, zijn dit oefenweeën? Of indalingsweeën?
    Of is het iets anders?

Maak me toch wel een beetje zorgen namelijk omdat t niet bekend voorkomt..
    Hopelijk weet iemand t antwoord!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb er ook heel veel last van. heb gister gemerkt dat het na een gang naar het toilet tijdelijk over is, dus mijn gok is dat het mijn darmen zijn die op mijn onderbuik drukken ofzo.

het is idd een menstruatie achtige pijn zonder harde buiken. ik voel het ook in mijn rug.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

onderin zijn het soms mijn darmen. Zodra ik dan naar de wc ben geweest is het weg. Maar steken onderin kunnen heel goed indalingsweeen zijn. Ik heb er ook last van en ze ligt nu ingedaald. Er gebeurd de laatste weken zoveel dat je ook last kan hebben van voorweeen. Als je het niet vertrouwd even de vk bellen. Ik heb ook soms pijn maar voel voor mezelf dat het goed zit en ze beweegt ook genoeg.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    het kan bandenpijn zijn.

5. mama_rose

mama_rose Actief lid

7 jun 2009
    230
    0
    0
    Voor mijn jongens zorgen
    Rotterdam
    Ik denk zoals ik het zo lees.. met de rugpijnen enzo erbij en de aanhoudende pijn dat het indalingsweeen zijn. Dat kan ook helemaal geen kwaad op dit tijdstip van je zwangerschap!
    Succes!

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Even een update maar..

Mijn darmen zijn het sowieso niet, dat kan ik zo al wel zeggen ;)
    Maar ik heb de VK toch maar gebeld en die vertelde me dat je bij indalingsweeën heftige steken in je vagina zou moeten hebben? En dat heb ik niet..
    En bij voorweeën/oefenweeën zou je harde buiken moeten hebben volgens haar en die heb ik ook niet.

Zij dacht gelijk aan een blaasontsteking of misschien zelfs al een nierbekkenontsteking ivm de pijn in mn rug.
    Ik moet morgenohtend even langs de HA om urine te laten checken en dan zien we wel weer verder :)

Ik hoop iig niet dat t een BO is, ik heb namelijk eerder in de zwangerschap ook al een BO gehad en ik mocht maar 1 soort AB en daar bleek ik allergisch voor te zijn.. Ik heb het dus zonder AB op moeten lossen en dat heeft wel 9 weken geduurd..

Iig bedankt nog voor de reacties! :)

Deel Deze Pagina