Ik ben in het bezit van een Medela Freestyle, hele fijne kolf, maar toch kom ik steeds meer terug van de connectors. Ik vind ze eigenlijk helemaal niet fijn om verschillende redenen en zou graag weer de standaard connectors willen gebruiken die ik op mijn PISA had (niet meer in bezit van PISA) ipv de speciale Freestyle-connectors. Nu zit het zo dat de Freestyle een Y-slang heeft itt de 2 losse slangetjes van de PISA. De koppelstukjes van de slangetjes zijn ook anders, dus ik zou er zelf iets van moeten maken. Nu zat ik te denken om een nieuwe Y-slang te kopen en daarbij 2 losse PISA slangetjes waarvan ik dan de koppelstukjes afhaal en die aan beide uiteinden van de Y-slang vast te maken. Het koppelstukje wat in de kolf zelf gaat zal blijven want anders past ie immers niet meer in de kolf. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit makkelijk om te doen? Hoe kun je de slangetjes het beste loskrijgen van de koppelstukjes? (ik zat zelf namelijk al aan knippen te denken?)
ik weet niet of je hier iets aan hebt / maar ik kwam dit net tegen op youtube , Medela Swing Breast Pump - Convert to Double Pump - YouTube zit nl te twijfelen of ik de freestyle zal aanschaffen maar ik heb geen idee of de slangetjes van de swing / freestile of PISA verschillen
Ik heb een hele andere kolf, maar wel de ervaring dat slangetjes vaak vrij flexibel zijn, en dunnere slangetjes wel passen op dikkere aansluitstukjes. Misschien heb je nog wat aan deze wetenschap als je iets gaat knutselen Ik heb zelf een Ardo-setje (heel licht) aan mijn Philips dubbele kolf gekoppeld nl. Heel andere maat slangetjes maar ging probleemloos. Misschien kun je zoiets ook doen.