Hallo, Ik lees al een half jaar met jullie mee, maar heb nu zelf ook een vraag... Dindsdag/woensdag had ik ongesteld moeten worden maar werd het niet. Wel een beetje bruinverlies wat alleen zichtbaar was op een tampon, woensdag ook getest maar gaf negatief aan. Gisteren had ik opeens een drang om te testen en heb dat dus ook gedaan. Grote verrassing hij was positief (plusje), helemaal happy was ik maar ook een beetje bezorgd door het minimale bruinverlies. Tweede test na een uur erachteraan gegooid omdat ik het niet durfde te geloven (deze keer niet gedronken) en was iets duidelijker (ze waren trouwens allebei duidelijk zichtbaar). Een half uur daarna begon ik rood te bloeden. Ik schrok me natuurlijk een ongeluk. In mijn onderbroek/inlegkruisje kwam niet veel bloed, af en toe een klein veegje, maar als ik mijn vinger een stukje naar binnen bracht ( ) was die goed rood. Zo is het doorgegaan tot einde van deze dag en nu lijkt het wel of het gestopt is!!! Nu is mijn vraag, is dit een miskraam, is er nog hoop of wat kan dit anders zijn? Ik heb trouwens wel een late eisprong. Ik weet dat de het pas echt duidelijk wordt als ik rond 7 weken een echo zou laten maken (als het bloedverlies trouwens echt wegblijft) maar heeft iemand zoiets ook meegemaakt en kan me misschien wat wijzer maken? Alvast bedankt, Groetjes, Loca.
het kan ook een stevigere innesteling zijn van het vruchtje in de baarmoeder. khad ook een keer een ochtendje bloedverlies gehad,een beetje maar maar het was wel bloed,natuurlijk geschrokken maar zoals je ziet nog steeds zwanger als het nu gestopt is en je geen propje(dus het vruchtje) bent verloren lijkt het niet echt op een miskraam. hou het in de gaten of bel als je je echt ongerust maakt de dienstdoende huisarts. succes meid!
Hoi Denise, Ik had jou ook nog gevolgd een tijdje terug (toen had je er nog geen foto van jezelf bij toch?) grappig. Gefeliciteerd alsnog! Ik heb inderdaad niks van stolsels ofzo gezien.... Hopen maar dat het goed zit, maar ik word er wel erg nerveus van hoor! Ga zo maar eens mijn bedje in. Groetjes, Loca.
Nou, vanochtend heb ik een predictor test gedaan (ik had aan mijn man gevraagd om een clear blue test te halen zodat ik kon zien of het plusje dikker zou worden, maar die hadden ze niet meer), en je moet heel goed kijken wil je zien dat er een roze stip staat. Het is dus volgens mij over..... Ik heb weer bloedverlies en kan alleen maar hopen dat het nu gauw doorgaat zetten. Het lijkt me vreselijk als het vruchtje blijft zitten. Hoelang mag ik zo blijven lopen als mijn bloedverlies maar niet door wil zetten? Ik ga mijn koffie maar naar binnen gooien en met mijn dochtertje knuffelen. Ik kan alleen niet echt mijn aandacht bij andere dingen houden. Bah, 'k ben echt even verdrietig!
Wat vervelend allemaal zeg. Maar ik moet zeggen ( ik wil je niet teveel hoop geven, maar wil het toch even zeggen) dat ik dat ook gehad heb( niet het bloedverlies) die vage test van predictor. Ik moest hem tegen het lichthouden om het stipje te kunnen zien. Heb een paar dagen later weer getest, maar dan met een andere test, en die was wel duidelijk. Helaas is dit toen wel geeindigd in een miskraam, maar dit was weken later, en stond los van de testen. Ik snap heel goed dat je verdrietig bent, en dat je niet te veel rekent op goed nieuws, maar als je verder geen bloedverlies meer hebt kan het goed gaan. Als ik jou was zou ik de vk eens bellen voor je vragen, en misschien dat ze je even wil doorsturen voor een echo, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Of even bloed prikken bij de huisarts, zodat je hcg waarden gemeten kunnen worden. Heel veel succes, ik duim voor je, liefs,
Ha Jolanda, Ja, ik had al zo'n slecht voorgevoel toen ik ging testen met Predictor. Ik vind het ondingen en duur!! Vanochtend had ik weer bloedverlies, maar zonder krampen. Nu is het weer gestopt. Ik had ook aan mijn baarmoedermond gevoeld en die stond gisteren vrij open en vandaag lijkt het of hij wat dichter staat? Ik weet echt niet meer wat ik ervan moet denken, ik heb nog steeds van die duizelingen, hitte-vlagen. Het beroerde is dat ik in het begin van de zwangerschap nooit echt van die kwaaltjes heb zoals opgezette/pijnlijke borsten en misselijkheid enzo. Dus ik kan niet zeggen of ik me nog zwanger voel. (Ik heb dus al een gezonde dochter van 3). Ik moet maar proberen een paar dagen te wachten en dan nogmaals met Clearblue testen om te zien of het plusje nog duidelijker geworden is. Of inderdaad aan de huisarts vragen of hij bloed wil prikken, maar 'k ben bang dat hij zegt dat het beter is om het rustig af te wachten.... In ieder geval bedankt voor jullie reacties, doet me toch wel goed om erover te praten. Ik kan het wel goed kwijt bij mijn man, maar hij is zo vreselijk nuchter. En misschien is dat juist wel goed hoor! Liefs, Loca.
nuchter zijn is een goede eigenschap opzich. Maar idd moet je wel over je gevoelens kunnen praten. Dus als je er over wilt praten , doe dat dan ook gerust hier. Het helpt zeer zeker om er over te praten, ook op deze manier, annoniem je hart luchten. Heel veel sterkte, ik blijf voor je duimen dat alles toch goed zit!
Dat vind ik heel lief van je. Ik moet zeggen dat ik intussen ook weer zwanger ben. Nu ruim 8 weken. Ik heb donderdag een echo gehad en dit keer zag alles er goed uit. Ik hoop dat dit ook snel zal gebeuren voor jou. of dat dat nu al gebeurd mag zijn voor je. zou wel; leuk zijn voor je dochtertje he ( die van mij is nu ook drie). Ik hou het in de gaten hoe het met je gaat. Liefs
Wat heerlijk voor je!!!! Hartje horen kloppen is toch veel meer zekerheid, fijn voor je! Lijkt me zo leuk om voor jouw en mijn dochter (toch?) een zusje/broertje erbij te krijgen. Ik ben zo benieuwd hoe dat samen gaat. Ik ga maar eens eten koken. Fijn om te weten dat ik hier m'n hart kan luchten. Liefs. Loca
Nou, ik heb vanochtend mijn huisarts gebeld om te vragen of ik een bloedtest kon krijgen zodat men kon kijken hoeveel HCG hormoon ik in mijn bloed heb. En dan over 3 dagen ofzo nogmaals een bloedtest te doen en dan hopenlijk zouden kunnen zien dat het HCG flink gestegen is. Ze ging het even met de dokter overleggen en dan mocht ik tussen 11:00 en 12:00 uur terug bellen. Nou kwart voor 12 had ik haar nog niet te pakken dus ben er maar naar toe gefietst. Zegt ze dat ze heeft overlegd en ik maar 6!!!!!!!! weken afmoet wachten en dan de verloskundige moet bellen voor een afspraak voor een echo. Nou, ik kon me nog net beheersen en vertellen dat ik dat echt niet vol ga houden, ik ben nu al een wrak! Ze vertelde dat ze het anders toch niet konden zien. Wat natuurlijk echt niet waar is. Verder zei de assistente dat ze 9 maanden lang gebloed had (redelijk veel) en een gezonde jongen op de wereld had gezet. Ik ben natuurlijk ontzettend blij voor haar, maar meestal is bloedverlies toch een grote kans op een miskraam. Ik ben zo verdrietig en boos...... Bah, ik voel me echt in de steek gelaten.
Nou ja zeg, wat een %^&*&^&* Iemand 6 weken in spanning laten zitten? Zijn ze nou helemaal gek geworden? Bel gewoon een vk op. Vertel het verhaal en dan krijg je vast wel een echo. Lijkt me stug dat ze het niet zouden doen.
Zeg waar bemoeit die assistente zich mee?? Ik heb zo'n hekel aan assistentes die denken dat ze zelf dokter zijn! Als ik jou was zou ik gewoon een afspraak maken met de huisarts, die assistente hoeft toch niet te weten waarvoor, dat bespreek je wel met de huisarts zelf! Zorg gewoon dat je een afspraak krijgt op het spreekuur en ga niet weg voordat je duidelijkheid hebt of snel krijgt! Succes en hou vol meid! Groetjes, Anakin.
Nou, de assistente belde vanmiddag uit zichzelf op en zei dat ze nogmaals met de dokter had overlegd en ik een bloedtest kon doen als ik dat wilde. Ik stond helemaal perplex. Morgen ga dus mijn bloed op HCG laten prikken. Ik ben zo vreselijk benieuwd. Mijn testen worden nog steeds duidelijker, die van vanochtend springt er echt uit. Dus het lijkt alsof het vruchtje zich nog ontwikkelt. Alleen het bloedverlies blijft, ik heb geen enkele kramp ook geen heftige rugpijn ik snap er niks van. Gisteren stond mijn baarmoedermond een beetje open en ik heb net voorzichtig gevoeld en nu was hij al wat dichter. De VK had al wel aangegeven dat als je eerder bevallen bent je baarmoedermond een beetje week kan worden van de zwangerschapshormonen en daardoor ietsjes minder gesloten lijkt. Ik weet nog geeneens wanneer ik de uitslag krijg van het bloedonderzoek, weet iemand van jullie toevallig hoelang dit meestal duurt? En ik heb ook tarwekiemoliecapsules geslikt afgelopen 2 maanden (laatste maand slechts 1x per dag, de rest vergat ik) en slik tot nu toe nog 1 capsule per dag naast het foliumzuur. Moet ik nu stoppen met die capsules of niet? Ik weet dat het gunstig is voor de doorbloeding (nou, dat gaat wel erg goed, als je snapt wat ik bedoel ) maar is het nu juist onverstandig om hiermee door te gaan? Bedankt voor jullie lieve berichtjes, helpt me echt! Liefs, Loca.
haai meis ...de uitslag van het bloed kan binnen 2 uur bekend zijn ...als je dat aangeeft aan je huisarts dat je het snel wil weten , dan kan je smiddags al bellen voor de uitslag ... ik had dagravit daar zit alles in ook vit E ( net als in de tarwekiem) en ook foliumzuur suc6 meissie ...greetz asjuh
Nou, vanochtend weer een test er tegen aangegooid (had ik al weer gekocht omdat in eerste instantie ik geen bloedtest zou krijgen) en deze plus is al lichter als die van gisteren dus het is echt over en uit . Ik ben natuurlijk ontzettend verdrietig omdat ik zo graag nog een kindje zou willen krijgen ook voor mijn dochter. Maar aan de andere kant ben ik opgelucht dat ik nu duidelijkheid heb. Bloedtest ga ik dus maar niet meer doen, heeft geen nut meer. Bloeden word ook iets heftiger, maar ik heb nog steeds geen krampen en ik heb ook nog geen stolseltjes gezien. Mijn temperatuur is zelfs omhoog gegaan. Raar allemaal. Moet ik nou nog om een echo vragen als ik gestopt ben met bloeden zodat ik weet dat ik helemaal schoon ben of hoeft dan niet? Het lijkt me zo raar als er helemaal geen stolseltjes uit komen? Blehg, ik weet wel dat een (hopenlijk) volgende zwangerschap niet meer zo onbevangen is. Ik hoop dat ik er tegen die tijd wel van durf te genieten... Liefs, Loca.
Gisteren en vanochtend is alles er uit gekomen. Ik heb het vruchtzakje gezien en de iniminie vruchtjes (2!!). Was wel gek om te zien....zo apart dat mijn dochtertje ook van zoiets kleins zo'n bijzonder lief en mooi meisje is geworden. Gisteren ging het al aardig goed, maar kreeg gisterenavond toch nog een flinke huilbui en heb lekker met m'n mannetje gepraat dat heeft me weer flink opgelucht. Het bloeden is na vanochtend een stuk minder heftig geworden. Dus ik hoop dat alles goed schoon is van binnen. Vanavond maar vroeg naar bed, want ik ben afschuwelijk moe, zal wel van de emoties van de afgelopen dagen komen. Groetjes, Loca.