Hey dames, Helaas zijn keelontstekingen voor mij geen onbekend fenomeen. Een aantal keer per jaar ben ik de klos, maar nu ben ik ook zwanger! Enig idee wat ik kan en mag gebruiken? Ik voel het weer op komen zetten, mijn keel is gezwollen en ik heb een hele nare kriebel in mijn keel waar ik van moet hoesten. ( en dan spugen, top.) Als het vannacht nog veel verergerd bel ik morgenochtend de huisarts nog voor tips.. Iemand hier nog goede tips?!
Hallo, Ik heb niet perse tips maar heb het zelf ook gehad. Nachten wakker en heel veel pijn. Ik heb al die dagen 6 tot 8 paracetamol genomen. Ben er niet voor tijdens zwangerschap maar het kon echt niet anders. Succes ermee.
Trachitol zuigtabletten, die gebruik ik ook ter voorkoming dat het doorzet en die verdoven een beetje. En inderdaad paracetamol. Niet teveel, alleen net voor het slapen gaan.
Trachitol werd me net afgeraden bij de apotheek Ik heb nu arkovox meegekregen en idd paracetemol en veel drinken....
Ik ook! Heb het jaren uitgesteld. Vond het vies afzien en had zoveel spijt tijdens de eerste twee weken. Maar nu is het zo fijn. Ben nog wel eens verkouden, maar stuk minder heftig en zonder keelpijn, terwijl ik eerst tig keer per jaar keelontsteking had. Ik raad het je aan! http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/amandelen-verwijderen.658611/
Drinken, drinken, drinken, drinken, drinken! Tot je er zat van wordt. En suikers vermijden, daar feesten de bacteriën op.