Zou de politie hier iets aan doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Vreselijk!

Gaat om het volgende....
    Mijn buren zijn sinds kort uit elkaar,gezin met kinderen.
    Om de week wisselen ze,dus de ene week de buurvrouw en daarna de buurman in het huis.

Buurvrouw heeft een nieuwe vriend,hij zit nu al de hele week met haar in het huis.

Wij hebben ontzettend last van hun sex overlast(op dit moment gilt ze het uit!)

Heb een brief in de bus gedaan........

Beste........,

Vind het vervelend om dit briefje bij jullie in de bus te moeten gooien,maar er zit ons iets dwars.
    Wij,en de kinderen hebben nogal last van de intieme geluiden die bij jullie vandaan komen.
    Zowel overdags als ’s avonds/’s nachts.
    Deze huizen zijn zeer gehorig en ik vind het zeer vervelend om deze geluiden aan mijn kinderen bloot te stellen.
    Ze vragen zich af waarom jij zo kreunt(sorry hoor),maar kan niet blijven uitleggen dat jij last hebt van astma!

Mijn kinderen worden er ’s avonds zelfs wakker van en aangezien ik zieke kinderen thuis heb kan er niet normaal naar de tv worden gekeken,want de geluiden komen er zelfs boven uit.

Ik hoop dat je hier begrip voor hebt.

De buurtjes van nr.....

Ze heeft nu een heel zacht achtgrond muziekje aan staan,maar volgens mij moeten alle meubels eraan geloven en ze gilt het uit.

Justin moet zijn dutje doen,maar kan niet slapen!
    Wat is wijsheid?
    Wat zouden jullie doen?

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je het zat wordt! Wanneer heb je die brief in de bus gedaan?

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Zaterdag

4. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Oh jee!

Sorry, maar m'n eerste reactie is toch een schaterlach! Haha, en dat op dit tijdstip!

Maar poeh, wat een toestand. Ik kan me voorstellen dat jou het lachen inmiddels vergaan is. En wat je moet doen? Lastig hoor. Ik vind dat briefje al heel wat.

Misschien kun jij ook wat herrie gaan maken? Op een andere manier dan en niet om te pesten, maar wel zo dat zij ervaart hoe gehorig het is? Want blijkbaar heeft ze dat niet in de gaten?

Oehahaha, dat hoop ik tenminste, dat ze het niet in de gaten heeft!
    Ben benieuwd wat voor adviezen je verder krijgt en hoe je het oplost.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ff aanbellen?

of idd de politie bellen!
    staan ze mooi voor paal

6. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Misschien aanbellen en face-to-face het probleem voorleggen? Maar gaat het de hele dag door dan? Ik hoop voor jou dat er een oplossing komt en dat de buurvrouw wat rustiger wordt. ;)

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Eigenlijk direct nadat ik het briefje in de bus gooide,stond ze hier aan de deur.

Ze zei:"Sorry!Het zal niet meer gebeuren"

Zelfs mijn moeder kan het door de telefoon horen als ik de telefoon tegen de muur hou

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Aanbellen en een rol tape aanbieden... Dat ze die maar op dr mond plakt ;)

9. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik zou geloof ik kloppen op de muur! hahaha

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ze laat al expres de kinderen overblijven.
    Het is echt niet normaal zo erg.

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Oeeeee ik gooide met het briefje met hartkloppingen al in de bus.
    :oops: :)

12. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    Als ze er niet mee stoppen dan kun je denk ik beter wel de politie bellen. Want dit is toch echt geluidsoverlast.
    Het is trouwens denk ik wel beter om de politie te bellen als ze 'bezig zijn' zodat de politie het zelf in jou huis kunnen horen.

ik vraag me af of die kinderen in dat huis er geen last van hebben. :(

13. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    hahaha dat kan ik me voorstellen! Ik vind je brief wel echt heel netjes, wel erg dat ze er blijkbaar geen rekening mee houdt... misschien kickt ze erop dat jij het kunt horen!

14. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ja gewoon dicht bij de muur gaan staan en dan gewoon zeggen dat je dit door het hele huis heen hoort en je jonge koters heb.

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

Dat vermoeden begin ik ook te krijgen

16. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Oh, dat zou ik heel erg vinden, als ik wist dat ik "opgenomen" zou worden. Mijn eerste reactie was: bel haar op en laat haar horen wat je moeder hoort, maar dat kan natuurlijk niet, want dan moet ze de telefoon pakken en dan moet ze stoppen.... :)

Naar hoor. Misschien toch op de muur bonzen of iets roepen?
    Politie bellen zou ik ook een hele stap vinden hoor. En ik zou last krijgen van plaatsvervangende schaamte volgens mij.

Je kunt ook nog aanbellen en met een stalen gezicht vragen of alles wel goed gaat, omdat je zulke rare geluiden hoort. Net doen of je bezorgd bent?

17. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    via de politie kan je wel contact opnemen met de buurtagent. Deze kan dan langsgaan en een gesprek aangaan. Ik denk dat ze voorlopig alleen een waarschuwing krijgt. Hopelijk helpt dit.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Soms horen wij onze bovenburen ook en wat ik dan doe :)
    Ik ga met de swiffer precies tegen hun "ritme" in tegen het plafond staan beuken :)
    Moet jij eens kijken hoe snel het ophoudt!

Maar als buurvrouw erop kickt dat je het kan horen, dan zou ik idd de politie bellen!
    Laat ze maar eens komen luisteren bij jou en daarna bij de buren aanbellen.
    zou mooi zijn als ze dan die woning gewoon zouden binnenstormen maar dat kan vast niet :)

19. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik heb dit probleem ook met mijn buren,al een jaar. Vraag me ook af of ze het erom doen want ik heb al eerder gezegd toen ze hier kwamen wonen dat de huizen gehorig zijn. Sommige mensen kicken daar gewoon op. Ik doe nu oordopjes in als ik ze hoor. Mijn vriend slaapt er gewoon doorheen :eek: Maar ja die werkt 60 u per week. Nu klop ik soms op de muren,heeft weinig effect maar goed.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fladdertje...oordopjes doen het misschien nu nog, maar straks als je kinderen hebt, dan word het een heel ander verhaal!

Deel Deze Pagina