Hoihoi Ik heb op veel sites gelezen dat je temp tijdens de zwangerschap hoog blijft. Dus ongeveer dezelfde temp als na eisprong. Normaal is mijn temp na eisprong 37.3/37.4 en dat is ie ook geweest de hele tijd. Tot vandaag! Nu is mijn temp ineens weer 36.9, zoals altijd vóór mn eisprong! Hoe kan dat? Kan het zijn dat er toch iets fout is (gegaan) ?! Of is het normaal dat een temp gaat schommelen? Ik snap er nu niks meer van
Als je zwanger bent, dan hoef je je temp niet meer op te nemen, daar wordt je alleen maar bezorgd van. Mijn temp was tijdens mijn zwangerschap ook wel eens laag. Het zegt dus niets! Lekker gaan genieten meis!
Ohh gelukkig dan maar Ik schrok er al van! Ik ben gewoon heel bang dat er iets fout gaat... Vooral vanwege het feit dat ik nog rook Ik heb altijd gezegd: als ik zwanger ben dan stop ik! maar op dit moment realiseer ik me nog niet 100% dat ik echt zwanger ben, dus het blijft moeilijk Ik rook wel al minder... Maar toch.. ben bang dat er iets fout kan gaan daardoor...
Probeer snel te stoppen meid! Dat kleine mini mensje in je buik heeft het hard nodig dat je gezond leeft! Dat het moeilijk is wil ik best geloven, maar gewoon doen!
Ja zo snel mogelijk stoppen! Dit is echt heel schadelijk voor je kindje. Zelfs meeroken is al heel schadelijk, stel je voor! Meid, doe je best, je kunt het.
mijn temp was na me eisprong 37 en heel de zwangerschap (sochtens dan) is hij 36.8 geweest . de temp uit de boekjes zijn maar richtlijnen en er zijn uitzonderingen genoeg hoor