Ik was trouwens vorige week vrijdag een halve dag duizelig en misselijk terwijl mijn bloeddruk en bloedsuiker goed was. (kan ik nl op mijn werk testen, ben verzorgende)
Kristel van mij alvast een hele voorzichtige felicitatie Je bent wel erg vruchtbaar zeg zo snel achter elkaar iedere keer, ik hoop dat deze lekker nog 8 maandjes blijft zitten Liefs Snoopy
Hey Kristel gefeliciteerd! 3 maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen. fijn hoor dat het zo snel weer raak is! Dus je hebt de cb digitaal deze keer nog niet gebruikt? Ben benieuwd of die bij jou al zwanger zou testen nu. Bij mij ws hij gisteren negatief. @ Inger, knap hoor als je het volhoud tot over 9 dagen met testen!
Dankje Vruchtbaar zijn we zeker haha Maarja, nu de rest nog Nee, de CB digitaal heeft meer hcg nodig, en aangezien de streepjes op andere testen ook nog heel licht zijn wacht ik er nog even voordat ik die wil gaan gebruiken Pas als de streepjes heel duidelijk zijn op de andere testen doe ik t. Vind het anders zo zonde van me geld
hee leuk mensen die net als ik nog even moeten wachten op hun NOD en ook al bijna niet kunnen wachten....pfff wat duurt het lang he!
kristel jij bent echt er heel vroeg bij! Wanneer heb jij getest dan? oeps ik lees het nu. Eigenlijk was jou NOD dag maandag dus? Dus als ik heel erg ongeduldig ben dan kan ik morgen en testje halen? (kruidvat) hihi
Ik heb testen van Matecare thuis liggen maar ik weet niet of ik dat nog 9 dagen vol hou hoor Ohja wat ik ook heb, is ongie pijn, af en toe het gevoel dat ik ongie moet worden... Wat bij mij de vorige keer was, waren echt mijn gevoelige borsten (daardoor dacht ik heej zou ik zwanger zijn?) Nu zit ik heel de dag aan mijn borsten te voelen, hihi groetjes Inger
Ik wil zo graag testen! Ik moet ook al veel naar de toilet en mijn gevoel wordt alleen maar sterker...
ik heb die vervroegde matcare testen gekocht, Morgen zijn ze binnen. Kijken of ik de verleiding kan weerstaan of wacht tot maandag. Ik heb ook een goed gevoel. Maar wil eerst bewijs. Waarom denk jij Inger dat het raak is?
Spannend he Chrissie ik denk dat ik tot na het weekend wacht maar ooohhh wat wil ik graag een test doen... Het is deze maand helemaal anders, dingen die ik anders nooit voel en nu allemaal wel: - heel de tijd een gevoel in mijn onderbuik (ongie pijn) - gevoelige borsten - misselijk - veel honger - veel plassen en op een of andere manier een goed gevoel, ik heb echt het gevoel dat het raak is zo spannend... Liefs Inger
hmmm ik hard vorige maand schijnzwanger tekenen. Durf nu weinig te zeggen over gevoelens. Wat ik wel een beetje voel is: moe wat gevoelige borsten, niet extreem soort van band om mijn buik. Strak Wat meer afscheiding. Maar oke, eerst bewijs!
ik droomde vanacht van een positieve test en het lijntje was zigzaggend Zou het iets betekenen of komt het door mijn maansteen? Nog een paar dagen en dan gooi ik er een testje tegenaan... Liefs Inger
Ik heb nog steeds een soort menstruatiepijn en een branderig gevoel in mijn buik. Wel spannend hoor Inger, een zigzaggend lijntje
Hoi sniffy! Spannend nog 1 week voor onze NOD . Ik werd ook lachend wakker vanmorgen het was zo grappig. Ik voel ook nog steeds hetzelfde. Nu voelen mijn borsten zelfs nog gevoeliger ook aan de bovenkant, afgelopen week was het alleen maar aan de zijkant. Lijkt mij een goed teken?! Hoe lang hou jij het nog vol om niet te testen? Liefs Inger
Ik weet het niet, maar ik ben tot nu toe wel van plan om volgende week zaterdag te testen. Maarja dat zeg ik nu. Ik heb vandaag mijn boodschappenkar wel vol geladen met chocola en andere lekkere dingen Ohhhh ben zo benieuwd!
hoi hoi ik zie een blauwe ader. Hij begon heel licht en wordt steeds beter duidelijker. Zou het wat zijn? Daarbij ik ben een vreet schuur maar merk nu wel duidelijk dat ik sneller vol zit. Wie weet wie weet... mijn matcare testen om eerder te testen zijn binnen. Nu alleen tegen mijzelf zeggen...zondag pas zondag pas...