zou het raak zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Inger1979, Jun 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Sorry Chrissie ik heb geen idee van die ader... :oops:
    Ik denk dat ik morgen al ff stiekem ga testen, ik weet het is te vroeg maar ik wil zo graag zekerheid, ik wordt er gek van. :D
    Ik hou je op de hoogte! Liefs Inger

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

inger hier was hij negatief.
    Ik heb dus ook stiekem getest met zo matcare.
    NIet doen dus!

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi Chrissie, hier hetzelfde... ook vanmorgen maar helemaal niks te zien. Nog wel dezelfde symptonen...
    Nog maar ff geduld hebben :)

4. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ik heb steeds een misselijk gevoel, maar kan wel snoepen :(:

5. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Goede morgen, ik kon niet meer slapen! Ik heb een test gedaan en er was een heeeeel klein dun 2e lijntje maar na 30 minuten is het lijntje weg. Wat kan dat betekenen?

Ik heb foto's van de test maar ik krijg ze niet verkleint, iemand tips?
    Liefs een verwarde Inger

6. Sweetlakecity

hoi inger,
    geen idee hoe je hem moet verkleinen.
    Wat is de afleestijd van je test?
    Waarschijnlijk tot 10 minuten nou dan kan er van mijn kant een klein juigje vanaf toch?
    Anders over twee dagen weer testen?
    Spannend hoor!

7. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi Chrissie. de afleestijd was na 10 min, heb ik ook netjes gedaan maar na 30 min was het lijntje weg :( Ik heb echt geen idee. Ik heb nog wel steeds dezelfde symptonen, en hoe voel jij je?

8. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    Ik hoop dat het bij mij nu ook eindelijk raak is...ben nu op vakantie en voel al 2 dagen steken en gerommel links onder in mijn buik...ben ook al overtijd...

9. Sweetlakecity

inger> moe ben ik. Wat pijnlijke borsten. Zit niet lekker in me vel geloof ik. Lijkt wel alsof ik griep krijg. Keelpijn en last van me onderrug.
    Ik mag pas zaterdag als ik niet ongi wordt weer testen van mijn man. Hij heeft ook wel gelijk.

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik hoop het zo meiden. Hou me op de hoogte he?!

Liefs Inger

11. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik wil het toch ff kwijt, ik wordt hier zo onzeker van allemaal.
    Ik had een positieve test (5 dagen voor NOD) maar na 30 min was het lijntje weg. :(

Nu nog steeds last van gevoelige boobs maar steeds meer last van mijn buik (menstruatie pijntjes) wat moet ik hier nu weer van denken?

Liefs Inger

12. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Inger, probeer je gedachten even op wat anders te zetten. Je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor. Anders is de teleurstelling zo groot.

Als we over 4 dagen nog niet ongesteld zijn, dan gaan we testen. ;)

13. hoi allemaal,

ik heb even vraagje, wat voel je eventueel bij de innesteling, en betekend dit al dat je zwanger bent of kan het gevoel ook misleidend zijn.

x

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Onze wens:

Ik ben nu voor de 3e keer zwanger en alle 3 de keren heb ik dingen gevoeld rond de innestelingsperiode. Tijdens de normale cyclussen, dat ik dus niet zwanger was, voelde ik dit niet!

Dit voelde ik:
    Steken in mn liezen die doortrokken naar mn benen, steken in mn baarmoeder. NA de innesteling kreeg ik gevoelige borsten en het gevoel alsof ik elk moment ongesteld kon worden > Hele erge krampen in baarmoeder.
    Die steken hebben alle 3 de keren ongeveer 3 dagen aangehouden...
    Het gevoel elk moment ongesteld te kunnen worden heb ik op dit moment nog steeds...

De meesten voelen trouwens niks van een innesteling hoor.. Maar degenen die het voelen, tja, of wij allemaal hetzelfde voelden? Lijkt me sterk ;) Dus je kan er eigenlijk helemaal niks uit afleiden. Mocht je zulke dingen voelen dan betekent het neit automatisch dat je zwanger bent. Als je helemaal niks voelt betekent het ook niet dat je niet zwanger bent.
    Eigenlijk kan je uit klachten weinig opmaken en alleen een positieve test kan je uit de onzekerheid helpen.

Veel succes!

15. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik krijg steeds meer menstruatie pijn... Wat moet ik hier nu weer mee? :( :(

@ Kristel, gefeliciteerd meid! Geweldig voor je!

Liefs Inger

16. Sweetlakecity

inger, weblazen? Nee meid geen idee.
    Ik ben ook aan het hopen en smeken.
    Geen menstruatiepijn, wel misselijk bij te lang wachten met eten. Drukkend gevoel in mijn buik. Nog steeds keelpijn en voel me niet 100%.
    Moet eigenlijk vrij nemen...echt uitzieken maarja ben niet zo iemand om dat snel te doen.
    Als ik nou ongi wordt donderdag/ vrijdag ben ik echt deprie en dan meld ik me wel even een dag ziek. Bllleeeh ik hoop zo van niet!

17. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    1,754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier en heb een vraag.

Wij zijn sinds jullie vorig jaar bezig om zwanger te worden.
    we zijn dus met ronde 11 bezig!

Ik heb komende vrijdag mijn normale menstruatie dag ik heb altijd netjes een cyclus van 28dagen.
    Nu voel ik sinds een week van alles.
    en mijn vraag aan jullie is kan het zijn dat ik zwanger ben?
    wat ik voel is het volgende:

-Pijnlijke borsten vooral savonds.
    -veel plassen
    -misselijk maar niet tot overgeven toe
    -een op geblazen gevoel in me buik (het is net of ik een ballon in me heb)
    -Jeukende borsten
    -af en toe een steek bij me baarmoeder
    - en een afwisselend humeur me vriend word er gek van en zegt dat ik af en toe niet te genieten ben
    -in de middag erg moe

Ik heb wel eens dat ik last krijg wanneer ik ongi moet worden maar niet zo.
    Zelf heb ik een gevoel dat ik zwanger ben maar ik weet niet hoe dat voelt het is namelijk onze eerste waar we voor gaan.

Gistermiddag heb ik een test gedaan van clear bleu maar die was dik negatief.

Ik hoop dat we zwanger zijn maar ik word nu gek van mezelf.

pleas kunnen jullie me helpen?

18. Sweetlakecity

nou welkom bij ons he...
    hij ik zit in het zelfde schuitje.
    Ik test nu alleen maar na mijn NOD, van mijn man moet het pas zaterdag. Ben me dagen aan het uitzingen.

19. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Sorry vrouw1984 maar wij kunnen jou echt niet helpen, het is indd gewoon afwachten op de NOD.

misschien kan je wel een ander soort test is gebruiken, eentje van matcar daarmee kan je over het algemaal eerder testen...
    Succes en welkom in de club ;)

Liefs Inger

20. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    1,754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Bedankt voor jullie reactie's

Ik wacht maar af tot vrijdag dan maar word ondertussen gek van mezelf.
    alles lijkt erop dat ik zwanger ben.
    we hopen het zo erg.

Jullie horen het nog

groetjes

Share This Page