Hey Snoozie Nouja, bij mij zijn de streepjes echt niet heel goed te zien. Met t plastic omhulsel vrijwel niet dus die heb ik eraf gehaald omdat ik dacht wat te zien. Heb dus nu alleen nog de binnenstrips. Maar bij die van t Kruidvat (die van 7 euro) zie je toch echt een heeeel licht lichtblauw streepje. Ik wacht toch nog even af of de streep wat donkerder gaat worden de komende dagen. Ook heb ik nog een CB digitaal liggen maar die wil ik nog niet gebruiken, omdat ik heb gehoord dat die niet zo heel gevoelig zijn dus die gebruik ik pas als echte bevestiging als mn streepjes te zien MET plastic omhulsel @Sim80, ik denk dat dat je naar mn foto in mn album hebt gekeken, maar dat zijn ovulatietesten van een paar dagen terug. Ik heb die erop gezet omdat ik dacht dat de laatste al wat duidelijker was dan de dagen ervoor en wilde daar bevestiging voor hebben van anderen Maar na vandaag weet i kdus zeker dat ze duidelijker zijn, want die van vandaag (die er niet bij zat) was heel positief.
Net een test met kruidvattest gedaan... ook een heeeeeeel licht 2e streepje... Ik probeer nog een paar dagen te wachten tot de volgende test, maar ben bang dat dat me niet gaat lukken![/quote] Ik had precies hetzelfde meid...ook 4 dgn voor mijn NOD en ook met mat care een heel licht streepje.....eigenlijk was het niet eens een roze streepje maar een schaduw. De volgende ochtend deed ik er weer eentje en die werd iets roziger. Toen just to be sure een test gedaan van Clear Blue digitaal en die zei ZANGER! Ik doe je dus alvast feliciteren meid....je bent hartstikke zwanger hoor
Ook heb ik nog een CB digitaal liggen maar die wil ik nog niet gebruiken, omdat ik heb gehoord dat die niet zo heel gevoelig zijn dus die gebruik ik pas als echte bevestiging als mn streepjes te zien MET plastic omhulsel Gewoon gebruiken hoor.....als je nu al streepjes hebt op die andere dan krijg je hier ook zwanger op te staan! Doe het alelen wel met ochtendurine heb ik ook gedaan en vroeg positief getest
hey Debby Nouja, ik zal dan eens kijken morgenochtend met die CB digitaal. Ben alleen bang dat die ineens niet zwanger aan gaat geven omdat veel zeggen dat die niet zo gevoelig is.. Maargoed, ik laat morgen wel weten hoe het allemaal zit dan Nu ga ik slapen (ja vroeg he?!) ben echt kapot! Ben zo moe de laatste dagen.....
WWWHHHAAAAA! Heb net een test gedaan met de CB! Ik dacht, als die andere een streepje laten zien dan moet t wel goed zitten! En ja hoor :-D Een dikke vette 'zwanger' voor mij erop! WHOOEE, nu ben ik meteen niet moe meer haha
Super meid, gefeliciteerd! Kun je de persona weer lekker verkopen! Ik hoop dat het bij mij ook zoveel effect zal hebben!
dankjulliewel :-D @Prinses: ja idd! ik maakte me al druk over die steken enzo en de dokter (was een vervangster PLUS een domme doos die ECHT NIKS weet) snapte er ook niks van... Dus echt gerustgesteld was ik niet, maar nu wel @Wup, hihi, nee ik ga mn persona niet verkopen. We zijn namelijk ten eerste niet van plan om t bij 1 kindje te houden en ten tweede is het voor mij ook nog een hele goede manier van anticonceptie. Van de pil kreeg ik altijd hele erge hoofdpijn en buienwisselingen...