Hey! Daar ben ik weer, onzekere miep dat ik ben Normaal gesproken als Yentle aan de borst drinkt heeft ze daarna nog steeds honger en moeten we haar bijvoeden met de fles (met afgekolfde melk). Ze drinkt namelijk nog niet zo goed dat ze mn borsten leeg kan drinken.. Vanmiddag heeft ze voor het eerst wél genoeg aan de borst gehad. Ze heeft aan allebei de kanten gedronken en heeft er 4 uur mee gedaan! Om 19.00 uur heeft ze weer gedronken aan beide kanten en leek ze weer genoeg te hebben.. Maar daarna kolfde ik wel nog 85cc in totaal terwijl ik dat ook doe zonder dat ze aan de borst drinkt.. Ook heeft ze maar een paar minuten gedronken aan elke borst.. Krijgt ze dan wel écht genoeg binnen?? Kan ze in een paar minuten aan de borst binnenkrijgen wat ze normaal in een fles krijgt en waar ze dan 15 minuten over doet? Ben nu heel onzeker en ben bang dat ze dus niet voldoende binnen krijgt...
Evy kan heel veel drinken in een paar minuten, dus het kan wel hoor. En tijdens het drinken maken je borsten meteen weer nieuwe melk aan. Sneller dan tussen de voedingen door. Ze geeft inmiddels toch goed aan dat ze honger heeft? Als ze niet meteen weer wil drinken gaat het echt goed hoor. En ze drinken natuurlijk de hele dag hun voorraad bij elkaar. 's Avonds is de melk ook vetter heb ik gemerkt. Dus heeft ze misschien ook minder nodig.
Hoi, Ze drinkt echt wel genoeg als ze niet aangeeft dat ze honger heeft. Borstvoeding wordt ook heel snel aangemaakt, vaak heb je als je kindje drinkt een veel sterker toeschietreflex dan wanneer je kolft. Je kindje krijgt er dus meer uit dan jij. Zolang je gewoon voed op verzoek regelt de natuur het zelf en kan het haast niet mis gaan.
ik heb door middel van wegen ooit eensgekeken wat fynn dronk in 5 min tijd hij dronk 180 cc weg. als ze tevreden is zal ze echt wel genoeg hebben