Hoi allemaal, Ik ben al een tijdje aan het zoeken op internet, maar kan het niet echt vinden. Dus dan maar hier de vraag! Wij hebben te horen gekregen dat mijn man, 'maar' 2,6 miljoen zwemmers heeft. Nu zijn we op zoek naar tips en dergelijke om dit te verbeteren. Ik denk dat er wel meer zijn, dus het zou mooi zijn als we een algemeen lijstje kunnen maken. In ieder geval Vitamine B12 LIefs
Foliumzuur schijnt ook goed te zijn voor het zaad, dus laat je man lekker een pilletje meeslikken met je elke dag :-D
Ik slik zelf Dagravit Mamma & Baby elke dag en daar zitten dus alle vitaminen ed in die je nodig hebt. 2 varianten foliumzuur (een natuurlijke die je lichaam zelf kan omzetten en een kant en klare die alleen nog opgenomen hoeft te worden zeg maar) en B12 zit er ook in.. (+nog heel veel andere vitaminen) Dus misschien een idee om die te slikken en je man ook een pilletje te geven elke dag? Die van mij doet dat ook vanaf dat ik met de pil gestopt ben en we hebben maandag zijn zaad ingeleverd... Deze week krijgen we de uitslag, dus als het een goeie uitlag is, dan heeft hij misschien toch baat gehad erbij Ik zal het wel even laten weten dan als je wilt
Geen strakke boxers dragen. Geen hete baden of sauna. Niet roken, geen alcohol. Gezond eten en sporten. En bedenk je goed dat zaad er 3 maanden over doet om zich te verversen (dus niet iedere dag..) Pas over 3 maanden kan je resultaat zien dus. Succes!
@Kristel: Ja graag. Zou het fijn vinden als je laat weten wat de uitslag is. @Dreamer: Dus ook geen strakke boxers? hmm, die draagt ie nou juist altijd. Zal eens vragen of ie op lossen boxers wil overstappen. Lijstje wel doen - Vitamine B12 - Foliumzuur - Gezond eten en sporten. Lijstje niet doen - Geen strakke boxers dragen. - Geen hete baden of sauna. - Niet roken, geen alcohol. En bedenk je goed dat zaad er 3 maanden over doet om zich te verversen (dus niet iedere dag..) Pas over 3 maanden kun je dus resultaat zien.
Ok lompe vraag tussendoor is zo bjorn borg boxer niet goed dan is dat al te strak... want van die losse flubber draagt ie nou echt niet..
Lijstje wel doen - Vitamine B12 - Foliumzuur - Gezond eten en sporten. Lijstje niet doen - Geen strakke boxers dragen. - Geen hete baden of sauna. - Niet roken, geen alcohol. - Niet de laptop op schoot nemen. - Niet urenlang autorijden (schijnt dat vrachtwagenchauffeurs slechter zaad hebben door al dat zitten)
Geen laptop op je schoot, die warmte is ook niet goed. en naast strakke boxers ook geen strakke broeken. maar ik denk dat het dan echt gaat om broeken en boxers die super strak zitten.
Ook die bjorn borg dingen zijn niet goed. De ballen hangen niet voor niets los van de romp Dat is omdat het zaad anders te warm wordt. Als hij een bjorn borg ding aanheeft zitten zn ballen tegen zn romp aan en wordt het zaad te heet en kan doodgaan/slechter worden. Wij krijgen de 28e de uitslag van zn zaad. Mocht dat slecht zijn moet hij toch aan de slobber onderbroeken ...
Wat betreft veel autorijden... Het is sowieso niet goed om de hele dag te zitten, dus ook als manlief een kantoorbaan heeft oid is het niet goed.. Het beste wat je vriend/man dan kan doen is in zn middagpauze oid even lekker een half uurtje buiten lopen (dat doet de mijne ook altijd) en tussendoor gewoon eens over de afdeling lopen oid. Gewoon het zitten afwisselen met lopen/staan. Wat trouwens ook niet goed is voor het zaad is cafeïne! En voor de vrouw is dat ook niet bepaald bevorderlijk. Dus, aan de cafeïnevrije koffie/thee, weinig tot geen frisdranken drinken (zoals cola, ijsthee, sinas, etc), OF gewoon lekker aan de vruchtensappen ed
Nee Tegenwoordig mag je alleen nog in quarantaine totdat je kind geboren is Daarom hou ik zelf persoonlijk bijna nergens meer rekening mee... Heb het wel gedaan een tijd, maar het maakte geen verschil (ben nog steeds niet zwanger) dus nu doe ik gewoon weer lekker waar ik zin in heb... Ik slik mn dagelijkse pilletje en eet gewoon gezond zoals ik dat altijd deed en meer doe ik niet meer. Anders word ik gek en gestressd en hou ik me weer te veel (=obsessief) bezig met zwanger worden
Lijstje wel doen - Vitamine B12 - Foliumzuur - Gezond eten en sporten. - Tijdens de middagpauze een eindje gaan wandelen. Lijstje niet doen - Geen strakke boxers dragen. - Geen hete baden of sauna. - Niet roken, geen alcohol. - Niet de laptop op schoot nemen. - Niet urenlang zitten of autorijden (schijnt dat vrachtwagenchauffeurs slechter zaad hebben door al dat zitten)[/quote] - Te veel cafeïne.
DO: foliumzuur, zelfs mijn fertiliteitsarts raadde het mijn exman toendertijd aan. En extra vitaminepillen (gewoon compleet). Melk drinken, gezond eten.
en vit c, dat moest de man van me zus ook doen om de kwalteit te verbeteren en de zaadjes zwemmen dan ook wat sneller, dat het de gyn toen tegen haar gezegt. zelf geef k me vriend daarom ook zo nu en dan een vit c pilletje. gr kreeft
Lijstje wel doen - Vitamine B12 - Foliumzuur - Gezond eten en sporten. - Tijdens de middagpauze een eindje gaan wandelen. - Vitamine C - Aloë Vera sap Lijstje niet doen - Geen strakke boxers dragen. - Geen hete baden of sauna. - Niet roken, geen alcohol. - Niet de laptop op schoot nemen. - Niet urenlang zitten of autorijden (schijnt dat vrachtwagenchauffeurs slechter zaad hebben door al dat zitten) - Te veel cafeïne