Hoi, Ik heb rond 31-1 mijn eisprong gehad (31-1 pos. getest met ovutest) en diezelfde avond ook "geklust". 2 dagen later oid begon ik me een beetje vreemd te voelen; duizelig, misselijk, verstopping en gerommel in darmen. 6 februari kreeg ik ineens hele doffe steken net boven mn linkerlies. Mn darmen waren het niet. Ook heb ik al een week het gevoel alsof ik ongesteld ga worden; krampen in baarmoeder, ene dag heftiger dan andere dag. Ook heb ik sinds de eisprong ongeveer heel veel witverlies. Ik heb dat nog nooit zo erg gehad. Maar nu het vreemdste, sinds een aantal dagen ruikt mn urine ook echt heel vreemd Ook is het een beetje troebel. Een blaasontsteking is het niet, dat heb ik al heel vaak gehad, en ik heb helemaal geen pijn bij t plassen. Het ruikt echt een beetje zoetig, maar ook weer niet. En de geur hangt echt om me heen dan Ik vraag me nu af wat dat kan zijn. Zou het te maken kunnen hebben met een eventuele zwangerschap? Of is er iets niet goed in mn lichaam? Het is nu mijn eerste maand zonder pil, dus ontpillen zou natuurlijk kunnen, alhoewel ik die kans niet groot acht. Ik ben nu namelijk 5 jaar aan de pil geweest en in die 5 jaar al een aantal keer van pil verwisseld en tussentijds ook al heel vaak gestopt; ik kreeg namelijk veel bijwerking van de pil (hoofdpijn, moodswings etc.). Wat dat betreft denk ik ook dat ik gevoelig ben voor hormonen. Zou het fijn vinden om een antwoord te krijgen Groetjes, Kristel
Hoi Kristel86, je urine kan troebel zijn als je meer afscheiding hebt als normaal en al helemaal als je afscheiding wat dikker en steviger is. Dit kan met een zwangerschap te maken hebben, maar het kan ook van het ontpillen zijn. Ik denk dat je het toch gewoon even moet afwachten, want je NOD is bijna, dan weet je wellicht een boel meer. Als je jeuk hebt bij deze afscheiding, zou ik even naar de huisarts gaan, want dan heb je wellicht een schinmmeltje waar je die extra afscheiding van hebt. Groetjes Brigitte