Ik heb net een test gedaaaaaaaaaan ER KWAM AL NA 1minuutje een licht streepje.... nu na 5minuutjes heb ik een donkerder streepje : BEN IK ZWANGER? Ik kan het niet bevatten? en nee ik hoop niet dat de test voor mij een 1april grap uithaalt!
Eh, het lijkt wel op zwanger! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Heb je er toevallig ook een foto van?
Ik BEN DOOR HET DOLLE HEEEEEEEEEN Ik heb een clearblue test gedaan en ja hoor " ZWANGER" ... Dank jullie wel voor de reacties dames..! Ik kan het alleen nog niet zo goed geloven...
Wat leuk! gefeliciteerd! als je het niet zeker weet en twijfelt kan je hier altijd een fototje plaatsen...
wwhhiiiieeee! gefeliciteerd! Heb een paar berichten van je gezien bij topics die ik las, en daar was je er bijna zeker van dat je niet zwanger was he.. Dat dat uiteindelijk toch nog in een positieve test kan eindigen :-D Ook zei je dat je een soort van buikpijn voelde in je week van "evt." innesteling in een topic van mij.. Nu wil ik wel heeeel graag tot in detail weten hoe dat voelde hehe (hoopt dat t (bijna) hetzelfde is als wat ik had) Want verder had jij ook geen symptomen... en ik ook niet meer nu ^^
Whoehoe! Proficiat Ik zie dat ze bij jou juist heeft gependeld Ben benieuwd of het bij mij ook zo is Nu lekker genieten!
Ja ik dacht dat het totaal niet raak zou zijn want ik voel me gewoon mezelf...geen grote borsten geen donkere tepels geen steken niks dus etkwam als een extra verassing... IK voelde inderdaad steken..het bleeeeeef maar aanhouden...ik kan het bijna niet beschrijven maar zal het proberen...Een soort van steek die vooral veel van links kwam en die niet wegging....Ook begin ik nu allemaal puisten in me gezicht te krijgen voel net zo puber hahahaha...verder heb ik gelukkig nog geen VERVELENDE bijwerkingen...
Meid gefeliciteerd en bij deze nodig ik je van harte uit om gezellig bij de decembermama's mee te kletsen
OemMujahid VAN HARTE! Geniet ervan. @ Tascha en OemMujahid , welke pendel was juist? Ik heb ook verschillende pendels en ben benieuwd welke juist was
Oh jeetje er is nog hoop voor mij haha ik krijg ook ineens pukkels en verder heb ik nergens last van. Super gefeliciteerd!