Hallo allemaal, wat ik me nou afvraag he, waar begint je buik nou met bollen, is dat echt net boven je schaambeen of meer omhoog, ik heb wel een klein bolletje maar dat is echt bij mijn navel en iets eronder. Ik dacht altijd dat het lager begon, ben erg benieuwd hoe het bij jullie is.. Liefs Jojo
bij mij zit mijn buikje bij de navel daar komt nu een bolling. Maar denkt dat dat voor iedereen anders is
hi diantje ok bij jou dus ook bij je navel, dus ik ben geen apart gevalletje haha! Was hier gewoon erg benieuwd naar, volgens mij als je zwaarder wordt en verder bent, gaat het pas naar beneden denk ik.. (nog) geen ervaring mee
Bij mij zit mn buik echt heel laag... en dat loopt dan omhoog tot mn navel.. Weet ook niet hoe of wat hoor, weet alleen dat ie bij mij laag zit. (zie album) Of niet? Heb dus ook al heel snel positiebroeken moeten kopen....
Ik denk dat ie hetzelfde als mij zit maar dan ben jij al boller haha mijn foto was ook met 12 weken en een paar dagen...
ik heb me bolling echt helemaal van onder net boven me schaambot kan daarom ook me heupbroeken niet meer dicht
Het bolletje van de baarmoeder komt pas later bij je darmen. (Maand of 6) Maar dat zijn wel je darmen. Met 12 weken komt je baarmoeder net boven je schaambotje uit
Mijn bolletje zit iets onder m'n navel. Vooral 's morgens kan ik het goed voelen. Het is boven m'n schaambot wel veel meer gezwollen, maar nee het bolletje zit bij mij echt iets onder m'n navel. Kan me ook niet herinneren dat ik het lager heb gevoeld. Lag denk ik toen nog te diep.