Hoi allemaal, Ik heb even een vraag mbt ovulatietesten want ik begrijp het niet meer! Ik heb sinds vorige week woensdag een verhoogde temp, en vanaf woensdag had ik ook 4 dagen positieve ovulatietesten. Ik vind het gek dat mijn temp. omhoog is gedaan dezelfde dag als de test positief werd. Normaal heb ik 1 dag een positieve ovulatietest, en 2 dagen later pas temp. verhoging. Heeft iemand dit ook gehad? Kunnen die testen ook positief worden NA de eisprong? Alvast bedankt voor jullie meedenken! groeten Leontine
Klinkt niet logisch nee, maar het kan... Ik heb t ook al eens meegemaakt hoor. In de ronde dat ik zwanger werd van mn dochter kon je duidelijk aan mn temp en lichamelijke kenmerken (vruchtbaar slijm ed) zien dat ik op dag 12 mn ei had gehad. Maar ovutesten werden pas op dag 14 en 15 positief en daardoor bleef FF mn ei op dag 17 aangeven. Wat dus totaal niet klopte (ook aan de hand van vroege echo berekend ) Ik heb t blijkbaar vaker dat ovutesten pas positief worden na mn eisprong. Misschien ben jij ook wel net zo'n geval apart als ik? Ik zou iig eerder op je temp afgaan dan op die testen als ik jou was.