Kan mijn vriendin zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joling, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joling

joling Nieuw lid

12 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben hier nieuw en heb een brandende vraag.

Mijn ex vriendin is aan de pil en we doen het met condoom. Nu is zij 20 oktober in haar stopweek niet "ongesteld" geworden. 27 oktober heeft zij een zwangerschapstest gedaan, negatief. Daarna gewoon weer begonnen met de pil en op 12 november (vandaag) weer een negatieve zwangerschapstest.

Mijn vraag: Is het aannemelijk dat mijn ex zwanger is of is de kans groter dat er een andere reden is dat zij niet ongesteld is geworden in haar stopweek?

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Even heel kort, reageer met telefoon:
    T kan dat je soms niet ongesteld wordt met de pil (met name als je bijv stress hebt; bang dat je zwanger bent bijv)

(Ps. De combinatie Joling en vriendin zwanger is een beetje vreemd he :p ;))

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat ze zwanger is.

Misschien even langs de huisarts om verder te kijken hoe het zit.

4. joling

joling Nieuw lid

12 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Kristel en Bossi,

Bedankt voor de reacties, ik ben vergeten te zeggen dat de tweede zwangerschapstest is gedaan bij de huisarts. Misschien maak ik me toch druk om iets wat niet waarschijnlijk is.

5. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    Hoi,
    ik denk ook dat ze niet zwanger is hoor, dan had de test echt nu wel positief moeten zijn!
    Idd kan stress ook zorgen voor het uitblijven van de menstruatie!
    Als je het helemaal zeker wilt weten zou je exvriendin een bloedtest kunnen aanvragen bij de huisarts waarmee ze het zwangerschapshormoon hcg kunnen meten!
    Suc6 verder en ik zou me niet teveel zorgen maken,het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk!

6. joling

joling Nieuw lid

12 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!

Mag ik zo vrij zijn om te vragen of iemand van jullie of van het forum weleens een maand later "ongesteld" is geworden en of hier een aantoonbare reden voor is geweest?

7. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Als je vriendin ziek is geweest met overgeven of diarree of een anti-bioticakuur heeft gehad. Is de pil onbetrouwbaar en zou het kunnen.
    Maar als je het in die tijd ook met condoom hebt gedaan en er is er nooit een gescheurd. Lijkt me dat je vriendin zwanger zou zijn zeer onwaarschijnlijk.

8. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik werd op een gegeven moment helemaal niet meer ongesteld tijdens de stopweek dus dat kan ook de reden zijn.

9. joling

joling Nieuw lid

12 nov 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Nense, voor zover ik weet is er geen antibiotica aan te pas gekomen en ook niet ziek geweest. De condoom is ook niet gescheurd.

Beste Miron, dat is misschien niet zo leuk, maar is wel een geruststellende gedachten dat het ook door de pil kan komen. Mijn vriendin is nu voor de 2de of 3de maand begonnen met de pil. Dat zou dan misschien net als bij jou zijn!

10. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Joling ik zou me niet zo druk maken als ik Jou was. Ik heb tijdens pilgebruik ook welleens keer overgeslagen en heb er nooit verklaring voor gehad. Het komt vaker voor. En anders was de test ook wel positief intussen geweest.

Deel Deze Pagina