IUI vage tuurstreepjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dalysa, 2 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik heb nu het volgende:
    8 dpo witte test, dus ovitrelle eruitgetest,
    9 dpo dacht ik iets vaags te zien op de test maar niet op de foto te krijgen en na afleestijd
    10 dpo test ook erg vaag, niet op foto te krijgen maar wel (net) binnen de afleestijd.
    Vandaag 11 dpo komt de streep weer eerder opzetten, blijft super vaag, krijg hem amper op de foto (vermoed wel dat hij bij uploaden helemaal verdwijnt, zo vaag is de lijn, dus uploaden heeft geen zin).

Mijn vraag, kan ik nu nog hoop hebben dat dit goed komt of had de streep dan echt al wat duidelijker moeten zijn geworden. Ik word hier zo onzeker van en kijk echt op tegen nog een iui omdat de eerste een behoorlijk pijnlijke ervaring was.

2. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Met wat voor testen heb je het gedaan? Kruidvat 2 voor 5? En met ochtend urine alle keren?

Daar had ik na iui op dag 11 een lichte maar wel fotografeerbare streep. Dat zegt alleen helemaal niets, want ieder lichaam is anders. Enige dat je kunt doen is afwachten. Weet dat het heel frustrerend is en het wachten is verschrikkelijk, maar je hebt geen andere keuze.

Heel veel sterkte en ik hoop op een duidelijker wordende streep voor je!

3. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Bedankt voor je antwoord. Ja alle keren ochtendurine en met de kv2v5.

Bij jou was het uiteindelijk wel een zwangerschap?

Doordat het streepje bij mij niet te fotograferen is ben ik bang dat het gewoon of niks is of niks gaat worden. Ik weet dat daar niks zinnigs over is te zeggen en toch zoek ik antwoorden . Ben die teleurstellingen elke maand zo zat.

4. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ben nu zelf 35 weken, inderdaad na die positieve test toen.

Snap je heel goed. Ken het gevoel. Lastige is dat je het antwoord op je vraag niet gaat vinden hier. Een dooddoener, maar hier is echt van toepassing 'de tijd zal het leren'.

Heel veel sterkte met wachten!

5. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    En overigens, een licht streepje betekent dat er wel iets gebeurt. Snap dat je dat niet wilt horen (dat gevoel ken ik ook, zo van 'ja, daar heb ik niets aan). Maar ik vat het wel als positief op dat je lichaam in staat is iets van een zwangerschap in gang te zetten, zoals bijv een biochemische zwangerschap. Bij mij was het de iui daarna helemaal raak!

6. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Wat ontzettend lief dat je weer antwoord en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat ontzettend fijn dat het bij jou met iui is gelukt!

Je hebt inderdaad gelijk. Ik moet ook naar de positieve kant hiervan kijken en ik kan er in ieder geval op uitmaken dat iui voor mij wel KAN lukken, ook al zou het misschien niet deze maand zo zijn.
    Nog even een paar dagen geduld en dan heb ik in elk geval zekerheid. Even treuren en met deze wetenschap misschien met wat meer moed en hoop de volgende iui tegemoet. Dank je wel!

7. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Graag gedaan. We moeten elkaar een beetje moed in praten toch? Heb ook in jouw positie gezeten en weet goed hoe het voelt. Alhoewel dat ook echt wel naar de achtergrond verdwijnt als je eenmaal zwanger bent. Net zoals ze zeggen dat je de pijn van de bevalling 'vergeet' is het voor mij zo dat ik de zwaarte en stress van het traject voor een groot deel 'vergeten' ben.

Post je nog even in dit topic hoe het verloop van de test is? Ben wel nieuwsgierig natuurlijk en hoop op een positieve uitkomst!

En je hebt er niets aan en je weet natuurlijk nooit voor 100% dat het zo is, maar toch denk ik: jouw tijd komt vanzelf! :thumup:

8. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik hoop het van harte! Vind het psychisch best een heftig traject, vooral de 2 wachtweken duren een eeuwigheid. Je hebt 2 weken lang jezelf geprikt en echoes en opeens moet je in je lijf gaan vertrouwen dat het doet wat het moet doen.
    Ik laat het sowieso weten. Ik hoop gewoon nog steeds straks een mooie test te kunnen posten hier.

Do1981 vindt dit leuk.
  9. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Helaas, op naar iui 2. 2 dagen te vroeg ongesteld geworden. Hopelijk volgende ronde meer geluk

10. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

11. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Oh wat jammer... sterkte! En vol goede moed naar 2e ronde. Maar even balen en teleurgesteld zijn moet zeker ook ruimte voor zijn. Op naar de 2e ronde!

Deel Deze Pagina