Een ei op dag 28!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Snoopy1983, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Zo blijkt maar weer dat je altijd door moet testen want heb zojuist een knalpositieve ovutest gehad terwijl ik dacht dat ik bijna ongi zou worden!
    Was al een poos aan het testen en dacht dat ik hem al gehad had 2 wkn geleden ( omdat bij mij het teststreepje nooit heel donker wordt) maar nu is hij pas echt positief!
    Ben in oktober gestopt met de pil en heb daarna 5 mnd een cyclus van 28/29 dagen gehad vorige maand ineens 37. De andere cylussen heb ik ook ovulatietestjes gedaan en had dan altijd zo rond dag 14 een beetje positieve test gevolgd door gevoelige borsten en 14 dagen later ongi.
    Vorige maand had ik dat niet en nu trouwens ook geen gevoelige borsten gehad maar ja als ik nu mn ei pas heb. Wel laat maar ja weet niet of dat uitmaakt.
    Baal wel van een lange cyclus ineens maar ja ik heb een eisprong!
    Zou dat wou ik ff kwijt haha

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ze zeggen dat je ook een posi ovutest krijgt als je zwanger bent niet dat ik je valse hoop wil geven, maar dat lees ik hier en daar op het forum. :D

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja dat weet ik dat zou natuurlijk helemaal super zijn maar daar ga ik maar gewoon even niet vanuit. Dan is het straks weer zo'n teleurstelling wel moeilijk hoor ze de zw test ligt ernaast haha.Mocht sowieso van mezelf pas testen op moederdag. Wat ik wel raar vind is dat ie echt knalpositief is dat heb ik nog nooit gehad. Maar ja we wachten gewoon nog even af.

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ahhhhhhh, dat je zoveel geduld hebt zeg, ik had dat ding allang gebruikt! Zeker met een knalstreep.
    Ik durf erop te wedden dat je zwanger bent!

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    haha ja ik sta er ook versteld van hoor, maar op de een of andere manier vind ik het nu niet erg om te wachten ben al zo vaak teleurgesteld :( Ga er ook nog steeds vanuit dat het mn ei is haha we hebben er gister ook nog even gebruik van gemaakt gheghe :)

6. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hoe kan je dat nou zeker weten :|
    Ik had ook mn ei pas op dag 18 van de 28
    beetje een gevaarlijke uitspraak

EN snoop suc-6 met klussen :D
    en anders doe de test voor de zekerheid
    dan pas kan je zeggen dat je zeker zwanger bent of niet

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Õk misschien ben ik te snel met mijn uitspraak maar precies 2 weken hiervoor had ze ook positieve ovutesten en dan juist op dag 28 een vette posi, tja....van wat ik hier heb gelezen op dit forum, is de kans ZEKER aanwezig dat je inmiddels zwanger bent.

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey snoopy :)

Het kan natuurlijk zijn dat je je eisprong nu pas hebt.
    Maar het kan ook zijn dat je zwanger bent.

Vorige maand was ik zwanger en ik kreeg toen ook t idee dat ik zwanger was doordat ik ineens een positieve ovulatietest had.
    De dag ervoor was die test nog heel licht, maar ineens van de ene op de andere dag was ie positief!

Ik dacht altijd dat als je zwanger was dat zo'n ovulatietest dan geleidelijk aan positiever zou worden, maar niet dus.

Ik heb toen meteen een zwangerschapstest erachteraan gedaan en bleek dus zwanger te zijn.

Ik zou t als ik jou was gewoon proberen :)

9. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ja ik snap jou ook wel
    maar dat had ik net zo
    alle test dagen had ik 2 strepen, vervolgens op dag 8 2 dezelfde kleur strepen dacht he een vroege ei, maar ben door blijven testen en pas op dag 18 was de teststreep donkerder dan de controle lijn,
    het ligt er maar net aan hoeveel lh je in je lichaam hebt zitten op het moment van testen
    maar op moment dat de teststreep donkerder is dan de c lijn dan pas spreek je van een positieve test :D
    ikzelf test nu ook al 2 maanden met ovu

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi,
    Ik ga er ook vanuit hoor dat het mn ei is alleen weet ik doordat ik al 5 mnd ovulatietesten gebruik dat hij bij mij tijdens mn ei nooit super positief is maar aan de hand van gevoelige borsten en 14 dagen later de :evil: weet ik dat het de eisprong was. Maar ja misschien had ik nu echt mn piek te pakken.
    Zo zijn mn cyclussen geweest: 28-29-29-28-29-37
    gezien mn laatste cylus is het toch ook heel logisch dat ik nu pas mn ei heb of is dat te laat?
    En Kristel bij mij was hij gister ook nog licht positief zoals al heel veel dagen en nu ineens knalpositief!

11. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Op zich zou dat laat zijn, dan is je luteale fase maar 11 dagen?
    Bij je cyclussen van 28/29 dagen was deze toch 14 dagen?

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi sassie1980,
    Ja klopt maar dan ga ik er dus ook vanuit dat ik nu bv een cylus heb van 42 dagen ofzo. Naja het zal allemaal wel zal het maar op 1 manier te weten komen haha. Heb trouwens totaal geen kwaaltjes die zouden kunnen duiden op een zwangerschap maar ja dat hoeft natuurlijk ook niet.

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik vind dat je wel veel zelfbeheersing hebt hoor! Of is het meer zelfbescherming? ;)

Ik had al lang getest in iedergeval! :)

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ehh geen idee denk dat ik toch wel bang ben om teleurgesteld te worden :( Maar ik was voor ik die test deed al van plan om zondag pas te testen en daar heb ik op de een of andere manier wel geduld voor. En denk ook gewoon dat ik een langere cyclus heb net als vorige keer.
    Weet alleen niet of het vaker voorkomt dat sommig pas zo laat een ei hebben of dat degene met een lange cyclus gewoon een lange Lf periode hebben.

15. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    wow wat een geduld!
    Ik had ook zeker allang getest hoor!
    Zeker na wat je hier allemaal leest over die ovulatietesten!
    Wel goed van je dat je niet gelijk alle hoop erop vestigd...nee heb je ja kun je krijgen!

Ik hoop zoooooo dat je zwanger bent...dat is wel een leuk moederdagcadeautje :D

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Nou het was dus inderdaad mn eisprong. Gister nog een keer een ovutest gedaan en nu was hij weer heel licht, voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan maar helaas negatief :(
    Ook al was ik er vanuit gegaan ik had toch een beetje hoop.
    Wel vreemd toch als je cylcussen eerst 5 maanden lang netjes 28/29 dagen zijn en dan ineens 37 en nu dus 42 :confused:
    Is dat erg? Ik maak me een beetje zorgen.

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Helaas gister zijn de :evil: gekomen :( Had nu een cyclus van 44 dagen :confused: Snap er helemaal niets meer van en ben heel erg verdrietig vooral omdat iedereen om me heen maar zwanger wordt :cry:

Deel Deze Pagina