Hallo Allemaal, Wij zijn al 26 maanden bezig. Nu een paar mbv een persona. Wie is er zwanger geworden mbv de persona?
binnen 1 maand met de persona en zoals ik me NU voel deze maand ook weer de eerste ronde met persona maar dat moeten we qua test nog afwachten..
een apparaat normaal om NIEt zwanger te worden maar je kan er dus OOk zwanger mee worden (als je het anders gebruikt) kijk even op www.persona.nl heel handig ding!
Oh ok, dus als ik het goed begrijp is het er eigenlijk voor om te bepalen wanneer je veilig kan vrijen, maar je kan er dus ook mee bepalen wanneer het niet veilig is, zodat je zwanger kan worden
Volhens mij als dat ding zegt dat je voorbehoedsmiddelen moet gebruiken moeten wij (als je zwanger wilt worden) Dat juist niet doen
Het kromme is, de eerste 2 rondes heb ik normale ovutesten gebruikt, resultaat: niet zwanger. 3e, 4e en 5e ronde Persona gebruikt, resultaat: zwanger (helaas mk telkens) 6e en 7e ronde, ovutesten, resultaat: niet zwanger Ik krijg hierdoor heel erg het idee alsof Persona mijn eisprong beter kan vinden dan ovutesten... En dat we dus als ik normale ovutesten gebruik elke keer verkeerd klussen ofzo Dus vanaf deze ronde is mijn Persona weer in gebruik en we zullen zien wat het oplevert