Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Haha, ja heb ik ook hoor! Toen ik nog aan de pil zat had ik er alleen meer zin in als ik ongi was... heel vreemd, maar misschien omdat ik dan een week geen hormonen binnenkreeg :(
    Nu heb ik altijd zin als mn eisprong eraan zit te komen, dus dat scheelt wel :)

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    En nu ga ik écht "slapen" :)

Tot morgen :)

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik had dat dus ook!
    Was altijd boter.. wanneer ik ongi was, vreselijk irritant!
    Wel logisch idd dat ik dan nu ook meer zin heb, want in je stopweek heb je geen hormonen ja.
    Slimme Kristel :D

Nee heb officieel nog geen positieve test gehad.
    Heb de 24e net zo'n test gehad als Natassie had.
    Na de 24e zijn mn testen alleen maar lichter geworden en vandaag zelfs helemaal geen 2e streepje meer.
    Ik gebruik de dipsticks van sensitest.
    Heb voor die gekozen omdat ik niet wist/weet wat mn cyclus zou gaan doen. Die digitale zijn megaduur en het zijn er maar 7. Daar had ik het dan niet mee gered (heb er nu al 12 gebruikt, 2 op de 24e en 2 vandaag)

Als ik naar mn lichaam kijk zou ik idd zeggen dat mn ei al is geweest.
    Ik zal het wel merken wanneer ik ongesteld word (of een positieve zw test heb [-o< .. dromen mag)

Ik heb nog niet echt gekeken naar persona dus heb geen flauw idee hoe dat werkt. Is dat iets heel anders dan ovu testen dan?

Haha ga nu maar lekker 'slapen' meis :)

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen meiden,

Heel erg bedankt voor de lieve berichtjes en delen is inderdaad soms wel heel goed.
    Ik heb gister lang gepraat met mijn lief en met Natassie en DeSsa.

Het is gewoon even een periode van verdriet.
    Ik ben nu 8 maand bezig en mijn lijf is helemaal van slag...het werkt al 10 jaar niet meer zoals het behoort te werken.
    Ik ben vanaf mijn 11 de ongesteld en altijd was ik super regelmatig..tot ik zwaarder wer en op mijn 14de mijn cyclus kwijt raakte...ik heb toen 7 jaar lang helemaal geen menstruatie meer gehad...

Op mijn 21 ste ben ik begonnen met een persoonlijk dieet en hiermee was ik 50 kg afgevallen...ik had mijn menstruatie terug..JOEPIE!
    Maar zodra ik anders ging eten (heb ook nog een eetverslaving BED..ook wel over compulsive eating genoemd).
    Ik vind het heel erg lastig om dus in moeilijke tijden lekkere dingen te laten staan en als ik hormonaal in de war word gegooit dan kom ik aan van 1 koekje...
    Dus toen ik 22 was weer op dieet en nu 23 weer op dieet...dit kwam meer door de mk!
    Nu ik weer op dieet ben ben ik al 10 kg kwijt in 3 weken maar dat weegt niet op tegen het verdriet wat ik heb over mijn lichaam...ik ben zo teleurgesteld in mijn lichaam!
    Ik ben nu 8 maanden bezig en hiervoor ook al een periode bezig geweest...maar nog steeds geen goed resultaat....

nu ik naar de gyn moet zegt mijn familie dat het goed is dat ik ga maar ze snappen mijn verdriet niet...(me moeder)....
    Dit steekt en doet zeer...ook omdat ik voor haar werk...en heel veel voor haar wil doen...daarbij komt dat een vreindinnetje vanme misschien PCOS heeft en graag kinderen wil....en ze heeft ook misschien poliepen of darmkanker daar heeft ze nu onderzoeken voor....

In mijn omgeving zijn al zoveel kindjes geboren en er zijn er weer een aantal zwanger en dat steekt gewoon heel erg op dit moment..!

Ik weet dat ik niet mag klagen en 8 maanden intensief bezig zijn is nog niet lang...maar omdat mijn lichaam faalt frustreert het enorm!

Ik ben altijd positief geweest en ik ging er altijd voor maar nu is het even op....

ik hoop dat jullie me nu een beetje begrijpen en snappen wat ik bedoel.....

Ik hoop dat jullie super snel zwanger zijn en gezonde kindje gaan baren want dat geeft ons allemaal weer moed.....

Liefs Eva

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    succes en ik zie je wel als je zwanger bent!

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Komt wel goed meis...ik blijf rond neuzen hier....
    En jullie ook snel zwanger raken he...anders word ik boos ;)

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    evamariah jij bent de liefste persoon die je maar kan bedenken als vriendin! onthoud dat meis :)
    en hopelijk komt alles snel goed! je bent een kanjer :) ik heb heel veel steun in alles van je gehad en ben ik je zeer dankbaar voor! en zal er ook voor jou zijn :) dat verdient zo lief persoon als jij, die altijd voor andere klaar staa... je bent een schattie :)

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @ Eva:

Hey meid,

Ik kan je frustratie en pijn heel goed begrijpen hoor! En het minste wat je op zo'n moment van je moeder wilt is dat ze je begrijpt of in ieder geval met je meeleeft... En als dat niet zo is kan dat echt verwarrend/pijnlijk zijn :(

Wat betreft je cyclussen, ik weet niet 100% hoe het is, omdat ik het nooit gehad heb, maar ik weet wel dat t gewoon heel pijnlijk en frustrerend is. En vast nog veel meer, maar dat kan ik me gewoon niet voorstellen...

Wat ik je wel wil zeggen is dat je goed recht heb om je zo te voelen en dat je je die gevoelens zeker niet meot verbergen tegenover je vrienden, familie, etc. Je dus niet gaat gedragen alsof er niks aan de hand is... Want zo wordt t alleen maar pijnlijker en moeilijker :(
    Als mensen waarmee je het deelt het niet begrijpen, niet willen begrijpen of iets dergelijks, dan is dat toch echt HUN probleem, dat heeft niks met jou te maken.

Ik hoop voor je dat je wat rust vindt in deze periode.. Ik weet niet of je op vakantie gaat?

Sterkte! xx

9. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Begin aug. ga ik op vakantie....maar meis ik weet hoe het is leef al me hele leven met deze familie leden...en tsja...ik wil eigenlijk gewoon een poosje breken met ze!
    Maar goed ...het is niet anders....ik zie allemaal wel!

liefs en bedankt voor jullie begrip en steun!

10. Hee lieve meiden. Ik ben vandaag ongi geworden. Laatste dagen ben ik niet meer hier geweest, heb veel nagedacht over van alles. We hebben even een pauze ingelast, we gaan niet meer bewust klussen enzo en ik heb de thermometer weggelegd, ook de ovulatietesten (had ik toch al niet nodig eigenlijk). Nu ga ik het voorlopig weer druk krijgen met bloedtesten en onderzoeken omdat ik veel ziek en oververmoeid ben. Ben het allemaal compleet zat en wil weten wat er allemaal aan de hand is. En het wordt teveel als ik dan ook nog met zwanger worden bezig ga zijn.
    Als het nou toch gebeurt meld ik het hier wel hoor.
    Sorry als ik verder op niemand heb gereageerd, heb de helft niet gelezen, zo'n last van me ogen ook, maar ik hoop dat jullie eerder zwanger willen zijn. Allemaal heel veel succes met alles, ik denk en hoop voor jullie en ik ben er denk ik weer in augustus tenzij ik eerder wat te melden heb natuurlijk. Dan hoop ik veel mooie zwangerschapsbanners hier te zien!
    (PS ben op hyves ook gewoon bereikbaar!)
    Liefs Desiree

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik zie aan je berichtje nu dat je t toch echt moeilijk hebt nu :( Misschien is t beter als ik (+de andere dames) erover op houd? En met de dagelijkse praat verder gaan? Laat maar weten :)
    Wat betreft breken met je familie voor een tijdje, dat zou eventueel een optie zijn, als jij je er goed bij voelt en uitlegt waarom, dan kunnen zij misschien ook eens nadenken erover..

@All:

Ik had gisteravond dus steken in mn buik, net boven mn rechterlies, die steken hebben ongeveer een uur geduurd. 2 uur daarna ging ik weer een ovulatietest doen en die was ineens veel lichter dna de rest van de dag! Dus ik denk dat ik voor het eerst mijn eisprong gevoeld heb!
    Ik vind dat zo raar, ik heb dat nog nooit gevoeld!
    Zou dat een goed teken zijn? :p Dat er een groot/gezond ei gesprongen is? :(
    Ik heb nu ook een beetje pijn aan mn borsten, richting mn oksels.. Heb ik ook nog nooit gehad rond de eisprong. Dit hoort er ook bij toch?

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik ging net plassen en helder rood sllijm met bloed..
    dus ja hoor me ongi is bijna door..
    op naar de volgende ronde dus...

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ dees: veel sterkte meis

@ kristel: jullie hoeven niet op te houden met praten over zwanger worden want dat is ook mijn wens net als die van jullie!
    Ga ervoor en doe je best....ik vind het alleen maar geweldig als jullie zwanger zijn!

@ natassie: ...wijffie...je bent tha best...en komende maand is jou maand....net als die van de rest!

14. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    hoi meiden

@evamariah wat een verhaal meid.
    ik kan begrijpen dat je je zo gefrustreerd voelt dat je lichaam niet meewerkt.
    weet precies wat je voelt op dit moment want mijn lichaam werkt ook niet mee.
    het is heel erg als je moeder en omgeving niet snapt dat je er verdriet van hebt.
    gelukkig snappen ze het bij mij wel dat geeft toch extra steun.
    ik vind het kanp van je dat je het toch voor mekaar krijgt om af te vallen ondanks dat je dit verdriet met je meedraagt.
    heel veel sterkte meid.

@natassie balen dat de ongi door is op naar de volgende ronde

@desiree jij ook heel veel sterkte hopelijk raak je wel zwanger als je er wat minder mee bezig bent.

hier al twee weken extreem lage tempratuur nog nooit gehad snap er niks van heb net test gedaan maar was negatief had ik ook wel verwacht.
    vrijdag lekker op vakantie en gedachte verzetten.

gr jill

15. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    @ evamariah

gebruik je eigenlijk al tarwekiemoliecapsules.
    heb die geslikt en toen ben ik twee keer redelijk netjes ongesteld geworden.
    nu waren ze op en hier in hoorn zijn ze nogal moeilijk te krijgen en mijn cyclus is weer helemaal in de war.
    ik heb informatie gevraagt en nu blijken ze echt te helpen om je cyclus op gang te krijgen.
    dus ik ga ze vanmiddag weer halen en kijken of dat daadwerkelijk ook zo is.
    misschien heb jij hier ook baad bij

gr jill

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    heb ik al gebruikt jill en ook etos zwangerworden pillen die schenen je ook te kunnen helpen maar mij dus niet!....misschien heb ik wel een sterker middeltje nodig...we zien wel!

17. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    balen meid in ieder geval heel veel sterkte

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ja komt wel goed joh..overdag ben ik best wel positief alleen savond sniet ;)...haha

Hoop dat je snel een mooie zwangere banner hebt meis!

19. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    dank je wel.

ja en dat van sávonds snap ik wel

liefs

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    k ga gek doen en aan de etos pillen beginnen
    op de hoop dat me cyclus terug val naar de 28 dagen...

Deel Deze Pagina