Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    neej ik snap je...ik d8 vorige maand ook echt dat ik zwanger was door die pijn in mijn borsten maar helaas....ik hoop voor je dat het nu wel raak is het is het je gegunt.....ik ga ook voor jou duimen....er zitten trouwens blaren op van het draaien...

2. sandy84

sandy84 Lid

21 feb 2008
    58
    0
    6
    hahaha ja bij mij ook... ;)
    ik heb wel vaker pijnlijke borsten alleen nu ben ik ook nog eens zooooo misslijk echt heel irri... behalve als het raak is hahaha dan kan ik er wel mee leven ga denk ik als ik donderdag nog niet ongi ben een test doen ben echt zenuwachtig

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wow allemaal testers hier dan...morgen ook al 2...la ik over niet ongi ben op dag 31 dan ga ik testen op dag 32 want ik heb zo'n cyclus van elke keer 30 en word ik op dag 1 ongi. dus dag 32 is de 15 april...

4. sandy84

sandy84 Lid

21 feb 2008
    58
    0
    6
    ja ik heb al vaak te vroeg getest... dan test ik bv 's ochtends en dan word ik 's avonds ongi... dus ik w8 nu gwn een paar daagjes af... wel spannend idd voor iedereen hier

5. sandy84

sandy84 Lid

21 feb 2008
    58
    0
    6
    nou ik ga weer ff boodschappen doen
    doeggg

6. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend sandy, ik duim voor je mee hoor, hopelijk heb je donderdag een dikke vette positieve test in je handen!

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zit net hier op het forum te lezen over een meisje dat 15 jaar is en zwanger wil worden van haar vriend....jah duh....het mag van mij jong maar niet zo jong..moet je maar eens lezen onder gestopt met de pil en nog niet ongi...

8. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    ga es ff kijken naar het verhaal

9. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    wow das wel heel jong ja, en nog helemaal geen zekerheid of vastheid wat betreft, een woning, werk, inkomsten... Dat si toch wel heel belangrijk om te hebben afgezien de jonge leeftijd! Heel bizar!

10. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    heb weer even terug gelezen. maar 15 vind ik ook wel erg jong.
    en ben het ook met parels eens. je bent nog nergens zeker van. ik wist toen nog nieteens welke vervolgopleiding ik moest kiezen.

11. natjes

natjes Niet meer actief

ha meiden, ben ik ook weer even! Heb net met open mond dat verhaal van dat 15-jarige meisje gelezen! Heel apart, ze lijkt zich ook zo snel weer over te laten halen om het niet te doen! En hebben ze die ouders wel goed geintepreteerd? Mijn ouders zouden mij op die leeftijd ook gesteund hebben mocht in onverwachts (ondanks pil) zwanger raken maar raden het niet aan om gepland er al aan te beginnen. Bedoelden die ouders dat niet en dat ze het verkeerd opgevat hebben? Vind het echt bizar!

Hier alles goed..zit in de wachtweken, heb erg veel 'klachten'. Zit officieel op mijn innesteldag en heb giga kramp in onderrug en onderbuik (wat ik nooit heb), kan me niet concentreren, ben moe, droge ogen, opgezette buik en in vlagen misselijk. Hoe gek kan je jezelf maken he?

12. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Hoi hoi,

Even geleden, heb een beetje terug gelzen, maar er is zoveel geschreven, hoe is het met iedereen.

Heb net ook verhaal gelezen van meisje van 15 (vandaag 16), vind het nogal wat op die leefdtijd.

Trouwens nog een meisje van 16 met kinderwens op het forum, kon het niet laten om te reageren :oops: , maak me dan wel zorgen (moedergevoel van mij :D haha)

13. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Ben mezelf trouwens ook gek aan het maken, buikpijn, steken in linkerzij, had van het weekend het idee dat m'n tepels ineens zo donker waren :(
    Maar ja zit nu op dag 54 van cyclus en nog niet ongi, maar heb ook geen idee of en zo ja wanneer ik een eisprong heb gehad, dus ook geen idee wanneer ik kan eventueel zou kunnen testen :(

14. natjes

natjes Niet meer actief

Ovu-testen heb je zeker ook niet gebruikt? Anders kan je het in het vervolg daarmee een beetje peilen. Lijkt me erg vervelend zo'n lange cyclus! vind 36 dagen al lang!

15. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    nee wilde volgende cyclus hiermee beginnen en moest van huisarts beginnen met tempen bij volgende cyclus, maar ja dan moet cyclus wel eerst beginnen :( , tenzij ik zwanger ben, maar goed daar ga ik maar niet vanuit, heb gewoon raar lichaam haha, houd me voor de gek met klachten en symptomen..
    Mijn moeder had ook erg lange cyclussen soms half jaar niet :(
    Uiteidelijk met hormonen toch 2 kinderen gekregen :) dus we blijven positief, ben natuurlijk ook nog maar net begonnen.

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hoihoi, is voor mij een tijdje geleden dat ik hier op het forum geweest ben. Ik wilde gewoon even niet meer zoveel met zwanger worden bezig zijn, maak me alleen maar gek daarmee ;) maargoed, een beetje mag wel :)
    Ik ben nu in ronde 3 en begonnen met Persona. Gister en vandaag gaf ie een eitje aan dus mn eisprong zit er heel erg aan te komen ! Hopelijk wordt het wat ^^

Nja, om maar even op het hoofdonderwerp te reageren. Ik ben dus 21 en ook nog jong dus. Maargoed, voor mij is leeftijd nothing but a number dus mensen moeten niet zo moeilijk doen als ze vinden dat je te jong bent om kinderen te krijgen. Als je fincanciele zekerheid hebt en een dak boven je hoofd en je bent er geestelijk aan toe, wat is het probleem dan?
    Ik woon samen met mn vriend, die 30 is, we zitten er over na te denken om te gaan trouwen, we hebben financiele zekerheid, zijn er aan toe. Dus ja, ik zie het probleem niet :) En mijn familie en zijn familie ook niet. En daar ben ik echt heel blij om, ik was namelijk bang dat vooral mijn moeder heel erg zou reageren, maar ze had het al lang aan zien komen hehe.
    Zelfs mijn oma reageerde heel erg leuk 'oh dan word ik overgrootmoeder!'

Dus ja, wij zijn gelukkkig bezig om zwanger proberen te worden :)

17. Hoi Suhe, je temp stijgt dan met 0.2 minstens hoor.. vaak met iets meer. Echt geen 0.1. Rectaal is het meest betrouwbaar! Ik temp altijd heeft me veel geholpen en is in combinatie met ovu testen zeker wel betrouwbaar.
    Nog steeds geen gevoelige borsten hier. Het wordt maar spannend zo. :)

18. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    zal hard duimen dat het deze ronde dan raak mag zijn :D
    Voor iedereen trouwens.

Hoe werkt dat trouwens die Persona, heb er wel eens van gehoord, maar weet het niet precies, en kun je hem ook gebruiken bij onregelmatige/ lange cyclus?

19. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    he dees hou je het nog uit tot morgen?

Ikke bijna niet meer hoor!

Denk alleen dat ik toch ongi ga worden helaas, die vreselijk buikpijn en krampen zijn er weer, dus balen...

Maar goed ik test nog wel gewoon hoor, ik wil het zeker weten, die onzekerheid is niets voor mij, dan kan ik het morgen gewoon afsluiten!

Hoe voel je je verder, gevoel dat je zwanger bent?

20. Ja ik houd het wel vol hoor.. wel erg nieuwsgierig.. en voel me eigenlijk niet zwanger. Maar wel erg anders dan normaal. Ik wil het gewoon zeker weten, eigenlijk ga ik van een negatieve test uit en dan heb ik tenminste rust :) hoef ik mezelf niet gek te maken nog 2 extra dagen! Ja en als ie positief is.. :) .. dan spring ik een gat in de lucht :) :)
    Dat is wel balen Parels, nou ja zolang je ongi er nog niet is.. welke test ga jij morgen gebruiken eigenlijk? Ik heb zo'n vroege test nog liggen van matcare.

Deel Deze Pagina