Kristel welkom terug trouwens, weet helemaal wat je bedoelt met er niet teveel mee bezig willen zijn, helaas lukt dat vaak maar moeilijk..
Nou als je zwanger bent moet het dan goed komen met je hoor desiree, dan weet je het morgen zeker! Ik ga testen met die van het kruidvat, heb er nog 2 van liggen, dus die eerst maar eens opmaken! Dacht de vorige keer dat ze op waren, maar had er nog 1 liggen, dus nu zelfs nog 2, keus genoeg dus als ik het niet vertrouw! Oh ik duim dat ik niet ongi ga worden en dat die buikpijn niet van is! Oh ik kan me zelf zo gek maken aan het einde van de cyclus, terwijl ik steeds zeg het neit te doen haha Nou meis, ik duim verder voor je hoor, ik wil gewoon dat je morgen een positeive test hebt!
Pff nou nog de hele avond en nacht overleven ik denk dat ik maar weer voor de leukigheid babyspullen op internet ga 'uitzoeken'
Persona is een klein apparaatje dat je cyclus onthoudt zeg maar. Je begint vanaf een bepaalde dag met testen en dan geeft ie een rood of groen lampje aan. rood betekent 'gevaar om zwanger te worden' en groen is 'veilig' (het is officieel een ANTIconceptie middel, dus je moet m tegenovergesteld aflezen). Je drukt op een knopje zodra je ongesteld geworden bent en dan begint de teller te lopen. Elke dag kijk je er even op en het geeft vanzelf aan wanneer je een test moet doen. Helaas is ie niet geschikt voor sterk onregelmatige cyclussen en zo uit me hoofd ook alleen geschikt voor vrouwen met een cyclus van 24 tot 36 dagen oid. Ik ben er iig wel blij mee, voor mij is het toch duidelijker dan gewone ovulatietesten, gewoon omdat ik me nu strikt aan een plan moet houden wat dat ding voor me uitstippeld om het zo maar te zeggen. En wat 'gek worden' betreft. Nja, ik heb de eerste maand dat wij probeerden om zwanger te worden HEEEL veel informatie gezocht over zwanger worden, spulletjes bekeken.. Werd er echt helemaal gek van en was er zo erg mee ebzig dat ik allerlei schijnzwangerschapssymptomen kreeg. Ik ging zelfs al kijken bij paracetamol enzo of je die wel mag hebben als je zwanger bent. Ja hallo, dat gaat wel heel ver he Ik was helemaal van de kaart toen bleek dat ik niet zwanger was. Het enige wat ik nu nog doe is mn eisprong bepalen en klussen op de 'goeie' momenten en that's it. Wil mezelf een zware teleurstelling besparen. Ik hou mezelf nu gewoon voor: Ik ben niet zwanger, kan niet, gaat nog wel een tijdje duren Als het komt, dan komt het wel. En ik voel me echt veeeeeel beter dan de eerste maand.
Hebben jullie de online zwangerschaptest al gedaan? http://www.thepregnancytester.com/view_father.html
Ja het apparaat kost 90 euro, maar dat is een eenmalige aanschaf. De teststaafjes zijn 13,50 voor een pak van 8. per maand heb je aan 8 staafjes genoeg, alleen de eerste maand heb je 2 pakken nodig. Als je een nieuwe persona koopt dan zitten er al 2 pakken bij. Ik vind het wel fijn iig, want als ik na verloop van tijd van plan ben om weer anticonceptie te gaan gebruiken wil ik het ook met persona doen namelijk. Van de pil krijg ik altijd hele irritante bijwerkingen (heb al 4 verschillende pillen gehad) en ik wil graag zonder hormonen oid werken. Heb trouwens ook gehoord dat mensen ze 2ehands weg doen voor 25 euro ofzo. Maar dan moet je alsnog 2 pakken met teststaafjes zelf erbij kopen. Kom je alsnog op een dikke 50 euro uit. Om die reden heb ik m maar nieuw gekocht, vind t toch een beetje viezig idee om m van een ander te gebruiken hehe.
wahaha jah gatver....maar las je die gerbuikt dan is er toch nog een kans dat je cyclus een maand door de war is en je nog zwanger raakt!
Ja maar daarom moet je wel vanaf een bepaalde dag al testen en dan kan ie 'zien' of je kans maakt of niet. Wat erbij staat is dat het 94% betrouwbaar is. Dus van de 100 vrouwen die ene jaar lang het apparaat gebruikten werden er 6 zwanger. En tuurlijk is de pil veeeel betrouwbaarder, maar ik had daar altijd zo'n last van (hoofdpijn elke dag, chagrijnig, moodswings, etc) dus dat risico wil ik wel nemen Een kindje is altijd welkom bij mij, zelfs al zou het de 6e zijn haha. Maargoed, dat zeg ik nu... Misschien als ik weer anticonceptie wil gaan gebruiken zeg ik wel iets anders
Heb je hem al gedaan Desiree? Voor een overbruggingsperiode tussen twee kindjes is het wel ideaal denk ik
Wowieee... Ik kan dat niet allemaal bij lezen.. Korte samenvatting misschien.. Is er nog getest.. ? Leuke uitslagen of helemaal niet.. Ik ga vrijdag pas testen.. Ben nog niet ongesteld maar wel oud bloed kwijtgeraakt.. Ik blijf positief... Groetjes Meiden Ciaoooo
Je kunt in ieder geval vast digitaal testen op: http://www.thepregnancytester.com Spannend Dessa, goed dat je kunt wachten. Desiree hoe laat worden wij op de hoogte gesteld van jouw test morgen?