Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja zoiets is het idee, ik weet nog neit precies, we hebben nog 8 weken om te bedenken haha!

Ja bij mij lukken die lijstjes ook nooit, ik verknoei ze alleen maar dus vandaar dat ik het niet probeer!

maar er is vast wel iemadn die l83 er bij kan zetten toch dames?

2. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    oh oh ohparels......wat heb je nou allemaal gebruikt de laatste maand?
    pillen en ovu testen oid?

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb deze maadn gebruik gemaakt van ovu testen ja, Ik heb foliumzuur geslikt, multivitamines, tarwe dinges en visolie!

En gesmpet natuurlijk, misschien heeft dat ook wel echt geholpen!

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zo een hoop dingen dus ;)
    mar gelukkig met resultaat !

5. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Dus allemaal aan de pillen, aan de ovu testen en aan het smeppen, asl het net zo veel geluk brengt als bij mij nou dan komt het helemaal geod meiden!

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ik ben al bezig...hihi met smeppen ook al....haha...vorige week begonnen....en ovu testen dus ik b en benieuwd!

7. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik duim voor je meis, ik steek een kaarsje voor je, en ik blijf aan jullie denken, en dan alle pillentjes en smeppen en testen, dan komt het geod meid, ik hoop het zo voor je!

8. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    heeft het voor mij nut om nu te beginnen met ovutesten en tempen of moet ik toch echt wachten tot volgende cyclus begint?

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Parels, SUPERGEFELICITEERD! Echt geweldig!
    Bah, werd je niet al wanhopig na zoveel rondes?
    Vind het echt supergeweldig voor je :-D

Zag net trouwens een lijstje voorbij komen, weet niet of iemand mij er ook op kan zetten? Geen idee namelijk hoe dat moet hehe. Mn NOD is 8 april. En dit is mn 3e ronde. Leeftijd 21.

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    je kan altijd beginnen...vooral met ovu testen maar ja de kans dat je je ei net hebt gehad is wel aanwezig!
    Ik ben ook niet ongi geweest en nu dus eigenlijk 3 weken overtijd...maa rik ben wel vorige week begonnen met ovu testen....en ik zie het allemaal wel verschijnen...of niet ;)

Ik kan je dus alleen dit vertellen en je moet zelf dan even kiezen wat je wilt...afwachten of voor niets misschien beginnen met ovu testen!

11. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoe ver ben je onderweg met deze cyclus? En hoe lang duurt je cyclus?

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey :) Ik weet niet op welke dag je zit van je cyclus? Maar als je nog vrij aan het begin zit, dus voor je eisprong, dan zou je nog wel kunnen beginnen met ovutesten. En temperaturen om te kijken wanneer je precies je eisprong hebt gehad.

13. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    NBatuurlijk was ik wanhopig soms, er hebben wat tranen gelopen hier hoor, maar goed je wilt het heel graag, je veerlangen is zo groot, je zet door, zorgt dat ej positief blijft en ga er gewoon met alles wat je hebt voor~

En zie uiteindelijk geeft mij dit nu het allermooiste!

Die nod meot je ff aan eimand anders vragen, ik kan het ook niet :rolleyes:

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hey parels heb je ook het boek gelezen en zo positief er in te staan?

15. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee heb het niet meer gevonden, maar ben wel een stuk positiever gaan denken in eht algemeen, en probeerde om toch wat minder er aan te denken tijdens dé dagen...

16. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    hallo dames

heb ook weer even tijd gevonden om langs te wippen.
    parels super gefeliciteerd na 14 rondes mag het ook wel eens.
    ik ben eindelijk niet zwaar ongesteld meer zit nu namelijk al op de zesde dag.
    wat kan dat lang duren zeg.
    iedereen fijne pasen gehad?

gr jill

17. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Zit nu op dag 55, vorige was 43 en daarvoor 30.
    Heb dus echt geen idee waar ik zit, als ik van andere 2 moet uitgaan ben ik al best even overtijd.
    Dacht ook wel even symptomen te hebben (maak mezelf beetje gek), maar vanmorgen voor de zekerheid nog een keer getest en negatief.
    Ging ik ook vanuit heb begrepen dat je bij zo'n lange cyclus vaak geen eisprong hebt.
    Maar nu voelt het zo als "nuteloos" wachten, onderussen wel aan het klussen hoor hihi.

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nouja, dan ben ik bang dat je toch moet wachten tot je volgende cyclus. Ik weet niet hoe en wat, geen ervaring mee ofzo, maar misschien kan je je huisarts bellen? Omdat het zo lang duurt nou...

19. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    l 83

ik had ook een hele lange cyclus enmijn eisprong zette op het laats ook door dus er is nog hoop hoor meis.

20. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Blijf ook positief denken, mijn moeder had het ook zo, en ik en m'n broer zijn er ook gekomen (wel met wat hulp) :)

Ben vorige week nog bij huisarts geweest en die zei dus dat ik volgende cyclus moest gaan tempen
    Als ik volgende week nog niet ongesteld ben (of zwanger hihi) dan ga ik weer terug denk ik.

Deel Deze Pagina