Ja zoiets is het idee, ik weet nog neit precies, we hebben nog 8 weken om te bedenken haha! Ja bij mij lukken die lijstjes ook nooit, ik verknoei ze alleen maar dus vandaar dat ik het niet probeer! maar er is vast wel iemadn die l83 er bij kan zetten toch dames?
Ik heb deze maadn gebruik gemaakt van ovu testen ja, Ik heb foliumzuur geslikt, multivitamines, tarwe dinges en visolie! En gesmpet natuurlijk, misschien heeft dat ook wel echt geholpen!
Dus allemaal aan de pillen, aan de ovu testen en aan het smeppen, asl het net zo veel geluk brengt als bij mij nou dan komt het helemaal geod meiden!
ik ben al bezig...hihi met smeppen ook al....haha...vorige week begonnen....en ovu testen dus ik b en benieuwd!
Ik duim voor je meis, ik steek een kaarsje voor je, en ik blijf aan jullie denken, en dan alle pillentjes en smeppen en testen, dan komt het geod meid, ik hoop het zo voor je!
heeft het voor mij nut om nu te beginnen met ovutesten en tempen of moet ik toch echt wachten tot volgende cyclus begint?
Parels, SUPERGEFELICITEERD! Echt geweldig! Bah, werd je niet al wanhopig na zoveel rondes? Vind het echt supergeweldig voor je :-D Zag net trouwens een lijstje voorbij komen, weet niet of iemand mij er ook op kan zetten? Geen idee namelijk hoe dat moet hehe. Mn NOD is 8 april. En dit is mn 3e ronde. Leeftijd 21.
je kan altijd beginnen...vooral met ovu testen maar ja de kans dat je je ei net hebt gehad is wel aanwezig! Ik ben ook niet ongi geweest en nu dus eigenlijk 3 weken overtijd...maa rik ben wel vorige week begonnen met ovu testen....en ik zie het allemaal wel verschijnen...of niet Ik kan je dus alleen dit vertellen en je moet zelf dan even kiezen wat je wilt...afwachten of voor niets misschien beginnen met ovu testen!
Hey Ik weet niet op welke dag je zit van je cyclus? Maar als je nog vrij aan het begin zit, dus voor je eisprong, dan zou je nog wel kunnen beginnen met ovutesten. En temperaturen om te kijken wanneer je precies je eisprong hebt gehad.
NBatuurlijk was ik wanhopig soms, er hebben wat tranen gelopen hier hoor, maar goed je wilt het heel graag, je veerlangen is zo groot, je zet door, zorgt dat ej positief blijft en ga er gewoon met alles wat je hebt voor~ En zie uiteindelijk geeft mij dit nu het allermooiste! Die nod meot je ff aan eimand anders vragen, ik kan het ook niet
Nee heb het niet meer gevonden, maar ben wel een stuk positiever gaan denken in eht algemeen, en probeerde om toch wat minder er aan te denken tijdens dé dagen...
hallo dames heb ook weer even tijd gevonden om langs te wippen. parels super gefeliciteerd na 14 rondes mag het ook wel eens. ik ben eindelijk niet zwaar ongesteld meer zit nu namelijk al op de zesde dag. wat kan dat lang duren zeg. iedereen fijne pasen gehad? gr jill
Zit nu op dag 55, vorige was 43 en daarvoor 30. Heb dus echt geen idee waar ik zit, als ik van andere 2 moet uitgaan ben ik al best even overtijd. Dacht ook wel even symptomen te hebben (maak mezelf beetje gek), maar vanmorgen voor de zekerheid nog een keer getest en negatief. Ging ik ook vanuit heb begrepen dat je bij zo'n lange cyclus vaak geen eisprong hebt. Maar nu voelt het zo als "nuteloos" wachten, onderussen wel aan het klussen hoor hihi.
Nouja, dan ben ik bang dat je toch moet wachten tot je volgende cyclus. Ik weet niet hoe en wat, geen ervaring mee ofzo, maar misschien kan je je huisarts bellen? Omdat het zo lang duurt nou...
l 83 ik had ook een hele lange cyclus enmijn eisprong zette op het laats ook door dus er is nog hoop hoor meis.
Blijf ook positief denken, mijn moeder had het ook zo, en ik en m'n broer zijn er ook gekomen (wel met wat hulp) Ben vorige week nog bij huisarts geweest en die zei dus dat ik volgende cyclus moest gaan tempen Als ik volgende week nog niet ongesteld ben (of zwanger hihi) dan ga ik weer terug denk ik.