ik wou deze week naar de huisarts gaan omdat ik nog steeds niet ongesteld was geworden na 90 dagen. toen kwam ie spontaan opzetten die vrijdag. had temp ingevuld op ff en toen gaf ie toch een eisprong aan. ik zou als ik jou was ook naar de huisarts gaan al is het alleen voor je gerustelling van je eigen gevoel
90 dagen pfff hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten. Bij mijn moeder bleef hij soms wel half jaar weg Misschien moet ik vast afspraak maken en komt ie dan ook haha.
90 dagen wow! en een half jaar helemaal wow! Ik zou dan echt wel gek worden denk ik! Nu merk ik helemaal dat ik gezegend ben met mn modelcyclus. Altijd 28 dagen. Word ook altijd op woensdag ongesteld. Had ik voordat ik met de pil begon en nu weer....
Ik ben niet naar de huisarts gegaan ik wou geen poespas meer aan me lichaam na de pil. En had ZW testen gedaan die negatief waren en vertrouwde dat ergens wel. En nu na 126 dagen ben ik eindelijk ongesteld. Dus tjah.. ben blij dat ik genoeg gedult heb gehad ermee. Maarja ik ben ook zo verstandig geweest om een jaartje voordat we voort ECHTE werk gaan te stoppen. Dus het valt mij nu minder zwaar dat ik bijna 4maanden niet ongi was. Groetjes
126 dagen , zou helemaal gek worden denk ik haha had voor pil ook al lange cyclus en onregelmatig, maar toen vond ik het niet erg dat ik het maar zo weing was haha
Grappig Jill van die huisarts, want dat had ik namelijk ook. Ik wilde toen vrijdag naar de HA gaan, maar er was geen plek meer, toen dacht ik nu dan ga ik maandag mar en zaterdag werd ik na 78 dagen ongi, dus l83 afspraak maken en dan word je ongesteld.
126 dagen is idd erug lang ja. ik denk ook niet dat ik nog aan de pil ga na een eventuele hopelijke bevalling zit vanalles te bekijken wat wat minder hormonen bevat hoe denken jullie daarover?
Tussen eerste kindje en tweede kindje ga ik denk ik persona gebruiken als ik dan ten minste een beetje normale cyclus heb. Daarna spiraaltje.
Aantal bladzijdes terug had iemand het over de persona, helemaal geen hormonen, maar ook iets minder betrouwbaar en niet geschikt voor lange/ onregelmatige cyclus. Volgens mij met spiraaltje ook minder hormonen. Maar goed ga ik me tegen die tijd wel weer mee bezig houden haha.
Ik ben ook een voorstander van hormoonvrije anticonceptie. Wat dat betreft zou je een spiraaltje kunnen nemen. Maar dat doen ze vaak alleen pas NAdat je kinderen hebt gehad. Ik vind het zelf een eng idee, een spiraaltje, heb er namelijk wat enge verhalen over gehoord. Mn nichtje bijvoorbeeld. Zij kreeg er een terwijl ze niet eens kinderen had gehad, en na een tijdje was haar hele baarmoeder gaan verkleven en haar eierstokken! Mijn huisarts zei dat een spiraaltje namelijk helemaal niet goed was als je nog nooit een kind had gehad! Ben wat dat betreft gewoon een beetje bangig ervoor Voor de rest, tja, Persona misschien? Ik gebruik het nu om juist wel zwanger te worden, maar het is eigenlijk anticonceptie. Voor de rest weet ik alleen dingen die betrouwbaar zijn die met hormonen werken.
dank je (nog niet weg hihi) Wat doen jullie eigenlijk voor werk? Ik werk als verpleegkundige en heb nu dus avonddienst.
Ik heb als verpleegkundige gewerkt, maar het werk was me te zwaar. Ik heb al vanaf dat ik klein ben al rugklachten en gewrichtsklachten Momenteel doe ik niks. En voorlopig ga ik dat ook niet doen ook. Ik wil een thuismamma zijn
Werk is idd wel zwaar, maar ook wel leuk Zou denk ik ook graag huismama willen zijn, wil niks missen haha lijkt me ook lastig combineren onregelmatig werk en kinderen. En jullie mannen? mijne is militair
Mijne is schietleraar en ik zelf werk niet op dit moment. Om nog even terug te komen op me vorige berichtje ik was voor de pil gewoon om de maand ongesteld. Dus het is nietzo dat me onregelmatige cyclus gewoon doorgaat ofzo haha.. Maar heb er een goed gevoel over denk dat het vanzelf wel weer mooi gaat lopen me cyclus. Enne je hebt ook een Femcap he die moet je over je baarmoedermond heen leggen voor de sex en kan je 36 uur inhouden dacht ik, maar of het zo betrouwbaar is vraag ik me toch af! Groetjes