mijn mannetje is kok dus ook rare werktijden. als het financieel had gekunt had ik ook wel huismama willen worden maar helaas kan dat niet
Denk dat het bij ons ook niet kan, tenminste niet als we nog veel leuke dingen enzo willen doen, maar goed dat moeten we dan maar bekijken, wil in ieder geval wel minder gaan werken dan.
ja zeker wel minder werken anders hoef je ze net zo goed niet te nemen zitten ze alleen maar bij de opvang
Hoi Parels wou je nog even feliciteren BLIJ dat er nu eindelijk een positieve test is voor jou! Eindelijk! Had eerder moeten zeuren nu dacht die baby oke ga nu wel zitten hier straks gaan ze echt voor onderzoeken . Jemig had het al zo gehoopt voor je! Hier beetje moe.. en probeer een manier te bedenken om er niet aan te denken.. maar eigenlijk weet ik mijn leven niet meer voordat we begonnen aan zwanger worden. De rest interesseert me niet zoveel meer. Help dit is echt niks zo
desiree je moet proberen je op de bruiloft te concentreren ik weet dat het moelijk is hoor meid. maar je moet echt van die mooie dag gaan genieten voor je het weet is die dag voorbij
Jeetje Desiree dat klinkt wel erg dramatisch. Ik weet dat het allemaal erg vervelend is, maar jouw tijd komt nog wel, misschien niet nu nu (misschien ook wel, want je bent nog niet ongi geworden) misschien volgende maand of die daarna. Eerst maar even feesten op je bruilft, jezelf volgieten en swingen en daarna kotsend boven de wc omdat je zwanger bent.
desiree hoe moelijk het ook is blijft moed houden... en inderdaad ga lekker aan je bruiloft denken! ben hartsitkke jaloers op je jj mag lekker trouwen!.. laat het 1 van de mooiste dagen van je leven worden ga ervan genieten en aan denken.. en probeer dan even hoe moelijk het ook is een kleintje uit je hoofd te zetten... laat het niet je dag verpesten! meis want als ik zo lees doe rusitg aan depri of iets woden zit je denk ik ook niet op te wachten! probeer alle positieve dingen te gaan bekijken is lastig ik weet het.. maar ik denk nu na me miskraam mijn tijd komt ook wel weer... enz enz... meid probeer positieve dingen te bekijken okee ! want een verdrietige boze desiree willen we ook niet toch! ? zo even beetje oppepper
hey meis, ik ben ook zo gelukkig! Baal alleen wel dat de jouwe negatief was, had zo graag samen met ej zwanger geweest! Lolbroek ben je ook over die onderzoeken haha Maar meis, ik weet dat het moeilijk is, ik spreek uit ervaring en dat weet je! Maar probeer toch echt van de rest van je leven te genietn, probeer positief te zijn in alles en echt te genieten vand e andere dingen! Jullie kindje komt er echt wel, probeer alleen in die tussen tijd wel nog verder te leven en niet stil te staan! Geniet van ej mannetje, jullie gaan zelfs bijna trouwen, concentreer je daarop! Ga geniten, probeer het wat minder bij je te dragen heel de dag! Het is moeilijk, maar ik weet dat het kan! Ik duim voor je en een hele dikke knuf voor jou he!
Wat lees ik nu parels! Whieeeeeeeej Een klein poppentje in je buik! Gefelliciflapstaart.... Ik ben zoo blij voor je.. ! Voor desiree slechter nieuws lees ik.. Desiree onze tijd komt nog meis... We keep strong together ! En het is idd moeilijk om je gedachten op iets anders te zetten ik ken dat... Ook ik ben ongesteld geworden vandaag scheelt me weer een test... Ik ga dood van de kramp.. Zo erge last heb ik nog nooit gehad... Maar goed.. De ovutesten zijn besteld... Wie weet volgende maand een goed bericht... Parels nogmaals geniet ervan en nu shoppen maar... Zover als je dat nog niet had gedaan.. Sow nu ff alles teruglezen ! !
Ik ben er ^^ En om de vraag te beantwoorden over wat de mannen doen; Mijne is softwareontwikkelaar in de IT. Werkt ook regelmatig thuis, het enige wat ie nodig heeft is zn laptop en een internetverbinding dus dat zit allemaal wel goed En Desiree, probeer je ergens anders op te focussen. Het is heel moeilijk om dat te doen want je gedachten dwalen natuurlijk toch steeds af. Maar op een gegeven moment ga je je vanzelf wel focussen op iets anders als datgene heel erg leuk is Kop op, het komt allemaal goed.
Hey meis fiji je weer te zien zeg! Wat balen dat je ongi bent geworden zeg, had zo graag gezien dat je samen met mij zwanger was geweest. Maar jou maand komt er echt aan, weet zeker dat je heel snel zwanger zult zijn! Ga voorlopig nog neit shoppen hoor haha, eerst maar eens de drie maanden voorbij zodat iedereen het weet, anders verraad ik mezelf nog met al die spullen haha! Voel me zo gek joh, kan het eingelijk nog niet geloven, denk ook steeds dat ik toch ongi ben geworden! Meis, hoop echt dat dit jou ronde mag gaan worden hoor!
Jaaa weet je.... Ik geef het nog niet op ! Maar meis maak je geen zorgen geniet ervan ! Ik heb les gehad van eva in ovutesten ! Dus ik ga nog een maandje knallen.. En als het dan niet is.. Ga ik eerst een maand of 2 rusten veel overwerken.. mijn gedachten ergens anders op gooien! Althans probeer ik.. Sjoerd en ik zijn verliefd nog steeds na 3 jaar... Dus echt rust zal er nooit zijn.. Echt zooooooo blij voor je !
goede aaf...ben ik ook weer,,,,, Mijn man is accoutant....en is uit eten met een klant dus ik heb lekker een avond helemaal voor mijn eigen! en we gaan natruurlijk als ie thuis is klussen!
Ik word volgende maand 22 en ga over 3 maanden trouwen met mijn vriend, wij willen vanaf mei proberen om zwanger te raken. Hij werkt al een aantal jaar (is 10 jaar ouder) maar ik studeer momenteel Psychologie. Juist omdat het in mijn omgeving niet gebruikelijk is voor je 30e zwanger te raken, ben ik ook wel bang voor de reacties. Mensen weten het niet, maar ik verwacht wel veel weerstand als ze er achter zullen komen. Ik durf het dan ook nog niet te zeggen Als er overigens nog meer studenten hier rondlopen, hoor ik dat graag!
Hoi merleQ Ik ben geen studente maar wel bezig om zwanger te worden.. Niet normaal om zwanger te worden voor je 30? Ik kan me voorstellen dat al die mensen denken nu al een kind.. Maar laat die mensen gewoon lullen ! Jullie moeten doen wat jullie het beste vinden.. Succes in mei!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah heb net gehoord dat ik tante word van een NEEFJE! Ben zoooo blij! Mijn zusje heeft vandaag de 20 weken echo gehad in het wkz, was een beetje spannend omdat een openrug in de fam zit. Maar alles is goed! \/ 't ventje groeit alleen wat harder dan de bedoeling is dus hij zit een soort van klem nu in de baarmoerder en hij is de verkeerde kant opgedraaid... tja van wie zou die dat hebben? Ze moet er rekening mee gaan houden dat het kindje eerder geboren gaat worden dus ze hebben haar nu op eind juli gezet. Ben benieuwd! Helemaal happy hier! @ MerleQ, welkom hier! En om ook even de vraag te beantwoorden over wat mannen doen: Mijne is ass Manager van een kwikfit en word binnenkort zelf manager van de vestiging. Enne, tuurlijk werk ik zelf ook wel maar heb altijd 2 dagen in de week verplicht vrij... zoooo vervelend! Dikke zoen een zeer blije Sanne \/
wat zij hier boven zegt helemaal waar...laat ze lullen is gewoon jaloesie...dat je het wel durft en hun niet...