jah die vertellen ook zo'n verschikkelijke dingen zoals,,,, ik ben zwanger.... of hijs positief>>> whahah Is een grapje.... ik hous heel veel van grapjes...zolang ze maar nie over mij gaan maar over een ander...
ik ben ook weer even hier. als ik een kindje heb ga ik 24 uur werken per week en hier ook opa's en oma's om op te passen @ parels van harte gefeliciteerd. ik hoop dat we allemaal snel kunnen overschakelen naar zwanger zijn
Haha, ik kan jullie niet bijhouden met jullie berichten Mijn vriend werkt overigens in de wetenschap op de universiteit. Wat heel erg fijn is omdat hij voornamelijk voor zichzelf werkt en daardoor veel thuis kan werken. Ik moet na dit jaar nog zeker 3 jaar studeren (2 jarige master en ik zit momenteel fulltime in een bestuur) dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan verlopen... Wel spannend al die verhalen hier over wel of niet zwanger... Hoe meer je erover leest, des te meer ik mij ga beseffen dat het echt niet vanzelfsprekend is om makkelijk zwanger te raken of uberhaupt kinderen te krijgen!
Yeah zeg dat wel MerleQ! Ik heb een zwangerschap gehad van 6 maanden.. Kleintje verloren.. En daarna 1,5 jaar bij de psycholoog gelopen ! Nu weer een 12 rondes bezig ongeveer! Zeker dus niet vanzelfsprekend! Voor sommige wel ! Helaas val ik daar niet onder
ik ga nog even met mijn lief voetbal afkijken en dan ben ik morgen hier weer van de partij alvast slaap lekker meiden
ja stomme voetbal bblleehhh geef daar nou niks om maarjah ga zo lekker douchen en me bed in ben erg moe zowel geestelijk als lichamelijk maar ben te lui om op te staan erg he maarjah
whaha, ik weet precies wat je bedoelt Mja, gelukkig hoeft mn vriend niet alles van voetbal te zien, dus zo meteen ff samen dvdtje kijken nog. Hij heeft lekker een weekje vrij dus ff wat tijd samen Weltrusten alvast!
oohhh heerlijk samen zalig.... nou geniet ervan en jij ookv ast welrusten alleen heb nog gee zin erg he
blij dat hij ook niks met voetbal heeft.. maar ben erg moe.. moet nog 1 overhemd strijken dan slapen. trusten alvast.