En nu ga ik even eten maken voor mn vriend. Hij is met zn vader de zolder aan t verbouwen (komt een studio, vriend is buiten zn werk om dj/producer). En ik hoef gelukkig helemaal niet mee te helpen of zoiets, alleen een beetje verzorgen met eten en drinken
whaha uik ga me eigen eens aankleden....zit in mijn huispak..en moet zo ook werken dus ben er ook weer weg van,.....
zo ben ik nog heel even.....moet zo werken en dan ga ik lekker uit eten met een vriendin,,,,,mhhmmh gisteren was mijn lief uit eten geweest.....en nu ga ik lekker langs elkaar heen of niet dan? oja suhe heb ik jou op hyves?
Hey Ik wist dat ik iets vergeten was! Ik zou aan de Pabo beginnen 3 maanden geleden, maar niet gedaan... Hoe dichterbij de eerste dag kwam hoe gestresster ik werd. Ik wilde kindjes en niet pas over 4 jaar Dus ik moet dat nog even weghalen daar ^^ Ik wil wel proberen om later aan weer een opleiding te gaan doen als de kindjes er zijn en ze allemaal naar school gaan. En dan wil ik de Pabo weer gaan doen. Maar dat zeg ik nu, misschien over 10 jaar niet meer
He natasssie, Alysia zal ondertussen wel helemaal gek worden van de camera of niet? Het lijkt mij helemaal heerlijk zo'n kleine meisje in huis
hahaha alysia is er al aan gewend heb ongeveer elke maand wel rond de 150 a 200 fotos van haar en met alleen haar verjaardag had ik er al 300 erg he en filmen ook veel... hebben tot nu 6 of 7 uur van haar op een bandje staan vind zo leuk voor later en nu ben ik de babyalbum aan het inplakken env ersieren dus ja
ikke ben er weer weg! Tis wel fijn dat ik weer een gezicht heb bij een naam op het forum...ik heb er nu een stuk of 7 mensen van het forum...eva, natas, susan, vera, chantal, desiree, jessica en leonie....
ik heb mijn huis vanochtend schoongemaakt en ik doe morgen de badkamer... Oja ik ben er vanaaf niet ik ga uit eten...en dan mijn bed in om mijn vriendje te bespringen...dus ben er morgen weer....lekker vrij en niets in de planning..... tot morgen iedereen fijne dag nog!
Hoi hoi iedereen Ik heb net getest met de test van Clear Blue waarbij een plusje moet komen als je zwanger bent. Nou heb ik echt een heel licht verticaal streepje. Ik was meteen heel blij maar ben nu ook bang dat ik toch niet zwanger ben. Ik word gek van die onzekerheid. Ik weet dat ik nu een paar dagen moet wachten met testen maar ben zooooo nieuwsgierig. Ik zat er wel aan te denken om nu die digitale van Clear Blue op te halen, maar ben ook wel weer bang dathij niet zwanger aangeeft. Weet nu niet wat ik moet doen!