ik ga naar mij kids op mijn werk en we hebben het druk vandaag het zijn er maar liefst 28 kinderen......gisteren had ik er slechts 5
een foto maken van je test en aan een van ons laten zien..... of een nieuwe test doen,..... of een week w8ten.... of heel blij zijn want volgens mij ben je dan wel zwanger!
Streepje is een streep! Maar plaats eens een foto hier als het lukt? En als de normale CB iets aangeeft dan zal de digitale het ook doen denk ik Ik zou het er gewoon op wagen hoor... Maargoed, dat ben ik...
ik durf eigenlijk nog steeds niet te testen ben bang dat het tegenvalt.... is nu al zoo vaak gebeurt... als ik maandag nog niet ongi ben geworden dan ga ik testen... ik vind het echt spannend
Ja, ok dat snap ik Al helemaal na 30 rondes Ik zal iig voor je duimen! Al denk ik dat als je een streepje ziet dat t wel goed moet zitten :-D
hoi hoi Ja natuurlijk ben ik meer dan dolblij als het wel zo is maar ik durf eigenlijk niet zo heel blij te zijn want stel dat het niet zo is. Ik had namelijk op een ander forum iemand gelezen die dezelfde test had gedaan en die ook een heel licht streepje had maar dat bleek later een ingedroogd streepje te zijn want ze werd later wel ongesteld. Maar zodra ik wat meer weet zal ik het laten weten....Bedankt voor de reactie!
Hoi hoi Ik heb net de digitale test van CB gedaan en deze gaf niet zwanger aan. Ik snap er nu helemaal niks meer van. Er staan toch twee heeeeeeeele vage verticale lijntjes in de "normale" CB testen. Toen ik de patroon uit houder hield (bij de digitale test) stonden er wel twee streepjes op het patroon. Een duidelijke (controlestreep) en een vage ernaast. Ik word er nu echt gek van want ik wil nu toch echt wel weten waar ik aan toe ben Nou ja er zit nu niks anders op dan wachten tot maandag......
die digitale heeft meer hcg ook nodig he.. dus meis blijf hopen en hopelijk wel een positest de voglende keer! ik duim voor je..
Ow... Ik ben er nog achteraan gegaan wat betreft de ovutesten... Morgen zullen ze bij me binnen zijn ! Spannend.. Hoop deze maand echt... Dames ik ga jullie verlaten voor vandaag want er komt een superleuke serie op Net 5 geloof ik.. Sarah & Jack.. Nu lasagna maken.. Ps.. Ben vitaminepillen gaan halen... Wie weet een dezer dagen wel stoppen met roken... ! Controlefreak word ik nog eens... Ciaooo lady's veel plezier//
He hoi allemaal. Pff weer klaar met werken, bijna weekend gelukkig. Lynn jij hebt trouwens leuke katten, die van mij lijkt er wel op haha op die cyperse dan! (tijgerprint)
Heb geen tijd gehad om terug te lezen en zag dat het ook errug veel was..... nog nieuwtjes? Dames... volgens mij gaat er hier iets fout.... Had vanmiddag ( 14 uur ) ineens heel veel oud bloed verlies en inmiddels ben ik 3 tampons en helder rood bloedverlies verder. ( sinds de derde tampon is het helder rood) Het gekke is dat ik pas op dag 28 zit en al 11 jaar lang een cyclus heb van 32 dagen. En daarbij is het normaal dat ik dan krom loop van de buikpijn en dat is nu ook niet......... Maak me best wel zorgen eigenlijk! Wat gebeurd er in mijn lijf.... ? Het is ook enorm veel, normaal is dat echt nooit zo. Ik vind dit echt niet leuk! Wie o wie weet wat het is?
Net via mijn moeder ( werkt op een huisartsenpraktijk ) contact gehad met de huisartsenpost. Ze willen dat ik er om kwart voor 7 ben, dus ga met een klein kwartiertje weg..... Duim maar voor me want heb echt het idee dat dit geen normale ongi is.....
Ik ben er ook weer Was ontzettend moe dus heb even geslapen.. Weet niet wat dat is hoor, dat ik ineens zo moe ben, maargoed, gaat wel weer over Had in andere topic iets gelezen over tarwekiemcapsules... Vriend heeft ze gehaald voor me en ik zal eens gaan kijken wat het oplevert allemaal. T zou bij kunnen dragen aan een betere innesteling ofzo EN je krijgt er (volgens het potje) meer energie van (jeej) en warme handen en voeten (nog meer jeej). @Sanne85, meid ik hoop dat het niets ernstigs is! Veel succes zometeen!