hey dees, Ik heb op zijn hoofdkussen beschuit me muisjes gelegd voor ons en daar bij de test. Hij wist neit wat tie zag, eerste geloofde hij het niet eens1 Hij si heel blijd at we zwanger zijn, maar ook wel een beetje verward geloof ik, denk dat het besef dat tie nu echt vader gaat worden nog moet komen!
Wanneer wil je weer gaan testen dees? Heb je nog het idee dat je zwanger bent of juist niet? Ik duim nog steeds voor je hoor, zou zo leuk zijn als je ook zwanger bent!
geen idee.. eerst maar kijken of ik ongi word morgen. Daarna kan ik altijd nog testen, dan zou het in het weekend ergens worden. Denk zondag dan, dan ben ik tenminste op dag 14 na me ovulatie en zou een streep wel te zien moeten zijn denk ik. Voel me niet zwanger maar wel anders dan normaal nog steeds, word beter wakker en wat vroeger nou dat heb ik nooit want ik ben een enorme slaapkop borsten doen niet zo'n pijn als normaal maar zijn wel stuk groter. Het is nog wel spannend maar eerst maar kijken of er morgen een ongi komt. Zou wel leuk zijn als we samen zwanger zouden zijn. alsnog . Wat leuk dat je vriend zo verrast was. Eindelijk, na 14 rondes. Geweldig
Hoi natassie hoe gaat het met jou en met alysia Nee weet niet hoe het met Sanne is ik vroeg het me ook al af..!
ja ik ook... het duurt wel lang namelijk. Maargoed, huisartsenpost, ze zeggen dat je om bij wijze van 19.00 uur langs kan komen en om 20.00 uur ben je een keer aan de beurt :-s
Hey meiden. Wij zijn afgelopen september getrouwd en hier int dorp verwachten ze dan, van ooo..dat zal wel niet lang meer duren, daar heb ik een hekel aan, dat ze het van je gaan verwachten! Maar we zijn idd begonnen en bij mij waren de reacties ook heel uiteenlopend, de ene zei van..tja, je moet t zelf weten en de andere is al spulletjes aan t kopen,haha Doe wat je hart je ingeeft en nu ben je juist jog, dus het vruchtbaarst! (is mij verteld) en stel dat het niet gelijk lukt, heb je nog alle tijd, dat is bij je 30e niet meer, dan gaat je biologische klokje verder tikken! Meiden, zet hem op en hou me op de hoogte! Succes allemaal en ga ervoor! x
heey met mij gaat het wel.... zit heel gespannen die film van hgeert wilders te kijken en me buren even afgeluisterd heb weer een real live soap bij me buren en daarnaast maar sanne? ben je er alweer? he is het afgelopen?
ha lekker... soap bij de buren. Ook vaak gehad toen ik nog thuis woonde. En die mensen konden lang doorgaan! Tot 4 uur 's ochtends en dan hoorde je de voordeur ineens keihard dichtslaan...
haha maar hier is het al een heeeeeeeeeeeeellleeee lange en erge soap geworden pffff rare mensen nog op deze wereld
ja idd... zal ook wel heel egzellig zijn met de kleine op bed... Maargoed, ik ben dan weer iemand die dan zou aanbellen bij de buren: mag het wat zachter?! hehe
hhaha heb hem sindskort op msn en zei gelijk gaat alels goed? of hoe zit het maar heel drama dus pfff
sanne ik hoop dat alles goed met je gaat.. Hier alweer keelpjin..ik ga morgen de dokter maar weer bellen dit is de 2 e onsteking in 2 weken tijd! Het eten was lekker en gezellig..... Verder ga ik nu naar bed en spreek ik jullie mrogen
Hoi Soetje welkom hier Wat een drama zeg die buren, wij hebben gelukkig dat niet hier. Lijkt me vreselijk ook, kan daar helemaal niet tegen. Vroeger bij me ouders altijd ruzie thuis dus word nu altijd erg bang van gillende mensen enzo. Ik ga zo ook die film kijken van geert wilders.. ben benieuwd..
Update van Sanne. Omdat ik weet dat mijn vrouw vaak op dit forum is en omdat ze vertelde dat ze gisteravond hier nog gepost had wat er gebeurde, leek het mij goed even te vertellen hoe het met haar is. Om 18.45 moest ze aanwezig zijn bij de huisartsenpost en gelukkig werd ze om 19.00 uur geholpen. Inmiddels had ze ontzettende buikpijn en hoge koorts gekregen en bleef ze aan 1 stuk door vloeien. De arts heeft haar gelijk doorgestuurd naar de ehbo, daar hebben ze een echo gemaakt, inwendig onderzoek gedaan en mijn vrouw helemaal nagekeken. Naarmate de onderzoeken duurde werd mijn vrouw steeds zwakker en ik geloof dat het zo rond kwart over 10 was dat ze een wegraking kreeg. Ze is ruim een kwartier weggeweest en ondertussen werd de conlusie gesteld dat het ging om een miskraam. Daarna ging het allemaal erg snel en lag ze om kwart voor 11 op de OK op gecurateerd te worden. Vannacht is ze in het ziekenhuis gebleven ter observatie. Zometeen ga ik naar haar toe. De verpleegkundige vertelde dat er vanmorgen iemand langs mijn vrouw gaat om haar te vertellen wat er allemaal is gebeurd omdat ze waarschijnlijk de helft niet heeft meegekregen. Geloof iets van een maatschappelijk werkster ofzo. Zelf was ik pas om twee uur vannacht thuis, kon haar niet alleen laten voor mijn gevoel, sanne heeft er niets van gemerkt, die heeft alleen maar geslapen. Ik zelf niet... Ik heb geen idee wanneer ze naar huis toe mag. De koorts moet weg zijn en ze zal minder moeten vloeien. Wanneer ze vandaag nog veel blijft vloeien zou ze extra bloed krijgen. nou, dat was het. Een heftige avond/ nacht dus. Ik ga zometeen naar haar toe en als er wat veranderd zal ik het jullie zo snel mogelijk laten weten. Oh ja, ze zat op nog een topic, iets van jonge moeders ofzo? Willen jullie ook daar even laten weten hoe het met haar is? Hartelijke groet, Wout ( man van Sanne )
Hoi Wout en Sanne, Oh dit vind ik echt erg! Ik weet ook niet zo heel goed wat ik erop moet zeggen, maar ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat het snel goed zal gaan met Sanne!
heel veel sterkte en ontzettend lief dat je ons op de hoogt houd....Wens ze maar veel beterschap van ons!