Och jee,...wat een gedoe....heel erg veel sterkte en liefs voor jou en Sanne...! Ik hoop dat het allemaal snel goed komt!
dat was een foutje......weet ook niet waar ik op drukte dus ik schrijf nu even een heel verhaal....alles goed hier verder?
sterkte sanne.. pffff drama dag vandaag? mijn buurvrouw is vermist ze is zwaar deprissief en gisteren in een ruzie weggeolpen en verdwenen dus pff afwachten... hoe is het verder met de rest heir>
Wout en Sanne wat jammer en wat een nagerigheid doe de groeten aan Sanne en zeg maar dat wij aan haar denken! Bah wat jammer
hoi Bah wat erg he van Sanne. Dat gun je niemand. Ik weet niet of iemand het nog interessant vind maar wilde toch nog even zeggen dat ik vanmorgen nog een test heb gedaan en wel zwanger ben....
@miepje21 gefeliciteerd met je zwangerschap @sanne wat erg voor jullie veel sterkte nou ik ben gister weer ongi geworden :x nou moet ik woensdag terug komen bij de GYN om te kijken wat ze verder kunnen doen... ik geloof dat ze het hadden over inseminatie.... ik heb ook nog voor 1 cyclus clomid dus daar ga ik morgen weer mee beginnen ben ik echt niet blij mee want ik heb zo'n last van die bijwerkingen maar ja.... ik hoop dat ik er snel vanaf ben allemaal
Sandy jammer dat je weer ongi bent.. hoop toch snel op een positieve test voor jou.. En miepje gefeliciteerd geweldig
@miepje hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, en dat wij allemaal ook snel mogen volgen @sanne en man, heel erg veel sterkte met dit alles. ik hoop dat het allemaal snel weer goed komt.
Pfff wat een ellende idd... Wout en Sanne heel veel lieve knuffels van mij! En daarintegen miepje ontzettend veel geluk en plezier geniet ervan.. Zo dubbel dit he.. Ik wil even melden dat ik maar 2 dagen roodbloed heb verloren en voor de rest 3 dagen oud bloed... Vandaag zijn de ovutesten binnen gekomen... Dus hoop echt dat het deze maand een keer raak is...
Ja, idd dubbel... maargoed, tussen blijdschap en verdriet ligt een dunne lijn.. @Dessa: Hopelijk lukt het met de ovutesten Het is een heel handig hulpmiddel iig. Ik gebruik ze sinds maand 1 al en dacht in eerste instantie: oh ik heb eisprong > klussen > ik kan bijna niet meer NIET zwanger zijn :-D maar dat valt vies tegen hoor ik was echt heel teleurgesteld dus ik hoop niet dat jij er ook zo over denkt als ik eerst
Nee kristel... Ben al zo vaak teleurgesteld geweest. Dat komt wel goed... Sjoerd steunt me daarin wel goed hoor !
Oh gelukkig dan Ik wens dat gevoel namelijk niemand toe! Ik was toen wij net begonnen met proberen zwanger te worden echt heel naïef hehe. Ik dacht echt: oh ik weet nu precies wanneer ik zwanger kan worden dus het moet gewoon raak zijn! Wist ik veel dat er nog meer bij kwam kijken. Nu weet ik gelukkig wel beter en ga ik er nuchterder mee om. Nu ga ik er gewoon vanuit dat eventuele klachten die ik heb; zoals nu bijv. sinds eisprong steeds het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en duizelig, dat die komen door mn eisprong. Dan kan het allemaal alleen maar mee zitten als het uieindelijk toch zo blijkt te zijn dat ik zwanger ben
@miepie gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er van @ sanne wat erg voor jullie heel veel sterkte @dessa succes met de ovutesten hopelijk voor jullie deze ronde raak hier niet veel bijzonders ben eindelijk na 7 dagen niet meer ongesteld ik ga nu lekker naar mijn werk :x lees vanavond wel weer even bij gr jill
Goede morgen dames...Wij zijn flink aan het klussen alhoewel ik volgens de vorige ovulatie test pas op dag 18 en 19 positief testen gaan we gewoon door je weet maar nooit en volgens mijn had ik ook dat vruchtbaar slijm...iemand ervaring mee? hoelang dat zoblijft zal bji de meest wel anders zijn.... Ik moet zo naar mijn werk...jah het is niet anders..ik had het ook graag anders gezien! Nou misschien tot vanaaf dag dames