Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Goede morgen

Volgens mij heb ik een schimmelinfectie, nog noit gehad, maar het jeukt en toen ben ik maar op internet gaan zoeken naar ziektes. Er staat bij dat het kan komen door een zwangerschap :) , maar helaas ook door veel klussen enz enz

Fijne dag verder allemaal. Ik ga vandaag naar Beverwijk, lees morgen wel even bij.

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    een hele goede morgen allemaal...

lynn werkse :)
    en suhe... als je een schimmelinfecite heb moet je er wel mee naar de huisarts ;) want als je ermee blijf lopen gaat het niet vanzelf over.. je krijg dan een zalfje heb er helaas ook ervaring mee ;) maar familie kwestie hier zelfs alysia heeft het al heerl erg helaas...

verder heb ik vanmorgen een test gedaan om te kijjken of de hormonen al uit mijn lichaam zijn.. er kwam een heeeeeeeeeeeeel liecht 2e streepje te staan net zoals op mijn eerste test dus ze zijn zo goed als bijna weg...

hopelijk gaat alles goed met sanne denk alleen dat ze voorlopig nog in het ziekenhuis ligt mijn buurvrouw had ook koorts en meost minimaal een week blijven tot ze helemaal koorts vrij was...

nog meer spanning en gekek dingen hier me buurvrouw is officieel vermist pfff allemaal drama..

zo ik zit nu bij mijn vriend op zijn werk vanmiddag ff naar zijn vader toe :S bleeehhhh en dan geneiten van het weekend!

zo weer wat geschreven dikke kus voor iedereen!

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ow er is nou echt nooit iemand als ik er bent :S
    maarjah
    me buurvourw is niet meer vermist voor wie het wou weten...

maar dan ga ik maar weer..

daag allemaal!

4. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Whaha spannende verhalen over de buurvrouw van natas.. Haha..

Fijn dat ze weer terecht is :) !

En Desiree nu bijna een jaar zonder condooms.. De pil niet geslikt.. In het begin dacht ik ooow ik word zo zwanger... Bij Tycho in een keer raak.. Misschien wil ik het wel te graag :) !

Maar goed.. Zoals kristel zegt hoop dat we nu wat gerichter kunnen gaan klussen, al zal ik sjoerd niet vertellen wanneer nou die eisprong er zal zijn.. Wil de pret wel bewaren in bed :) !

Is er nog iemand op het forum?

Ik moet vanmiddag echt boodschappen doen.. Mijn lief heeft heel het huis gisteren gepoets en gedaan.. Ik hoef gelukkig alleen nog maar te strijken :) !

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hoihoi :)

ik heb nu even pauze van het klussen... haha ,dat klinkt zo leuk. Maar het is ECHT klussen in het huis :p ga zometeen de wc schilderen. En schoonfamilie komt ook gezellig meehelpen om de zolder te verbouwen. Dus het schiet lekker op :)

Tot vanavond denk ik !

@Natas, gelukkig dat de buurvrouw weer terecht is :)

6. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Have fun met klussen!

Dat is weer iets anders :) !

Ik zit te wachten tot lief uit zijn bed komt :S!

7. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Sanne en Wout heel veel sterkte toe gewenst, hoop dat het snel wat beter gaat met Sanne!

Dikke knuf voor jullie beide !

xx Parels

8. Woei ik ben 1 dag overtijd! Maar denk dat ik vandaag bezoek krijg van de duivels! Maar voel nog niks.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ohh desiree, testen ^^ Nu ben ik wel nieuwsgierig hoor :-D

10. ja morgen pas

11. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Zal voor je duimen desiree.. :)

12. thanks DesSa ik hoop dat ie dan wel positief is :) toch wel zenuwwachtig

13. Pff rustig hier, nog geen bloed ook! Nou ga maar weer verder schoonmaken hihi!

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    mooi geen bloed is nog steeds moed!

Ik ben terug van mijn werk en ik ben super moe.....Verder heb ik niet zoveel te vertellen alleen dat het heir voort wel heel rustig is! nou mijn lief is de voor tuin aan het doen en ik heb nep nagels dus eht typen is wat lastiger!

Ik lees mee!

15. zo lang het klussen maar gaat :)

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    tuurlijk gaat dat maar is het niet heel slecht om elke dag te klussen? of maak dat niet uit...heb het nu al 2 dagen achter elkaar gedaan?

17. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Goedeavond dames!

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    oja het is al bijna avond...en die stomme klok moet ook terug en we moeten nog eten grrrr....rot weekend

19. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Neee lyn niet terug.. Die klok gaat vooruit haha!

20. Hihi klok gaat inderdaad vooruit.
    Lynn dagelijks klussen is niet per definitie slecht.. alleen bij de 2e zaadlozing zit er wat minder zaad tussen. Maar als het goed is nog steeds genoeg zwemmertjes. Ik klus ook dagelijks bij mijn ei.. wil m niet missen. Dus klus maar lekker door ;) wil niet dat je je ei mist!

Deel Deze Pagina