mmmh heerlijk...ik heb 0ook wel eens schimel infectie gehad en heb gezegt dat ik niet die capsules wilde....ik kreeg lekker 1 pilletje die ik gewoon met water moest slikken en het was bijna meteen weg! misschien zijn die duur?
haha ja mijn dromen... t slaat eigenlijk nergens op! Vind t echt raar.. maargoed, geloof zelf niet zo in dromen Voor mij is het gewoon een manier om je onderbewustzijn de dingen te laten verwerken waar je overdags niet aan toekomt.. Iets leuks te vertellen.... hmmmmzzz *denkt heel goed na* Onze 3 katers zijn een keer rustig..... Nee weet t even niet
goedemorgen ik dromen de van 3 smsjes die de hele tijd trilde....werd er wakker van had iemand gesmst....grr.... ik word voort altijd vrolijk wakker omdat ik in mijn droom zwanger ben! En ik heb vannacht hele erge buikpijn gehad...
Nouja, ik heb 4x gedroomd, allemaal over zwanger zijn, alleen 2 weet ik er nog: 1: Ik moest naar de wc en ik had ineens een beetje bloed. Toen zei iemand tegen me: joh, je bent zwanger! Ben je dom ofzo dat je dat niet doorhebt?! 2: Ik was met mn vriend in Londen en hij was in een winkel naar schoenen aan t kijken. Ik ging naar buiten op een bankje zitten om een boterham te eten en toen kwam er een meisje naast me zitten. Ik zei toen tegen haar: ik ben zwanger! Voor de rest weet ik t niet meer... Ben wel heel vaak wakker geworden om naar de wc te gaan terwijl ik dat nooooit moet 's nachts! Maargoed, denk gewoon dat ik die dromen heb gehad omdat ik een paar dagen ongi-achtige krampen heb gehad (zondag heel erg) en gister had ik ineens steken in mn liezen, eerst rechts en een paar uur later links. Toen begon ik een beetje het idee te krijgen van: hmm misschien is t raak. Maargoed, durf er niet op te hopen
hey ikl had net een heel verhaal getypt en nu is het WEG...... ik zie ik duim ook voor jou , dat je venrje morgen raak schiet! en dat je dan tegelijk met mijn positief teste..
dank je ik hoop het ook. kunnen we samen ervaringen delen maar ik probeer niet zoveel voor mezelf te hopen. ik zit pas in de eerste ronde.