ik heb een vraag...mijn boobs beginnen nu alweer zeer te doen...me ei is geweest....is dit dan weer een slecht voor teken of kan ik zwanger zijn en ook pijnlijke boobs hebben na ei? snappen jullie het nog?
na 2x lezen denk ik ( want ik zit in de eerste ronde en weet helemaal nog niet wat het zou kunnen zijn) dat je alles nu moet laten rusten en alles gewoon op je af moet laten komen. ieder lichaam is anders en iedereen voeld wat anders. en ik weet..het is makkelijker gezegt dan gedaan.
ja ik weet het en ik ging me deze maand niet gek maken maar dat i ook makkelijker gezegt dan gedaan...gelukkig heb ik deze 2 weken veel afleiding..
ik probeer je wel te helpen om jezelf niet gek te maken. ik denk dat ik dat binnenkort zelf ook nodig heb
jah is goed...en het lijkt me ook raar als iknet mijn ei heb gehad om vanalles te voelne (ik wil echtvan alles voelen) maar goed ik houd me in....mijn lichaam is elke maand een slechte 1 april grap!
ik zit inmiddels in me tweede ronde en ik dacht ook in me eerste ronde van alles te voelen. midden in de nacht naar de wc enzo ( normaal nooit ) Dus het kan van alles zijn, ik hoop voor je het goeie. suc6
ok ben er weer even Tja, dat is t K*tte eraan he... je weet ten eerste niet wat je moet voelen en ten tweede weet je niet of t dan iets moet betekenen of niet.. Ik had de afgelopen dagen ook last van wat dingen, maar dta is nu vrijwel weg. Kan nu niet meer doen dan afwachten tot mn NOD... Nu ga ik lekker eten en op de bank liggen met een filmpje ofzo ^^
hoi hoi In mijn banner staat dat ik over drie dagen kan testen, maar ik weet haast wel zeker dat het niet raak is, misschien heb zelfs nog niet mijn eisprong gehad.