Ben er even niet geweest, hoe is het met iedereen? Las het van sanne, wat erg, weet iemand hoe het nu met ze is? Verder nog mensen positief getest? Hier begint het erop te lijken dat ik ongesteld ga worden, beetje bruin slijm (heel weing). Verder misschien urineweginfectie, vrijdag uitslag
Okee dat is balen.. En ja sanne ook zeer balen.. Parels heeft positief getest en lyn zit te wachten op nod.. Dat is wat ik weet !
@parels, proficiat! En hoe is het met jou Dessa, waar zit jij nu ergens in je cyclus? Voor mij ene kant balen, ongesteld betekend toch niet zwanger, maar ben ook blij dat er nu een nieuwe cyclus begint, hij heeft lang genoeg geduurt nu hihi, zit nu op dag 61 als ik het goed heb
Heej L83 Ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten.. Cyclus ligt overhoop... Dus ik ben nu met ovutesten aan het doen.. Mijn ei is nog niet zichtbaar.. Morgen ga ik contact opnemen met de dokter voor evt verder onderzoek.. We zijn tenslotte al even bezig.. Plus ik heb ooit een oproep gehad voor een uitstrijkje vanwege eerste bevalling en heb ik nooit op gereageerd.. Dus even kijken of dat evt nog moet.. Ben benieuwd.. Natuurlijk laat ik jullie weten als mijn eisprong is ! Verder erg rustig in de topic.. Waar zijn alle dames ?
Hallo Nou ik zit dus ook te wachten op mn NOD... Weet echt even niet wat ik nu met mn lichaam aan moet hoor! Vanaf gisteren steeds steken in mn rechterlies en af en toe ook links. Vandaag ook steken in baarmoeder erbij gekregen. Ik heb dit nog nooit gehad Ook ben ik echt doodmoe ineens, lag gister al om 21.00 uur in bed en vanmiddag heb ik ook alweer 4 uur geslapen Ik denk dat ik morgenochtend de huisarts maar eens ga bellen, want hier word ik toch wel onzeker van!
goedemorgen dames ik was gister naar een musical en was pas half 12 thuis ik had geen puf meer om op het forum te kijken. nu moeten we natuurlijk gewoon naar het werk en ik ben hartstikke moe. volgens mij is mijn ei al gesprongen want mijn temp ging van 36.3 naar 36.6 ik hoop het want dan zou mijn cyclus eindelijk normaal doen. ik ben benieuwd hoe het met sanne gaat we hebben al zo lang niks gehoord. ik lees vanavond hier wel weer even bij gr jill
Goede morgen en werk ze voor de meiden die alleen ff snel langs pieken! Jill ik hoop dat je ei is gesprongen dat zou een hoop zekerheid geven! Ik ben nog steeds op zoek naar mijn ei...pfff ben er nu wel beetje klaar mee maar ja...we wachten rustig af..!
P.s. jill naar welke musical ben je geweest? @ dessa...jaja ik was weer weg sorry maar ben er nu weer
goedemorgen...jah ik had gisteren een feestje....en morgen avond ben ik er ook niet want dan moet ik 10 min gesprekken sraaien en dat duurt tot 11 uur.... en vaandaag moet ik om 12 uur werken maar vanaaf ben ik er misschien want vriend lief heeft wat films......hoest het verder met iedereen?
he bah....maar blijf positief....! En ik denk dat je echt niet meer lang hoeft te wachten op een beebje....!
heb geen idee waar ik sta haha zit nu op dag 62 van cyclus geen idee of ik eisprong heb gehad en zo ja wanneer. Al anderhalve week steeds steken in m'n buik (linksonder), paar negatieve zwangerschapstesten, gister urine weggebracht voor kweek, mogelijk urineweginfectie, daar krijg ik als het goed is vrijdag uitslag van. gister hel klein beetje bruin verlies, mar dan ook echt maar heel klein beetje, met wat ongi krampen, maar vandaag weer niks, dus blijft afwachten hier.
wat moet jij lang wachten voordat je uitslag hebt van urine Ik heb al zo vaak onstekingen gehad en kreeg altijd meteen de uitslag.. Tenzij je het echt naar het ziekenhuis hebt moeten brengen?