ow dat is niet zo mooi dan zo lang w8ten en marieke wat denk je? nog maar 6 daagjes en dan weet je het,,,,,spannend
klopt je hebt ook snelle testje, had ik zelf al paar keer gedaan op het werk, maar gaf geen duidelijk uitslag, daarnaast ben ik voor veel antbiotica allergisch dus nu zetten ze het op kweek, en dan laten ze het even broeien zeg maar haha, zodat bacterien die erin zitten zich meer ontwikkelen en dan heb je betere uitslag, dus vandaar dat het wat langer duurt. Ik zag dat jijin spanning zit te wachten kristel, zal voor je duimen.
ik bedoel ook kristel.....ben er een betje vanaf aan het raken..heb daar al een paar dagen last van ik moet ook alles 2 x vragen want nioets komt an bijmij!
Dat zou wel heel vroeg zijn...... maar ben er gewoon niet met mijn hoofd bij...ben ook moe omdat we zo laat naar bed gaan elke dag...vandaag er maar eens vroeg in misschien gaat het dan wat beter...
jah ga ik echt doen.... Iki ben ook weer weg want ik moet werken......misschien tot vanaaf nog ff.....doei doei....
hay dames. ik ben hier ook weer. ik zou vandaag mijn ei moeten hebben , maar tot nu toe nog niks gevoeld
hey Ja ik wacht ook met spanning af... Zoals ik al zei, heb paar dagen al steken in mn liezen en gister ook ineens in baarmoeder.. Mn moeder zei meteen: ben je zwanger?! Dus nu is het helemaal spannend! Ga vanmiddag alleen wel naar de dokter want het doet echt pijn! En die kweek.. tja, dat kan vaak wel wat langer duren.. Maar uit ervaring weet ik dat als ze iets vinden ze vaak wel eerder van zich laten horen met een uitslag
ja t doet echt pijn paracetamol helpt ook niet... ik ben niet iemand die snel naar de dokter gaat, maar maak me gewoon beetje zorgen erom.. want wie zegt dat t met een eventuele zwangerschap te maken heeft voor hetzelfde geld is het iets heel anders en dan wil i kdat wel graag weten
@ lynn: werkse! @butterfly: voel de hele maand van alles, maar weet ook niet wanneer eisprong is, dus kan je er niet bij helpen. @ Kristel: ben wel benieuwd wat de dokter zegt, ik heb ook steeds van die steken, volgens mij niet echt in m'n lies, maar wat hoger, maar ook in baarmoeder volgens mij? Succes in ieder geval. Hopelijk niks erstigs en gewoon lekker zwanger hihi
hoi meiden wat een spanning voor sommige van jullie...ik hoop kristel dat het allemaal alleen maar mooier voor je weord en dat die pijn bandenpijn ofzo is...en L83...ik duim...en ook voor alle anderen....!
Met mij is het wel goe dhoor...hihi..ik lees ook niet alles terug... Ik ben nog steeds op zoek naar mijn ei! En die vinden is nog een hele klus...!