ik ga er weer vandoor even boodschappen doen en wassen enzo. misschien tot later en anders tot morgen
Helloo dames.. ' Ik heb de dokter gebeld.. De oproep van het uitstrijkje kwam niet van hun af.. Dus moet zo even contact opnemen met de gyni in Tilburg.. Maarja... Verder alles gepoets.. en nu even naar Tilburg playstation halen voor Sjoerd heeft ie ook wat te doen voor als ik op het forum zit haha! Groeten!
hey hey, Ik heb niets gehoord van sanne nog... L83 ik zit in de kweet iet hoeveelste dag...ben vanaf 4 februari niet meer ongesteld geweest...dus ach ja...had 4 feb mk dus zal daar wel door komen...ik ben wel gister begonnen met etos zwanger worden pillen...maar of het zal helpen geen idee!
Hoi ben net terug van de huisarts.... Bah, kreeg een vervangster die naar mijn idee niks weet! Ze ging een beetje in mn buik staan duwen en mn liezen. Nja, geen last van. Zegt ze ineens: ik wil een zwangerschapstest doen. Dus ik: huh? nu al? dat kan toch helemaal niet zo vroeg? Zij: oh jawel hoor, als je zwanger bent kan je al vanaf conceptie (dus niet eens innesteling) een test doen. Ik ging er maar tegenin, maar ze wilde t niet geloven, dus ik had zoiets van: joh, je doet maar, hij wordt toch negatief.. En ja hoor, negatief... wat anders?! Dus zij: ok, je bent niet zwanger en t lijkt me sterk dat je volgende week nog positief kan testen... Ook vroeg ik wat voor test ze dan gebruikte.. nja, wist ze geen antwoord op.. Ik vertelde haar dus dat er testen zijn die al vanaf 10mIU/ml een zwangerschap kunnen testen en dat er zijn die dat pas vanaf 30mIU/ml doen.. toen keek ze me ook al aan alsof ik turks sprak.. En dat is dan een dokter?! Dus ik maar meepraten: goh wat zou t dan anders kunnen zijn? Zij: t kan vanalles zijn... Maarja, niet even vertellen wát dan precies... Stom mens, heb er dus geen reet aan gehad! Gewoon maar weer blijven afwachten en ik zie het allemaal wel
wat rottig kristel....als je pijn erger word gewoon naar de spoedeissende hulp gaan en dan krijg je vanzelf een echo...! Ik hoop dat het allemaal mee valt...en dat je toch wel posi test over een weekie!
Ach ja, ik zie het allemaal wel.. voor hetzelfde geld heeft t helemaal niks met een zwangerschap te maken en houdt me lichaam me weer eens voor de gek Kan er alleen gewoon niet tegen dat iemand die jaren gestudeerd heeft om huisarts te mogen zijn zoiets simpels als dat je niet zo vroeg kan testen niet weet... en dat ze ook nog eens de grootste onzin uitkraamt van: ja je kan al vanaf conceptie testen... terwijl in bijna elke gebruiksaanwijzing van een zw.test staat dat Hcg pas aangemaakt wordt vanaf minimal één week NA conceptie
Ja dat is ongelooflijk stom van dat mens....maar ja da tis ook de reden dat ik meestal een hekel heb aan heen HA die stuurt je toch pas door als je half dood binnen k omt.,..tenzij je een hele goeie hebt! Ik raad mensen met veel pijn altijd aan om alleen te bellen en dan s'avonds naar spoed hulp te gaan daar doen ze al het onnodige zelfs om een reden te vinden! Wat ga je nu doen dan als het erger word...(sorry als ik laat reageer...ik heb net een uurtje hardgelopen hihi)
goedeavond net terug van werk en boodschappen doen ik heb toch honger. mannetje is lekker aan het koken @evamariah ik was naar les miserables ik vond het persoonlijk niks aan. het ging over oorlog het was zelfs zo erg dat ik bijna in slaap viel. @kristal wat lullig voor je zeg dat je nou net zo'n domme doos moet krijgen . wat ga je nu doen wachten op je eigen huisarts?
Hey eva lekker hardgelopen? pff dat is nu bij mij wel t laatste waar ik aan moet denken ehm, ja als t erger wordt dan ga ik misschien nog maar weer naar de huisarts maar dan alleen als ze er zelf weer is en dat vraag ik dan ook duidelijk na bij de assistente. Maargoed, tot nu toe geen last meer gehad van steken, alleen ongi-achtige krampjes en heel erg maagzuur als ik iets eet steeds En ik ben doodmoe... nu alweer! En dat voor iemand die normaal gesproken om 0.00 uur pas naar bed gaat.. Maargoed, stress en je druk maken om dingen kost ook veel energie Ik denk dat t maar gewoon afwachten wordt...
goede avond iemand hier? Wat vervelend kristel....ik had gezegt ik kom wel terug als mijn eigen dokter er weer is!
hehe jij ook al... bah, ik sinds eergister ook al. Normaal ga ik pas rond 0.00 uur slapen, nu zou ik t liefst al op bed liggen, maar dan wordt ik vannacht wakker en daar heb ik ook geen zin in... ik snap helemaal niks meer van mn lijf !
bah, ja ik word ook helemaal schijtziek ervan... waarom kan een heeeeeeeeel slim persoon niet iets uitvinden waarmee je meteen na eisprong kan zien of ie bevrucht is of niet?! kl*te wachten de hele tijd...
jah dat is wel een goed idee.....werk het uit zou ik zseggen ik ga ook zo ff in bad liggen en daarna lekker naar bed....maar had ff izn om te kletsen over zwanger worden enzo