pff t enige wat ik nu wil is weten of ik nou zwanger ben of dat ik ongesteld ga worden.... mn hoofd is echt in de war! ene moment denk ik: ja! andere moment denk ik: neeee! dat duurt nog wel ff...!
ik ga kan nu wel weet dingen op noemen waar ik last van heb maar daar had ik vorige maand ook last van moet je maar eens op letten ik a het ff terug hale
pff ja eerste maand dacht ik t ook heel erg... maar hoe dichterbij mn NOD kwam hoe meer ik ging denken dat t niet zo was.. en ja hoor.. 2e maand nergens last van gehad en wist toen ook dat t niet zo was.. En nu, 3e maand heb ik dingen die ik niet eerder gehad heb Dus ik weet niet wat ik moet denken.. Wil er ook helemaal niet aan denken, maar wat ik ook doe, ik dwaal toch steeds weer af... heb echt zin om heel erg te schreeuwen en te vloeken
Ja dat lijkt me wel ja Maargoed, meestal komen dingen pas als je ze niet verwacht... Dus volgende keer (mocht t nu niet raak zijn) maar heeeeeel veel afleiding zoeken zodat we een zwangerschap absoluut niet kunnen verwachten
ik ga volgende maand tempen en ovutesten doen! ik wil gewoon weten of ik goed klus....nu doen we het elke dag ongeveer....i dit goed denkje dag 14, 15, 16, 17, 19, enm dan hebben we net naar mijn ongi geklsut.....heb kan toch niet andes...en ja ik weet voor de mensen die me weer uit mijn droom willen halen...er kan onder tussen van alles mi gaan!
Nouja, ik gebruik vanaf maand 1 al ovulatietesten... Gewoon vanwege t feit dat als mn eisprong later zou zijn dan gedacht, dat ik ook meteen weet dat mn ongi later wordt en dat ik dus niet onnodig hoef te stressen... Maargoed, wij klussen sinds vorige maand wel echt voor mn positieve dagen + tijdens + erna... Mij lijkt t dat dat op een gegeven moment wel zn vruchten moet afwerpen.. Maargoed, als ik sommige verhalen lees met procentuele kansen en alles erbij dan begin ik echt te denken dat erbij het zwanger worden ook nog eens HEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel geluk bij komt kijken.... Echt, waarom zou iets in t leven eens een keertje makkelijk gaan
is goed En over shoppen, make-up, mode en weetikveel wat nog meer... gewoon gedragen als hele erge tutjes, misschien bevalt het wel Alleen dan niet over t shoppen van babykleertjes, babyspullen of positiekleding he!
ik ben ook niet voor het geluk geboren....we hebben overal hard voor moeten werken en dat zal voor een kindje ook wel zo gelde... ik heb vorige maand ook ovutesten gebruikt....en aangezien ik zo'n keurig ( mij iets te keurig) cyclus heb denk ik dat mij ingeveer hetzelfde is.... heb trouwens sinds vandaag last van zuur oprispingen....dit heb ik ook wel vaker!
nee ik denk ook niet dat ik zwanger ben. Misschien heb zelfs niet eens mijn eisprong gehad. hoe gaat het met jou?
goedemorgen wat is het hier rustig vanochtend. mijn temp was weer omhoog dus ben echt benieuwd of het mijn ei is. we zijn voor de zekerheid maar goed aan het klussen. @kristel hoe voel je je vandaag? gr jill