Het gaat op zich wel... Ik weet niet wat het is, maar heb het idee dat ik in huilen kan uitbarsten om alles dus ik ben toch bang dat mn ongi eraan gaat komen... Verder heb ik geen steken meer gehad in liezen (ff afkloppen) maar wel nog steeds krampjes alsof ongi eraan komt.. En ik heb helemaal nergens zin in! Bah.. Laat mij maar een paar dagen in bed liggen en continu slapen :-D
voel me misselijk....maar dat kan ook omdat ik oudergesprekken moet doen vandaag....en jij.. oja ik heb heel erg gedroomd over zwanger worden 2 oude vriendinnen van mji waren zwanger en ik niet...en ik ging met ze winkelen voor zwangerschap kleren enzo....rrggggrrrrr
aahhh dat is echt lullig om dat te dromen... ik droomde heel eng vanancht Ik was met een groepje vrienden ergens en we werden achterna gezeten door een jongen met een knuppel en hij ging bij al mn vrienden hun hoofd eraf slaan Toen wilde iik zijn hoofd eraf slaan maar toen bleek hij helemaal van glas gemaakt te zijn (heel hard, luchtdicht) en dat lukt dus niet dus ik rende keihard weg en hij kwam achter me aan... toen schrok ik wakker...
Lieve dames, Ik ben er gelukkig weer! Nou ja, half dan want ik moet nog wel heel veel rust houden. Na mijn zeer onverwachte opname ivm een vroege miskraam, ben ik 1 april ( nee geen grapje ) weer uit het ziekenhuis gekomen. Het begint nu pas allemaal langzaam tot me door te dringen hoe hectisch alles ik geweest. Gelukkig heb ik een hele lieve man die alles heerlijk opvangt! Op dit moment staat er een bed ik huiskamer waar ik nog voorlopig op moet rusten omdat ik iedere keer onderuit ga.... Mijn bloeddruk blijft laag en echt heel mijn lijf is ongelooflijk van slag af. Verwacht niet dat deze cyclus normaal gaat verlopen dus weet niet of ik deze maand wel een ZI kan/ wil / en zal krijgen. Even afwachten dus. Ben allang blij dat ik weer heerlijk thuis ben en dat er zoveel mensen zijn die nu lekker voor me zorgen. ( ik geniet er echt asociaal van! ) Ik ga dus weer lekker meelezen hier! Is er hier nog veel verander sinds afgelopen donderdag? Dikke knuffels, Sanne
goede avond @sanne ik ben blij dat je er weer bent. hoop ook dat je snel weer de oude bent. het is ook niet niks wat er is gebeurd he. dikke knuffel en veel sterkte met je herstel
Halloo lieve sanne.. Idd fijn weer wat van je te lezen.. Al is het zeer balen wat er is gebeurd.. En wees maar trots op je manlief.. Zulke zijn er maar schaars.. Wij dames van het forum bezitten ze he ! Lieve sanne heel veel sterkte.. Ik hoop gauw weer wat van je te lezen! Gr DesSa
hoi sanne blij wat van je te horen. ik vind je nog heel optimistisch klinken na wat je heb meegemaakt. pertje af hoor je hebt zeker een lieve man hij heeft zelfs op het forum verslag uit gebracht heel veel sterkte gr jill
Hoi Sanne, ben blij dat het weer gaat met je, en geniet van de aandacht zou ik zeggen hihi. Doe maar rustig aan! Hier redelijk druk, laatste dingen regelen voor de bruiloft.. komen ineens weer gasten bij dus genoeg te doen. Dit is denk ik ook me laatste ongi dag dus daarna kunnen we op vakantie we er weer helemaal voor gaan.. en dat wordt tevens ook een temperatuurvrije ronde, vind het niks om op vakantie te doen. Neem wel ovulatietesten mee want dan weet ik tenminste dat mn cyclus enigzins regelmatig blijft. Hoe is het verder hier, mogen er weer bijna een paar testen? Ik duim en hoop voor jullie!
HALLO SANNE ben blij dat je weer thuis bent....ik hoop dat het nu weer beter met je gaat! knuf van mij!
Hi meiden, ik gooi mezelf er even tussen hoor.. leek mij wel een gezellige topic hier... dusss zal ik mezelf voorstellen; boeffoeboh, 24 jaar, net gestopt met anticonceptie en dus druk bezig Ben sinds 5 jaar met mijn vriend samen, werk in het onderwijs eeehm wat nog meer..? Oh ja, ik woon in Deventer... en de rest, daar komen jullie vanzelf wel achter.Mijn NOD is trouwens 12 april... we zullen zien,...
@sanne, blij dat je weer uit het ziekenhuis bent, hopelijk gaat het snel weer beter met je, tot die tijd goed rusten en genieten van de extra aandacht, heb je verdient ! @boeffieboh, welkom en succes met zwanger worden! Goedemorgen allemaal, is er al iemand Even kleine up- date van mezelf, ben eindelijk ongesteld geworden, ben er eigenlijk wel blij mee, nieuwe ronde nieuwe kansen, nu begonnen met tempen dus we zulen zien. Dadelijk nog even bellen voor uitslag van kweek en dan mag ik straks weer gaan werken