Hier druk druk.. nog wat dingen regelen en genoeg te doen voor de bruiloft.. Parels is ook al een tijd niet meer geweest. Brr hier een krolse kat thuis.. het beest blijft maar mauwen..
hoihoi allemaal ja het is idd rustig de laatste tijd hier! Met mij is in principe alles goed alleen ben nu wel heeeeel erg zenuwachtig! Heb vandaag een positieve ovulatietest gehad (terwijl mn eisprong 1,5 week geleden was!) en daarna heb ik een zwangerschapstest gedaan. Daar kwam ineens een héél licht 2e streepje! Later vanmiddag van een ander merk ook weer een test gedaan en weer een héél licht 2e streepje! Ik durf echt nog helemaal niks aan te nemen, maar de kans dat ik zwanger ben is nu wel heel groot :-D Oohh ik vind dit echt zo spannend he.. kan echt niet wachten tot ik weer kan testen en de teststreep dikker zou moeten zijn!
ik ben ook weer even hier. @ kristel spannend hoor. hoop dat je over een paar dagen een dikke vette streep krijgt en hier al zo'n 1,5 dag last van lichte steekjes in mijn buik. maar probeer er niet te veel achter te zoeken
@allemaal: Ik heb t bij andere topics ook gezet, maar hier moet t natuurlijk ook! Ik kon het absoluut NIET laten en heb vanavond nog een test gedaan: een digitale ClearBlue..... En ja hoor! ZWANGER! :-D :-D :-D
het is echt rustig hier ik dacht dat ik vandaag van de steekjes af was, kreeg ik net ff een halve minuut lang een flinke steek bij mijn lies was echt even pijnlijk. nu voel ik niet veel meer. wilde dit gewoon even zeggen
zo ben ik weer..... Jah heb weer allerlei symtomen maar ga nergens van uit ik zal ze zo wel ff opsommen dan kan ik het eind van de maand weer terug lezen als ik weer ongi ben!
jah is goed.... ik ga lekker eerlijk zijn......dus het is volgens mij erg veel ik noem op wat ik heb...dus niet alleen symotomen # grotere boobs # aders over boobs (vriend viel het erg op) # steken in boobs # tepels doen zeer #steken in mijn buik bij schaambeen # rommel in buik # opgeblazen buik # hoofdpijn #duizelig Niet misselijk maar ook niet op en top....als ik honger heb en ik heb iets lekkers gemaakt dan hoef ik het niet meer.... Zat net bijna te huilen bij (opgenomen) hollands got talend nou en ik ben echt geen emo kip..... zo vergelijk maar raak!
*steken in boobs *steken in buik bij schaambeen afgelopen 2 dagen veel nu minder nu meer bij mijn lies na die flinke steek *rommel in buik *opgeblazen buik( zit echt in de weg) * soms duizelig * emotioneel kan ik mij ook in vinden. * soms het gevoeldat alles tot aan mijn huig vol zit lijkt toch best op elkaar
jah hahaha....heb ook meer afscheiding...en soms een ogni gevoel...ook heb ik het idee dat er soms iets blijf zitten in mijn keel.....maar ik hoop het en vorige maand had ik ook echt het idee zwanger te zijn...ben er dus ook ff wat minder mee bezig...maar dan is de wil er niet kleiner om....
oaj overgeven heb ik al 8 jaar niet gedaan dus dat zie ik ook niet zo snel gebeuren... maar wel grappig dat we dezelfde symotmen hebben
overgeven doe ik ook maar zelden. ik ben al sinds eind december gestopt met de pil dus ik hoop niet dat alles nog steeds met het ontpillen te maken heeft. maar inderdaad wel leuk ik kort achter je zit kunnen we elkaar een beetje door de wachttijd heen kletsen
ben jij ook zo moe? het kan ook zijn omdat het weer een druk weekend is geweest...ik kak de heletijd in...