Heej dames.. Hier ben ik weer na een harde week werken van 6 dagen vorige week.. Ik las dat kristel zwanger is... Van harte gefelliciteerd.. Zijn er nog meer testen gedaan>> Ik zit nu in mijn 10e dag na ongesteldheid en sinds ik met die ovutesten bezig ben toch wel wat meer rust.. Verder hoop ik natuurlijk ook dat ik volgende maand zwanger mag zijn! IK duim nog steeds voor mezelf en de rest wie nog moet testen ! Gr Christine
Ja, i kweet ook niet wat t is dat t zo rustig hier Maar iig; Desiree: een SUPERgeweldig mooie trouwdag toegewenst! Dat t één van de mooiste dagen van je leven mag zijn :-D Maar dat zal wel goed zitten :-D
whahaha...ik heb stiekum getest stout he en hij was negatief...ik maak me er niet druk om want nu kan ik heel goed in mijn achter hoofd houden dat ik zondag ongi ga worden....jij?
ik denk dat ik vrijdag of zaterdag ga testen en daarna gewoon wacht op mijn ongie. ik weet wel dat dat ook te vroeg is om te testen maar ik word gek van het wachten
daarom heb ik het ook gedaan..ander zit ik om elke pijntje dat ik voel te zeiken...dat ik misschien zwanger ben.....dus nu kan ik rustig ademhalen
jah mijn boobs doen nog steeds onzettend zeer enmijn bh passen allemaal niet meer..ik heb ook het meeste last van mijn boobs..het lijkt ook wel of dat de melk klieren hard zijn ik weet niet wat dat betekent want ik heb altijd wel last van mijn boobs naar mijn ei maar niet zo erg...
ik hoop toch dat het voor ons beide (en voor de rest natuurlijk ook) deze maand goed uitpakt ik hou je wel op de hoogte ik ga zo werken misschien tot later en anders misschien morgen weer
oh meiden toch, maak elkaar toch niet zo gek! Ik snap et wel hoor, maar dan is de teleurstelling zo groot als het niet zo is. Desiree, gefeliciteed met je trouwen!
Heej dames... Zo dat was idd een lekker weertje voor desiree ! Speciaal door lyn geregeld ! Hehe... Mijn ei zit er aan te komen dus Sjoerd kan flink aan het klussen ! Ik hou jullie op de hoogte ! Gr DesSa
hoi meiden. ik kom even kijken heer zo. maar wat ik wou zeggen is, ik vind 23 jaar een mooie leeftijd om zwanger. niet te oud en niet te jong. ik ben zelf ook 23 jaar en ben ook zwanger. ik heb zo iets van, dan ben je er weer vroeg uit. en we heb er samen voor gekozen om het vroeg te doen. nou meiden heel veel geluk met zwanger worden en hoop voor jullie dat het snel raak is. groetjes honey