jah alleen vind ik hem iets te mooi en daar houd ik niet van ....jah je moet toch wat te zeiken hebbe
neej moet werken om 3 uur! moet mijn eigen op maken maar dat doe ik nu achter de comp! ik zit te twijfelen om met de fiets te gaan....9 km heen en terug hoelang zou ik er over doen?
ligt eraan hoe hard je fietst. ik denk een kwartiertje 20 minuten heen en dan ook weer terug. het is wel heel lekker buiten
Wat is erg aan om een superregelmatige cyclus te hebben? Ik was er superblij mee en ik denk dat veel meiden zo zouden willen ruilen met je hoor
Oh kristel sorry ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd......SUPER VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!
Jaa spannend he... Ben alvast begonnen met klussen haha... Ik wil niet dat ik straks te laat ben omdat ik dat streepje niet goed aflees haha.. Maar goed.. Ik ben best zenuwachtig.. Mijn eisprong de vorige keren dus gewoon goed geplanned.. Maar niet zwanger.. Dus hopen op goed nieuws deze maand.. Hoe is het met jou ? (A)
ja wel goed opzich...beetje hoofdpijn nu...maar ja! En verder geen ei....ben ook gestopt met ovu testen ed! Ik hoop echt dat het raak is voor jou deze maand...dan heb je miss nog een kerst kindje!